Складнопідрядне речення (повторення)

Додано: 18 січня
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
7 запитань
Запитання 1

Прочитайте текст

(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.

Скільки у тексті складнопідрядних речень?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 2

Прочитайте текст

(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.

У якому речення допущено пунктуаційну помилку? (номер речення в дужках)

варіанти відповідей

першому

четвертому

пʼятому

шостому

Запитання 3

Прочитайте текст

(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.

Скільки в тексті складнопідрядних речень з кількома підрядними?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Прочитайте текст

(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.

У першому реченні ЩО – це…

варіанти відповідей

сполучник

сполучне слово (займенник)

Запитання 5

Прочитайте текст

(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.

Визначте вид підрядної частини четвертого речення

варіанти відповідей

з'ясувальна

означальна

обставинна порівняльна

обставинна способу дії та ступеня

Запитання 6

Прочитайте текст

(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.

Визначте тип підрядності шостого речення

варіанти відповідей

однорідна

послідовна

неоднорідна

змішана

Запитання 7

Прочитайте текст

(1)Кілька випускників престижного навчального закладу, що досягли успіху і зробили виняткову кар’єру, прийшли в гості до свого старого професора. (2)Під час візиту розмова зайшла про роботу. (3)Випускники скаржилися на численні труднощі і життєві проблеми. (4)Запропонувавши гостям кави, професор пішов на кухню і повернувся з кавником і тацею, на якій стояли всілякі чашечки: порцелянові, скляні, пластикові, кришталеві. (5)Одні були прості, а інші дорогі. (6) Коли випускники порозбирали горнята, професор зазначив, що всі гарні горнятка забрані. (7)Але посудина, яку ми маємо, не змінює якості нашого життя.

У шостому реченні ЩО – це…

варіанти відповідей

сполучник

сполучне слово (займенник)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест