Складнопідрядні речення з підрядними обставинними способу дії, міри й ступеня, порівняльними

Тест виконано: 427 разів
12 запитань
Запитання 1

Складнопідрядним із підрядною частиною способу дії є речення

варіанти відповідей

Дуже любив професор, коли перед Зеленими святами дівчата приходили у плавні зілля збирати та квіти для вінків.

Література, яка мала Тичину й Довженка, не має права здрібніти.

Хоч на історії дід і не знався, та все ж із ним цікаво було побалакати

Зроби так, щоб серце моє солов’їне забуло очей тих блакить.

Запитання 2

Складнопідрядним із підрядною частиною способу дії є речення

варіанти відповідей

Умій жити так, щоб у тебе з другом була єдність духу, ідеалів.

Спинюсь я і довго буду слухать, як бродить серпень по землі моїй.

Вночі, як вся природа спить, поринувши у темряву й знемогу, лише людина вміє освітить свою домівку і свою дорогу.

Моєму серцю снишся ти, як морю сняться урагани.

Запитання 3

Складне речення з підрядним обставинним способу дії утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Так вийшло… вибрати

варіанти відповідей

оскільки клей наносили нерівномірно.

хоч ніхто й не сподівався на перемогу.

як кожен з нас і планував.

бо створене власними руками цінується дорого.

Запитання 4

Складнопідрядним із підрядною частиною способу дії НЕ є речення


варіанти відповідей

Чому ж ти, доню, так не зробила, як рідна мати тебе просила?

Собака гавкає так,як його годують.

Завжди роби так, як велить тобі сумління.

Послухайте, як дихає земля.

Запитання 5

Складнопідрядним із підрядною частиною міри і ступеня є речення

варіанти відповідей

Стара верба од старості зомліла, забула, що сказав їй водяник.

За все, що взяв од пирога життя, платити доведеться по рахунку

Цвіте липа так буйно й розкішно, що все місто плаває в задумливому мареві.


Лани зеленого збіжжя, що саме красувалося в той час, дрімали тихої ночі.

Запитання 6

Складнопідрядним із підрядною частиною міри і ступеня є речення

варіанти відповідей

Я знову згадав ті хвилини, що душу п’янили мою.

І чим глибше за пагорби поринало сонце, тим нижчою співала заграва.

Настав час, коли вечірній сутінок швидко западає в нічний.

Поки геній стоїть, витираючи сльози, метушлива бездарність отари свої пасе.

Запитання 7

Складне речення з підрядним обставинним міри і ступеня утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Ударив грім… вибрати

варіанти відповідей

що аж шибки затряслися в домі.

якого ой як чекали в таку посуху.

хоч прогноз негоди не обіцяв.

після того як небо розітнула блискавка.

Запитання 8

Складнопідрядними із підрядною порівняльною частиною є такі речення

варіанти відповідей

Дівчина, обсипана квітами, іде, немов пливе лебедонька в воді.

І вже чув композитор, як народжується пісня.

Як не знаєш правди до кінця, то й не мудруй.

Я лиш інструмент, в якому плачуть сни мого народу.

Малі дерева схожі на дорослих, як діти на своїх батьків.

Мій час пливе так тихо-тихо, як по ставку пливе листок сухий.

Як у пустелі, спрага сушить без добрих, теплих, світлих слів.

Запитання 9

Складне речення з підрядним обставинним порівняльним утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сунуться широкі тіні, … вибрати

варіанти відповідей

наче в синьому затоні фантастичні плинуть риби.

щоб крилом своїм похмурим сонні береги укрити.

бо ясне сонечко повільно ховається за пагорби.

як укриє хмара небо.

Запитання 10

Складнопідрядним із підрядною порівняльною частиною НЕ є  речення



варіанти відповідей

Поїзди розтягують тіло людства, як невмілий пекар.

Здалося, ніби й не було цих тридцяти літ.

Хати біленькі виглядають, мов діти в чистих сорочках у піжмурки собі гуляють.

Стурбовано думки крилами лопотіли, мов над вогнем метелик нічні.

Запитання 11

Складнопідрядне речення з підрядним способу дії й ступеня відповідає на питання

варіанти відповідей


як? якою мірою? 

З якою метою?

який наслідок?

Чому?

Запитання 12

Сполучниками складнопідрядних речень з підрядним способу дії і ступеня є

варіанти відповідей

для того щоб, аби

мов, що

бо, через

дарма що

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест