Продовжте речення: «Стилістика — це...
Які засоби звукового забарвлення використано в тексті? Ідіть! Ніхто вас не спиня, Ідіть із ночі в сяйво дня. Ідіть із мертвої пустелі.
У якому рядку подано ненормативні конструкції, уживані в листах?
Користуючись довідкою, визначте пропущене в реченні слово: «Письменник вирішив додати до тексту нового оповідання ...»
Продовжте речення: «Риторика — це ...
З якою стилістичною метою вжито виділені в реченні старослов'янізми? Все упованіє моє На тебе, мій пресвітлий раю, На милосердіє твоє, Все упованіє моє На тебе, мати, возлагаю (Т. Шевченко).
Вкажіть, у якому варіанті відповіді правильно визначено ознаки ділового стилю.
Які засоби звукового забарвлення використано в тексті? Сліпучі тони — і дика воля! Ой, хтось заплакав посеред поля. Зловісна доля, жорстока доля Здаля сміялась струнка тополя.
Вкажіть, у якому рядку наведено невідредагований фрагмент автобіографії.
У якому випадку порушено правила чергування у/в, і/й, з/зі/із/зо?
Продовжте речення: «Батьківщиною красномовства вважають ...
У якому реченні неправильно використано вставне слово?
Вкажіть, у якому варіанті відповіді правильно зазначено ознаки розмовного стилю.
З'ясуйте, в якому рядку наведено стилістично нейтральні (загальновживані) мовні одиниці.
У якому рядку наведено невідредагований фрагмент характеристики?
У якому рядку неправильно підібрано українські відповідники при перекладі?
Продовжте речення: «Видатні оратори Київської Русі — це ...
Продовжте речення: «Порівняння — це ...
Вкажіть, у якому варіанті відповіді правильно визначено ознаки художнього стилю.
Словам якого рядка суфікси надають додаткового значення зменшеності або пестливості ?
Який із фрагментів заяви є правильним?
Вкажіть, у якому рядку вжито неправильну прийменникову форму.
Продовжте речення: «Тема виступу — це ...
До якої форми красномовства належить наведений текст?
Він був сином мужика і став володарем в царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком і вказав нові світлі і вільні шляхи професорам і книжним ученим. Десять літ він томився під вагою російської солдатської муштри. А для всієї Росії зробив більше, ніж десять переможних армій. Доля переслідувала його в житті, скільки лиш могла, та вона не зуміла перетворити золота його душі у ржу, ані його любові до людей в ненависть і погорду, а віри в Бога у зневіру і песимізм. Отакий був і є для нас, українців, Тарас Шевченко (І. Франко «Присвята»).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома