Що означає поняття «маркетинг»?
Що становлять об’єкти маркетингу?.
До яких сфер діяльності належить маркетинг?
Що таке попит?
На чому слід наголошувати при розробленні системи елементів маркетингу?
Що означає поняття «кінцевий споживач»?
Коли маркетинг став видом діяльності промис-лового підприємства?
У чому основна відмінність між нестатками і потребами?
Яке місце в маркетингу посідає ринок продавця?
В яких ринкових ситуаціях спостерігається конкуренція продавців?
Які потреби належать до духовних?
Що означає торговельна операція між зацікав-леними сторонами у здійсненні купівлі-продажу товару або послуги?
Яку концепцію маркетингу слід використовувати на ринку, де пропозиція перевищує попит?
Що означає поняття «соціально-етичний марке-тинг»?
Яка з наведених орієнтацій комерційної діяльності відповідає сучасній концепції маркетингу?
У чому полягає мета маркетингової діяльності підприємства?
На рівні чого практикується маркетинг?
Яке із зазначених визначень найточніше відтворює сутність маркетингової стратегії?
На чому підприємство зосереджує увагу, орієн-туючись на концепцію збуту?
Що є ринковим орієнтиром концепції маркетингу?
На якому ринку можливе використання марке-тингу?
На якому ринку функціонує супермаркет «Велика Кишеня» з продажу товарів підвищеного попиту?
Яку концепцію застосовують фірми, що пропону-ють на ринку екологічно нешкідливі товари?
Компанія ЗАТ «Куп’янський молочноконсервний комбінат» вийшла на ринок, де попит значно перевищує пропозицію. Яку концепцію в цьому разі найдоцільніше застосувати компанії?
Спеціалісти вважають, що в основі успіхів фірми «Samsung» є визначення потреб цільових ринків і забез-печення бажаної задоволеності ефективнішими та продук-тивнішими, ніж у конкурентів способами. Якої концепції дотримується фірма?
Який тип маркетингу може використати взуттєва фабрика, якщо в районі її діяльності переважають покупці-ретрогради (байдужі до модного одягу і взуття), тоді як підприємство має на меті активізувати попит, особливо продаж модних товарів?
Уряд ухвалив рішення про припинення рекламу-вання тютюнових виробів з одночасним зобов’язанням виробників збільшити площу на сигаретних пачках під попередження про шкоду паління. Який вид маркетингу залежно від співвідношення попиту та пропозиції буде застосовано?
Керівник підприємства надав розпорядження службі маркетингу про необхідність забезпечення продажу залишків товарних запасів. Яку з функцій маркетингу виконуватиме маркетингова служба?
Фахівці з маркетингу, проаналізувавши внутрішню звітність, дійшли висновку, що надходження від продажу мають стійку тенденцію до зниження. З метою підвищення попиту прийнято рішення збільшити асигнування на рекламу, поліпшити споживчі характеристики товару, переглянути ціни і умови роботи з посередниками. Який вид маркетингу залежно від співвідношення попиту та пропозиції застосовано?
Яку підприємницьку концепцію застосувала орга-нізація, започаткувавши низку заходів з популяризації власної діяльності шляхом влаштування молодіжних вечірок, розіграшів призів і широкого висвітлення активності в засобах масової інформації?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома