ТЕМА 1 Суть, зміст, значення та тенденції розвитку електронної комерції

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 247 разів
10 запитань
Запитання 1

Що розуміють під електронною комерцією (ЕК)?


варіанти відповідей

Перетворення бізнес-процесів за допомогою Internet-технологій.

Концентровану систему з використання усіх можливостей інформаційних мереж для ведення прибуткового бізнесу.


Різновид ділової активності, у якій комерційна взаємодія суб’єктів з приводу купівлі-продажу товарів та послуг здійснюється за допомогою інформаційних мереж.

Електронний обмін діловими документами (замовлення на покупку, котирування, накладні, рахунки-фактури тощо) між комп’ютерними програмами різноманітних компаній у стандартизованій формі.

Запитання 2

Що таке електронний бізнес (ЕБ)?

варіанти відповідей

Різновид ділової активності, у якій комерційна взаємодія суб’єктів з приводу купівлі-продажу товарів та послуг здійснюється за допомогою інформаційних мереж.

Електронний обмін діловими документами між комп’ютерними програмами різноманітних компаній у стандартизованій формі.

Найкраща на сучасному етапі система комунікацій, яка дає змогу підтримувати зв’язок з будь-яким абонентом у світі (за умови підключення до мережі).

Будь-яка ділова активність, що використовує можливості глобальних інформаційних мереж для перетворення внутрішніх та зовнішніх зв’язків з метою одержання прибутку.

Запитання 3

Які основні відмінності електронної торгівлі від традиційної?

варіанти відповідей

Використання електронного документообігу.

Комерційна взаємодія сторін здійснюється електронним способом, в результаті чого право власності передається від одного суб’єкта іншому.

Використання технічних можливостей інформаційних мереж (Internet, мережі стільникового зв’язку, внутрішньої локальної мережі установ).

Використання специфічних за видом та змістом документів.

Запитання 4

Які бізнес-операції відносяться до сфери електронної комерції?

варіанти відповідей

Обмін комерційною інформацією, купівля-продаж товарів і послуг, до- і післяпродажна підтримка, електронні платежі.

Видача цифрових сертифікатів та надання сертифікаційних послуг (створення ключів та паролів користувачів).

  Планування та закупівля матеріалів та ресурсів, управління виробничими запасами, доставка готової продукції.

Планування та закупівля матеріалів та ресурсів, управління виробничими запасами, доставка готової продукції.

Запитання 5

Які види електронної взаємодії застосовуються у електронній комерції?

варіанти відповідей

Електронний рух капіталу, електронний обмін інформацією, електронна торгівля, електронний маркетинг, електронний банкінг, електронне страхування.

Електронна пошта, телеконференції, інтерактивний чат, списки розсилки, дайджести.

Гіпертекст, мультимедіа, ефект присутності, мережева навігація.

Публічні мережі (Internet), приватні.

Запитання 6

Якої сфери (категорії) електронної комерції не існує?

варіанти відповідей

Бізнес-бізнес (В2В).

Бізнес-адміністрація (В2А).

Провайдер-адміністрація (Р2А).

Споживач-споживач (С2С).

Запитання 7

Які бізнес-моделі електронної комерції не належать до сфери В2В?

варіанти відповідей

Інформаційні брокери (e-brokers).

Електронні постачальники (e-procurements), торговельні платформи (collaboration platforms).

Електронний (віртуальний) магазин (e-shop), електронний аукціон (e-auction).

Електронні дилери (3rd party marketplace).

Запитання 8

Які функції характерні для сфери (категорії) В2С?

варіанти відповідей

Комерційна взаємодія між бізнесовими компаніями (підприємствами) щодо здійснення оптових закупівель та поставок товарів.

Комерційна взаємодія між електронним магазином та покупцем.

Ділові зв’язки комерційних структур з державними організаціями.

Організація взаємодії державних структур між споживачами та державними структурами.

Запитання 9

Основними проблемами розвитку електронної комерції в Україні у секторі В2С виступають:

варіанти відповідей

Низький рівень доходів населення і низький рівень розвитку мережевих технологій.

Недостатня безпека передачі інформації в мережі Internet.

Високий рівень тінізації економіки.

Правильні відповіді 1 і 2.

Запитання 10

Основними завданнями щодо розвитку національної складової мережі Internet на сучасному етапі виступають:

варіанти відповідей

Розвиток і впровадження сучасних інформаційних комп’ютерних технологій у систему державного управління, фінансову сферу, підприємницьку діяльність.

Гарантування інформаційної безпеки держави.

Створення умов для підприємницької діяльності та конкуренції у сфері використання каналів електронного зв’язку.

Правильними є всі відповіді.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест