Електронна комерція

тест з електронної комерції

Додано: 5 травня 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 61 раз
24 запитання
Запитання 1

Що розуміють під електронною комерцією (ЕК)?


варіанти відповідей

Перетворення бізнес-процесів за допомогою Internet-технологій.

Концентровану систему з використання усіх можливостей інформаційних мереж для ведення прибуткового бізнесу.


Різновид ділової активності, у якій комерційна взаємодія суб’єктів з приводу купівлі-продажу товарів та послуг здійснюється за допомогою інформаційних мереж.

Електронний обмін діловими документами (замовлення на покупку, котирування, накладні, рахунки-фактури тощо) між комп’ютерними програмами різноманітних компаній у стандартизованій формі.

Запитання 2

Що таке електронний бізнес (ЕБ)?

варіанти відповідей

Різновид ділової активності, у якій комерційна взаємодія суб’єктів з приводу купівлі-продажу товарів та послуг здійснюється за допомогою інформаційних мереж.

Електронний обмін діловими документами між комп’ютерними програмами різноманітних компаній у стандартизованій формі.

Найкраща на сучасному етапі система комунікацій, яка дає змогу підтримувати зв’язок з будь-яким абонентом у світі (за умови підключення до мережі).

Будь-яка ділова активність, що використовує можливості глобальних інформаційних мереж для перетворення внутрішніх та зовнішніх зв’язків з метою одержання прибутку.

Запитання 3

Які основні відмінності електронної торгівлі від традиційної?

варіанти відповідей

Використання електронного документообігу.

Комерційна взаємодія сторін здійснюється електронним способом, в результаті чого право власності передається від одного суб’єкта іншому.

Використання технічних можливостей інформаційних мереж (Internet, мережі стільникового зв’язку, внутрішньої локальної мережі установ).

Використання специфічних за видом та змістом документів.

Запитання 4

Які бізнес-операції відносяться до сфери електронної комерції?

варіанти відповідей

Обмін комерційною інформацією, купівля-продаж товарів і послуг, до- і післяпродажна підтримка, електронні платежі.

Видача цифрових сертифікатів та надання сертифікаційних послуг (створення ключів та паролів користувачів).

  Планування та закупівля матеріалів та ресурсів, управління виробничими запасами, доставка готової продукції.

Планування та закупівля матеріалів та ресурсів, управління виробничими запасами, доставка готової продукції.

Запитання 5

Які види електронної взаємодії застосовуються у електронній комерції?

варіанти відповідей

Електронний рух капіталу, електронний обмін інформацією, електронна торгівля, електронний маркетинг, електронний банкінг, електронне страхування.

Електронна пошта, телеконференції, інтерактивний чат, списки розсилки, дайджести.

Гіпертекст, мультимедіа, ефект присутності, мережева навігація.

Публічні мережі (Internet), приватні.

Запитання 6

Якої сфери (категорії) електронної комерції не існує?

варіанти відповідей

Бізнес-бізнес (В2В).

Бізнес-адміністрація (В2А).

Провайдер-адміністрація (Р2А).

Споживач-споживач (С2С).

Запитання 7

Які бізнес-моделі електронної комерції не належать до сфери В2В?

варіанти відповідей

Інформаційні брокери (e-brokers).

Електронні постачальники (e-procurements), торговельні платформи (collaboration platforms).

Електронний (віртуальний) магазин (e-shop), електронний аукціон (e-auction).

Електронні дилери (3rd party marketplace).

Запитання 8

Які функції характерні для сфери (категорії) В2С?

варіанти відповідей

Комерційна взаємодія між бізнесовими компаніями (підприємствами) щодо здійснення оптових закупівель та поставок товарів.

Комерційна взаємодія між електронним магазином та покупцем.

Ділові зв’язки комерційних структур з державними організаціями.

Організація взаємодії державних структур між споживачами та державними структурами.

Запитання 9

Розміщення статті або новини на інших сайтах для створення позитивного іміджу підприємства, встановлення взаєморозуміння і довірчих відносин між підприємством і громадськістю - це ...

варіанти відповідей

пошукова оптимізація

інтернет PR

банерна та медійна реклама

контекстна реклама

Запитання 10

Основними завданнями щодо розвитку національної складової мережі Internet на сучасному етапі виступають:

варіанти відповідей

Розвиток і впровадження сучасних інформаційних комп’ютерних технологій у систему державного управління, фінансову сферу, підприємницьку діяльність.

Гарантування інформаційної безпеки держави.

Створення умов для підприємницької діяльності та конкуренції у сфері використання каналів електронного зв’язку.

Правильними є всі відповіді.

Запитання 11

Система надання банківських послуг клієнтам, що забезпечує можливість здійснювати стандартні банківські операції через Internet - це...

варіанти відповідей

інтернет-маркетинг

електронне урядування

інтернет-банкінг

Запитання 12

Модель взаємодії між фізичними особами:

варіанти відповідей

В2В

С2С

В2С

В2G

Запитання 13

Суб’єктами електронної комерції виступають:

варіанти відповідей

Торговельні підприємства

Фірми, домашні господарства, держава, постачальники мережевих послуг

Товари, послуги

Продавці, покупці

Запитання 14

Інформація, що міститься на Web-сторінках, повинна:

варіанти відповідей

Відповідати цілям створення Інтернет-проекту, містити не надто багато реклами

Найбільш повно враховувати особливості поведінки потенційних покупців даного цільового сегмента ринку.

Бути здатною затримувати увагу відвідувачів на досить великий відрізок часу.

Усі відповіді правильні

Запитання 15

Сучасний торговий канал, що дає можливість реалізовувати товари через Інтернет – це …

варіанти відповідей

Сайт-візитка

Інтернет-магазин

Корпоративний сайт

Промо-сайт

Запитання 16

Кошик покупця являє собою…

варіанти відповідей

Список відібраного товару із зазначенням його ціни, кількості та загальної вартості (з урахуванням можливих знижок)

Значок на сайті Інтернет-магазину

Каталог товарів

Web-вітрину

Запитання 17

Вкажіть спосіб оплати отриманого товару, якого не існує:

варіанти відповідей

Готівкою (кур´єру)

Банківським переказом

Платіжними картками на сайті магазину

Сертифікатами та бонусами

Запитання 18

Головним засобом просування бренду в мережі Інтернет є:

варіанти відповідей

Офіційний сайт компанії

Інтернет-магазин

Рекламні банери

Розсилання листів на електронні пошти

Запитання 19

Показник ефективності сайту – це...

варіанти відповідей

Конверсія

Презентація

Бренд

Отриманий прибуток

Запитання 20

Мобільний застосунок, веб-портал і бренд цифрової держави в Україні розроблені Міністерством цифрової трансформації України та запроваджений у 2020 році – це…

варіанти відповідей

Дія

Мрія

Клієнт-банк

1С: Підприємство

Запитання 21

Банк, у якому знаходиться розрахунковий рахунок покупця і який є гарантом виконання його фінансових зобов'язань - це ...

варіанти відповідей

банк-емітент

банк-еквайєр

звичайний банк

процесінговий центр

Запитання 22

Установа, що забезпечує інформаційну і технологічну взаємодію між учасниками традиційної та електронної платіжної систем

варіанти відповідей

банк-емітент

банк-еквайєр

процесінговий центр платіжної системи

розрахунковий банк

Запитання 23

Закон маркетингу, який говорить про те, що щоб залучити відвідувачів до вашого сайту, необхідно запропонувати їм щось (товар або послугу) безкоштовно (вільно), а потім спробувати продати щось додаткове до цього, називається…

варіанти відповідей

Закон «тупикової вулиці»

Закон «дай та продай»

Закон довіри

Закон «притягай та проштовхуй»

Запитання 24

Закон маркетингу, який говорить про те, що необхідно притягати (залучати) людей до вашого сайту привабливим контентом (вмістом), а також регулярно відправляти їм якісну інформацію про нові послуги, статті, розділи на вашому сайті електронною поштою, називається ... 

варіанти відповідей

Закон «тупикової вулиці»

Закон «дай та продай»

Закон довіри

Закон «притягай та проштовхуй»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест