Перед сполучником і кома не ставиться між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено)
Тире ставиться у складносурядному реченні ( розділові знаки пропущено)
Виділений сполучник сурядності виражає смислові зв’язки протиставлення у складносурядному реченні
1. Біжу на подвір’я. 2. Там бряжчать залізні цепи і люто ґвалтують собаки. 3. Великі вівчарки скачуть на задніх лапах і скаче на них кудлата вовна. 4. Підходжу ближче. 5. Ну, чого ти, собако, як тебе звати? 6. Ну, годі, Оверко… 7. То скачуть червоні очі, то скаче широкий лоб і білі хутряні ногавиці. 8. Рветься й не може вискочить зовсім зубата лють з глибокої пащі і лиш підкида копицею вовну. 9. От дурна псина. 10. Очі заплющила – і без пам’яті мчиться наосліп.
Спільний другорядний член характерний складносурядному реченню
1. Біжу на подвір’я. 2. Там бряжчать залізні цепи і люто ґвалтують собаки. 3. Великі вівчарки скачуть на задніх лапах і скаче на них кудлата вовна. 4. Підходжу ближче. 5. Ну, чого ти, собако, як тебе звати? 6. Ну, годі, Оверко… 7. То скачуть червоні очі, то скаче широкий лоб і білі хутряні ногавиці. 8. Рветься й не може вискочить зовсім зубата лють з глибокої пащі і лиш підкида копицею вовну. 9. От дурна псина. 10. Очі заплющила – і без пам’яті мчиться наосліп.
Пунктуаційну помилку допущено в складносурядному реченні
1. Біжу на подвір’я. 2. Там бряжчать залізні цепи і люто ґвалтують собаки. 3. Великі вівчарки скачуть на задніх лапах і скаче на них кудлата вовна. 4. Підходжу ближче. 5. Ну, чого ти, собако, як тебе звати? 6. Ну, годі, Оверко… 7. То скачуть червоні очі, то скаче широкий лоб і білі хутряні ногавиці. 8. Рветься й не може вискочить зовсім зубата лють з глибокої пащі і лиш підкида копицею вовну. 9. От дурна псина. 10. Очі заплющила – і без пам’яті мчиться наосліп.
Розділовий сполучник вжито у складносурядному реченні
Дві правильні відповіді
Сполучник і з’єднує частини складносурядного речення (розділові знаки випущено)
Дві правильні відповіді
Не є складносурядними речення
Дві правильні відповіді
Друга частина складносурядних речень виражає наслідок (висновок) того, про що йдеться в першій частині (розділові знаки випущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома