Комплекс заходів щодо визначення цін, цінової стратегії, цілей фірми, умов оплати за товари та послуги, управління цінами залежно від позиції на ринку з урахуванням побажань та можливостей споживачів для забеспечення прибутку підприємств.
Напрям дій фірми щодо ціноутворення з метою досягнення визначених цілей у конкретній ринковій ситуації протягом конкретного періоду.
Ціна нерозривно пов'язана з якістю, оформленням та упаковкою товару, істотно впливає на сприйняття потенційними покупцями і позиціонування товару та його марки
Ціна являє собою оцінку споживчої вартості товару з точки зору того, хто його купує
Динаміка цін формується під впливом двох найважливіших факторів
......... фактор полягає в тому, що ціни утворюються на основі собівартості товарів.
.......... фактор виявляється в тому, що ціни на конкретні товари формуються під впливом кон'юнктури ринку.
До груп факторів мікросередовища, які впливають на ціни, входять
Ситуація, за якої кількість фірм незначна або кілька з них домінують на ринку
Для ринку .......... характерним є наявність одного продавця і багатьох покупців.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома