Ср . Перпендикуляр та похила. Теорема про три перпендикуляри

Додано: 13 січня 2021
Предмет: Геометрія, 10 клас
Тест виконано: 40 разів
9 запитань
Запитання 1

З точки до площини проведено похилу,що утворює кут 600 із площиною. Знайдіть довжину перпендикуляра до площини,якщо довжина похилої 6 см.

варіанти відповідей

3√2 см

3√3 см

√3 см

2 см

Запитання 2

На малюнку точка М не належить площині трикутника АВС. ∠МВС = ∠АВС =900. Знайдіть пряму і площину, перпендикулярні між собою.

варіанти відповідей

АМ⊥(АВС)

АМ⊥(МВС)

ВС⊥(АВМ)

АВ⊥(МВС)

Запитання 3

Пряма ВК перпендикулярна до площини квадрата АВСD, KD = 3 см, CD = 2см. Знайдіть ВК.

варіанти відповідей

√3 см

√2 см

2 см

1 см

Запитання 4

Пряма АВ перпендикулярна до площини кола з центром у точці В, точка С лежить на колі. Знайдіть АВ, якщо радіус кола дорівнює 4см, ∠ВАС = 300.

варіанти відповідей

8 см

15 см

4 см

4√2 см

Запитання 5

З точки М до площини проведено перпендикуляр МА і похилу МВ, АВ = 5 см. Знайдіть довжину похилої, якщо вона на 1 см довша за перпендикуляр.

варіанти відповідей

10 см

12 см

13 см

14 см

Запитання 6

ВМ - перпендикуляр до площини прямокутника АВСD, який не є квадратом. Які з наступних тверджень правильні?

I. МС⊥CD

II. МA⊥AD

III. МO⊥AC

варіанти відповідей

I і ІІ

I і ІІІ

IІ і ІІІ

І, ІІ і ІІІ

Запитання 7

У трикутнику АВС ∠ВАС = 400, ∠АВС = 500. Пряма АМ перпендикулярна площині трикутника. Визначте вид трикутника МВС.

варіанти відповідей

гострокутний

гострокутний рівнобедрений

прямокутний

тупокутний

Запитання 8

Через вершину D квадрата АВСD проведено пряму DK, перпендикулярну до його площини. КА = 10см, КВ = 2√34 см. Знайдіть довжину відрізка КD.

варіанти відповідей

6 см

8 см

10 см

12 см

Запитання 9

Площа прямокутника АВСD дорівнює 48 см2, а одна з його сторін - 8 см. Точка М знаходиться на відстані 12 см від площини прямокутника і рівновіддалена від всіх його вершин. Знайдіть (у см) довжину відрізка МС.

варіанти відповідей

21 см

15 см

17 см

13 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест