Прочитайте текст
(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.
Скільки у тексті складнопідрядних речень?
Прочитайте текст
(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.
У якому речення допущено пунктуаційну помилку? (номер речення в дужках)
Прочитайте текст
(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.
Скільки в тексті складнопідрядних речень з кількома підрядними?
Прочитайте текст
(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.
У першому реченні ЩО – це…
Прочитайте текст
(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.
Визначте вид підрядної частини четвертого речення
Прочитайте текст
(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.
Визначте тип підрядності шостого речення
Прочитайте текст
(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.
У шостому реченні ЩО – це…
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома