29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Підготовка до ЗНО №1

Додано: 5 травня
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 73 рази
24 запитання
Запитання 1

Завдання 1-10 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді

1.На перший склад падає наголос у слові

варіанти відповідей

зручний

вітчим

чорнозем

шофер

Запитання 2

Закінчення –ю мають усі іменники у формі кличного відмінка в рядку

варіанти відповідей

Настя, Наталя, батько

місяць, кобзар, лікар

Сергій, хлопець, Ольга

дуб, батько, пекар

Запитання 3

Спільнокореневим до слова день є

варіанти відповідей

дена

полуда

полуденок

дещиця

Запитання 4

Помилково вжито слово в рядку

варіанти відповідей

уникнути небезпеки

їхати автобусом

приїхав сім років назад

винайняв квартиру в центрі

Запитання 5

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

завдати збитків

з першим вересням

згідно з постановою

з дворічним товаришем

Запитання 6

Неправильно побудовано речення

варіанти відповідей

Порізаний степ балками та байраками дрімав.

Зашумить дуб, і його низький голос можна розпізнати серед лісових звуків.

Куди не глянь – скрізь розвернулося, розпустилося, зацвіло пишним цвітом.

Першими відчувши весну, синички попередили людей.

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.

[1] Не/сподівана осінь розгорнула над містом сірий мокрий покров, повиваючи дні вогкими туманами, дощами і гидкою мрякою. [2] Гострі вітри, знімаючись раз/у/раз, і вщухаючи, гнули що/сили гілля каштанів й зривали з них ще зелений лист. [3] У вибоїнах асфальту стояли не/сохнучі калюжі, тремтячи поверхнею від крапель. [4] Дні осені були вже обчислені.

7.Окремо в тексті треба писати

варіанти відповідей

не/сподівана

раз/у/раз

що/сили

не/сохнучі

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.

[1] Не/сподівана осінь розгорнула над містом сірий мокрий покров, повиваючи дні вогкими туманами, дощами і гидкою мрякою. [2] Гострі вітри, знімаючись раз/у/раз, і вщухаючи, гнули що/сили гілля каштанів й зривали з них ще зелений лист. [3] У вибоїнах асфальту стояли не/сохнучі калюжі, тремтячи поверхнею від крапель. [4] Дні осені були вже обчислені.

Стиль тексту

варіанти відповідей

художній

науковий

офіційно-діловий

публіцистичний

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.

[1] Не/сподівана осінь розгорнула над містом сірий мокрий покров, повиваючи дні вогкими туманами, дощами і гидкою мрякою. [2] Гострі вітри, знімаючись раз/у/раз, і вщухаючи, гнули що/сили гілля каштанів й зривали з них ще зелений лист. [3] У вибоїнах асфальту стояли не/сохнучі калюжі, тремтячи поверхнею від крапель. [4] Дні осені були вже обчислені.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

Запитання 10

Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.

[1] Не/сподівана осінь розгорнула над містом сірий мокрий покров, повиваючи дні вогкими туманами, дощами і гидкою мрякою. [2] Гострі вітри, знімаючись раз/у/раз, і вщухаючи, гнули що/сили гілля каштанів й зривали з них ще зелений лист. [3] У вибоїнах асфальту стояли не/сохнучі калюжі, тремтячи поверхнею від крапель. [4] Дні осені були вже обчислені.

Простим неускладненим є речення

варіанти відповідей

перше

друге

третє

четверте

Запитання 11

  Завдання 11-23 мають по п’ять варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді

11. Букви я, ю, є позначають два звуки в кожному слові рядка

варіанти відповідей

поява, Святослав, пам'ять

акація, рясний, юрта

над'яр'я, Марія, мільярд

сім'я, прянощі, поезія

люстра, цвітіння, стоянка

Запитання 12

Виділене слово вжито в невластивому йому значенні

варіанти відповідей

Ми закривали банки з огірками

Магазин закривається у зв’язку з переїздом

Ми ніяк не могли відкрити двері

У технікумі проведуть день відкритих дверей

Вікно важко зачиняється.

Запитання 13

Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

пр…голомшити, пр…бити, пр…оритет

пр…хильний, пр…бічник, пр…звище

пр…соковитий, пр…тулити, пр…вітати

пр…в'язати, пр…кріпити, пр…в’ялий

пр…амбула, пр…спокійний, пр…хисток

Запитання 14

Усі слова написано правильно в рядку

варіанти відповідей

медальйон, колисьці, Горький

ін’єкція, промінчик, присвяток

тоньший, волинський, тьма

порт’єра, няньчити, розмальований

сміється, льон, чотирьма

Запитання 15

Через дефіс треба писати всі слова рядка

варіанти відповідей

військово/морський, лимонно/жовтий, стерео/звук

суспільно/політичний, мікро/скопічний, екс/прем’єр

молочно/м’ясний, військово/полонений, жовто/гарячий

мовно/літературний, суспільно/трудовий, кіловат/година

сімейно/побутовий, науково/технічний, давньо/руський

Запитання 16

Правильно написано всі похідні слова в рядку

варіанти відповідей

Чех - чеський, Черкаси – черкаський, Кривий Ріг - криворізький

Прага - пражський, козак - козацький, Овруч - овруцький

Рига - ризький, узбек - узбецький, Золотоноша - золотонішський

Париж - парижський, латиш - латиський, Буг - бузький

Кавказ - кавказький, турок - турецький, Збараж – збаражзький

Запитання 17

Відмінкову форму числівника вжито правильно в реченні

варіанти відповідей

Про те, що діялось на Україні тисячу сімсот шістдесят восьмого року, розказую так, як чув од старих людей.

Наша школа почала працювати з тисяча дев’ятисот вісімдесят восьмого року.

Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча п’ятсот п’ятидесятого.

Берестецька битва відбулася в червні тисяча шістсот п’ятдесят першого року.

Запорозька Січ до тисячу семисот сімдесят п’ятого року залишалася острівцем волі.

Запитання 18

Виділене слово НЕ є часткою в реченні

варіанти відповідей

Тільки в праці невтомній крилатим стаєш.

Похід почався Батиїв, а чи орда навісна.

Як учитель читає, то учні слухають.

Хай буде все пробачене пробачено.

Приголомшлива звістка наче скидалася на правду.

Запитання 19

Правильно утворено форму наказового способу дієслів у рядку

варіанти відповідей

несімте

треба потерпіти

підсунься

зробимо

пішли

Запитання 20

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Будь ласка, перебуваючи в громадських місцях, намагайтеся не смітити.

Перебуваючи в громадських місцях, просимо вас не смітити.

Не смітіть, перебуваючи в громадських місцях.

Просимо вас не смітити в громадських місцях.

Будь ласка, не смітіть, коли ви перебуваєте в громадських місцях.

Запитання 21

.Прочитайте речення (розділові знаки пропущено)

Отже (1) втрата свого національного образу призводить до дезорганізації психіки (2) коли людині байдужа (3) і мова (4) і держава (5) бо увага зосереджується на матеріальних речах.

Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 22

Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку

варіанти відповідей

Кажуть, ніби навіть геніїв за життя не всіх розуміли й визнавали.

Веслували щосили, бо вода в лимані піднялась.

Трохим був сумний, бо втратив волю.

Були такі хвилини, коли я сама глузувала із себе.

Ідемо далі, де небо ллється в ліси.

Запитання 23

Складнопідрядне речення з підрядним часу утвориться, якщо до частини Я буду пам’ятати дитинство…  додати

варіанти відповідей

бо була щаслива пора.

щоб не втратити радості в житті.

хоча воно швидко промайнуло.

доки буду топтати ряст.

дарма що воно було дуже давно.

Запитання 24

Установіть відповідність між фразеологізмом та його значенням.

ніде правду діти

варіанти відповідей

настирливо

забути

відверто

зайве

незручно