Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Уранці землю притрусив легкий сніжок…» обрати:
Прочитайте речення.
Як рожеві птахи (1) зашуміли (2) заспівали примороззю підкучерявлені очерети (3) і їхній пух полетів у далечінь (4) де злегка поскрипував мороз
(5) чи земля і на добрий сон вкладалося село.
Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ:
Кома НЕ СТАВИТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущено):
Позначте складносурядне речення, між частинами якого потрібно поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Забілена в тумани Говерла чатує на обрії...» вибрати:
Позначте складносурядне речення, між частинами якого не треба ставити коми (розділові знаки пропущено):
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Барви київських мозаїк – (1) це одне з тих див, (2) яке захоплювало і,
(3) мабуть, (4) ніколи не перестане захоплювати всіх, (5) хто
по-справжньому цінує прекрасне, (6) не розгублене у віках мистецтво,(7) але ж тут майстерність не лише в кольорах…
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку:
Складносурядним є речення:
Тире потрібно ставити між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено):
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) За багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела, наділяючи їх цілющими й магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) Узагалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чимало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам’ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) Наприклад у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління в Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням, сприяли нормальному функціонуванню господарства.
Складносурядним є речення:
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) На невеличкій прогалині тут, посеред гори, розкинулася пасіка. (2) Високі дерева, підіймаючи назустріч сонцю своє густе гілля, оточують її з усіх боків. (3) Усередині росте трава, з квітками рясно помішана, та стоїть із десяток вуликів. (4) Сонце кидає зверху хвилі тепла і золоті бджоли бринять у повітрі. (5) Ось щось торкнулося моєї руки: це одна з бджілок неспішно поповзла ліктю. (6) А я стою, затамувавши подих.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Кому НЕ СТАВИМО між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома