Іменники листоноша, сирота, трудяга, староста, бідолаха
У родовому відмінку однини закінчення -а (-я) мають іменники (позначте рядок)
До синтаксичних норм належить:
Форму кличного відмінка іменників утворено правильно в усіх рядках, ОКРІМ:
Укажіть рядок словосполучень, де немає помилок через неправильно визначений відмінок
Укажіть речення, яке не потребує редагування:
Літеру е слід писати в усіх словах рядка:
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка:
Правильно узгоджено прикметник з іменником ...
Позначте речення, у якому неправильно вжито слово «приймати».
Правил уживання великої літери та лапок дотримано в рядку:
У якому рядку в усіх словах не треба писати окремо?
Через дефіс пишемо всі слова рядка:
«Дощик нитками плететься, в'ється, сиплеться і ллється по ріллі» (Г. Чупринка). Позначте правильну відповідь.
Форми ступенів порівняння прикметника утворено правильно у рядку
Пунктуаційну помилку допущено в рядку
Спільнокореневим до слова текти є слово
НЕ МАЮТЬ закінчення всі слова рядка
Визначте, у якому рядку допущено помилку у правописі особового закінчення дієслова
Виділене слово є прислівником у рядку
Однакова кількість звуків і букв є в кожному слові рядка
Помилку на позначення часу допущено в рядку
Вставним словосполученням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Числівник є в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
У переносному значенні вжито в тексті виділене слово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Вставне слово вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Складним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка
Від зміни наголосу зміниться значення слова в рядку
Другий склад наголошено у слові
Рефреном у вірші «Всякому місту – звичай і права» є рядки
.Чим закінчується повість "Захар Беркут"?
Образ дівчини з поезії "У теплі дні збирання винограду" - це символ
Визначте розв'язку твору «Хіба ревуть воли,як ясла повні?».
Роман "Майстер корабля" написано на основі матеріалу, зібраного за період роботи
В "Уривку з поеми" не згадується
Євгена Маланюка називали
10. Правильно оформлено цитату в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома