Зв’язок між підметом та присудком порушено в реченні:
Редагування НЕ потребує речення
Логічну помилку допущено в будові речення
Позначте рядок, у якому прийменник ПО вжито правильно:
Позначте рядок, у якому не всі прийменники вжито правильно:
У всіх словах якого рядка пишеться знак м’якшення?
Помилку в написанні власної назви допущено в рядку
16. Правильно написано всі слова в рядку
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо вгору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4)Недалеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) Удалині степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!
Прикладка є в реченні :
1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо вгору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4)Недалеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) Удалині степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома