Сутність поняття "маркетинг"

Тестові завдання напревлені на узагальнення та систематизацію отриманої інформації з теми "Поняття "маркетинг" та його сучасна мета".

Додано: 1 березня 2021
Предмет: Економіка
Тест виконано: 185 разів
10 запитань
Запитання 1

Які із зазначених чинників можуть спонукати керівництво запровадити маркетинг на підприємстві?


варіанти відповідей

Зміна попиту на товар, зростання витрат на продаж

Сповільнення темпів зростання продажу товарів, прибутків товарів.

Загострення конкурентної боротьби на ринку

Усі відповіді правильні

Запитання 2

Фірма "Технологія XXI" бажає впровадити методи сучас­ного маркетингу. Який девіз найбільш відповідатиме новому стилю діяльності?


варіанти відповідей

Покупець завжди правий.

Наш бізнес - роби гроші.

Продавай, продавай, продавай.

Встановлюй ціни нижчі.

Запитання 3

Об'єктами маркетингу можуть бути:


варіанти відповідей

Товари, послуги

Будівельні майданчики, дачні ділянки, курортно-санаторні місця.

Підприємницькі ідеї.

Усі відповіді правильні

Запитання 4

Набір інструментів маркетингу, сукупність яких підприємство використовує для впливу на цільовий ринок:

варіанти відповідей

комплекс маркетингу; 

система інформування потенційних клієнтів;

маркетизація підприємства.

Запитання 5

Які з факторів можуть бути причинами провалу нового товару на ринку?


варіанти відповідей

Протидія конкурентів.

Слабка реклама.

Помилкова оцінка попиту.

Усі відповіді правильні.

Запитання 6

Підприємство, рекламуючи нове мило, робить акцент на тому, що до складу сировини входить близько 70% зволожуючого крему, тобто використовує стратегію позиціювання:

варіанти відповідей

за ціною;

за особливими характеристиками;

за традиціями;

за іміджем.

Запитання 7

На рівні очей на полицях викладаються товари:

варіанти відповідей

великогабаритні;

дешеві;

найбільш прибуткові;

найменш прибуткові.

Запитання 8

Головна мета маркетингу-

варіанти відповідей

перетворення потреб людей в прибуток фірми;

реалізація товарів і послуг;

зрозуміти покупця, що товар чи послуга будуть повністю відповідати його запитам і продавати себе самі.

Запитання 9

Як називається функція маркетигу, що досліджує основні показники ринку:

варіанти відповідей

аналітична;

ціноутворююча;

комунікативна.

Запитання 10

Процес розбивки споживачів на окремі групи на основі їх відмінностей в потребах, характеристик і поведінці це:

варіанти відповідей

ринкове вікно; 

сегментування ринку; 

ринкова ніша. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест