Дуалістична угода 1867 р проголошувала ( 3 відповіді)
У якому регіоні України культурно-просвітнє товариство «Просвіта» розпочало свою діяльність у 1868 р.?
Народовці ініціювали створення
Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ ст. було
Масова трудова еміграція українців наприкінці XIX — на початку XX ст. була зумовлена
Для представників якої суспільно-політичної течії другої половини ХІХ ст. були характерні такі погляди?
«Ми не можемо більше китайським муром відділяти себе від наших братів, відкидаючи мовні, літературні, релігійні та етнічні зв’язки, що єднають нас з усім російським світом...»
«Немає ніякого окремого українського народу, є єдина й неподільна російська народність від Карпат і до Камчатки, і є єдина російська мова...»
«Якщо нам судилося потонути, то краще зробити це в російському морі, ніж у польському болоті...»
Які заходи стали результатами "нової ери" (декілька відповідей):
Установіть послідовність подій:
А) Завершення "нова ера" в українсько-польських відносинах
Б) Створення товариства "Просвіта"
В) Створення Русько-української радикальної партії
Г) Перетвореня Літературного товариства ім. Шевченка на наукове (НТШ)
Створення у Львові товариства «Просвіта» та Літературного товариства ім. Т. Шевченка (пізніше, Наукового товариства ім. Т. Шевченка) є прикладом діяльності
Представників суспільно-політичної течії, що виникла в 1860-ті роки в Галичині, які спрямовували свою діяльність на підвищення культурно-освітнього рівня та національної свідомості українців, називали
Автором "Україна irredenta" був:
"Україна - для себе! - от єї (її) клич. Вільна, велика, незалежна, політично самостійна Україна - одна, нероздільна від Сяну по Кавказ!- от єї (її) стяг".
Хто є автором цих слів:
Які підприємства фабрично-заводського типу виникають у 80-х рр. ХІХ ст. на західноукраїнських землях?
(2 відповіді)
Що прискорило процес руйнування традиційних галузей господарства західноукраїнських земель у другій половині ХІХст. ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома