Знайдіть правильне твердження
Знайдіть складне речення з різними видами зв'язку
Який вид синтаксичного зв'язку відображає подана схема?
[ ], а [ ] - [ ], (щоб...).
У якому з наведених складних речень усі частини (прості речення) поєднані сполучниковим сурядним і підрядним зв'язком?
У якому з наведених складних речень усі частини (прості речення) поєднані сполучниковим сурядним, підрядним і безсполучниковим зв'язком?
Який вид зв'язку відображений у поданому реченні?
Довго спали вітри у ярах на припоні,
Довго тиша гнітюча полями повзла,
І стояли дерева німі на осонні,
Знемагала в пилюці вечірня імла.(В.Симоненко)
Скільки частин (простих речень) містить ця складна синтаксична конструкція?
Коли вже люди обляглися спати,
Коли вже місяць вилузнувся з хмар,
Коли спартанка Києва, не Спарти,
Лиш я світила вікнами в бульвар,
Тоді із ночі, з пітьми, з порожнечі
Мені хтось душу тихо взяв за плечі -
Заговорив шопенівський ноктюрн.(Ліна Костенко)
Котрій схемі відповідає наведене речення?
Вологі березневі вітри дмухають звідти на Київ і будять в душі те ласкаве, що досі мовби дрімало десь у глибинах, а з першим подихом весни все знов пробивається на поверхню.(О.Гончар)
У якому реченні є пунктуаційна помилка?
Речення В чорнім горі й журі віру нашу не підтяти: умирають матері, та не вмре ніколи Мати
Схема речення Недарма деякі люди життя своє присвячують, щоб вибудувати й дослідити своє генеалогічне дерево, бо людина є єдина істота, яка має відчуття історії записана в рядку
Прочитати речення та вибрати правильну характеристику:
Навколо було ще темно, але я почув такий виразний спів півня, що зрозумів: скоро почне світати.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома