Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Ще виблискують кришталеві роси...» обрати
Кома НЕ СТАВИТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущені)
Кома перед і ставиться в реченні (розділові знаки пропущено)
Позначте складносурядне речення, між частинами якого потрібно поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):
Пунктуаційну помилку допущено в реченні.
Складносурядним є речення
Складнопідрядне речення з підрядним умови утвориться, якщо до частини "У неділю ми обов'яково поїдемо до Києва..." додати
Складнопідрядним з підрядним причини є речення
Не можна замінити дієприслівниковий зворот підрядним обставинним у реченні
Складнопідрядне речення з підрядним часу утвориться, якщо до частини «Я буду згадувати свої шкільні роки...» додати
Граматична помилка допущена в реченні
Позначте речення, що відповідає такій характеристиці: складнопідрядне речення з однорідною підрядністю:
Прочитайте речення.
Щоразу(1) коли стоїте перед пам’ятником Лесі Українці в Києві чи(2) коли зупиняєтеся на алеї придніпровського парку перед бронзовою постаттю геніальної Марії Заньковецької(3) мабуть(4) вам неминуче спадає на думку(5) що в цих прекрасних образах є щось від самої авторки скульптур.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Двокрапку треба поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки пропущено)
Позначте безсполучникове складне речення, між частинами якого слід поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):
Безсполучниковим складним є речення
Двокрапку треба поставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Позначте безсполучникове складне речення, між частинами якого слід поставити тире (розділові знаки пропущено):
Кому ставимо, якщо складові частин безсполучникового речення вказують на
Усі речення є безсполучниковими, крім:
Схемі [], [], [] відповідає речення (розділові знаки пропущено):
Складнопідрядним з кількома підрядними є речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома