Тестові завдання напревлені на узагальнення та систематизацію отриманої інформації з теми "Поняття "маркетинг" та його сучасна мета".
Які із зазначених чинників можуть спонукати керівництво запровадити маркетинг на підприємстві?
Фірма "Технологія XXI" бажає впровадити методи сучасного маркетингу. Який девіз найбільш відповідатиме новому стилю діяльності?
Об'єктами маркетингу можуть бути:
Набір інструментів маркетингу, сукупність яких підприємство використовує для впливу на цільовий ринок:
Які з факторів можуть бути причинами провалу нового товару на ринку?
Підприємство, рекламуючи нове мило, робить акцент на тому, що до складу сировини входить близько 70% зволожуючого крему, тобто використовує стратегію позиціювання:
На рівні очей на полицях викладаються товари:
Головна мета маркетингу-
Як називається функція маркетигу, що досліджує основні показники ринку:
Процес розбивки споживачів на окремі групи на основі їх відмінностей в потребах, характеристик і поведінці це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома