5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Тема: "Утвердження тоталітарного режиму"

Додано: 12 лютого 2020
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 125 разів
12 запитань
Запитання 1

Політична мета масового терору в СРСР і в Україні зокрема:

варіанти відповідей

ліквідувати противників сталінського тоталітарного режиму

подолати економічні труднощі,завершити побудову основ комунізму

показати світу могутність радянської політичної системи

скоротити населення СРСР, подолати проблему голоду

Запитання 2

Засоби вичавлювання з народу грошей, які було застосовано в роки перших п"ятирічок.

варіанти відповідей

державні позики,емісія грошей,збільшення виробництва горілки

емісія грошей,збільшення виробництва горілки,соціальні пільги

збільшення виробництва горілки,соціальні пільги,державні позики

соціальні пільги,державні позики,емісія грошей

Запитання 3

Причини провалу в СРСР плану форсованої індустріалізації в роки першої п"ятирічки:

варіанти відповідей

виконанню плану перешкодили зовнішньополітичні обставини,реальна загроза війни

виконанню плану перешкодили стихійні лиха

нереальність показників індустріалізації,адміністративно-командні методи виконання

саботаж населення,збройний опір,диверсії,"економічне шпигунство"

Запитання 4

Причини реалізації більшовицькою владою планів форсованої колективізації українського села:

варіанти відповідей

колгоспи довели селянам свою ефективність

маштабні репресії та Голодомор змусили селян сприйняти колгоспи

українські селяни вірили в ідеали комунізму і підтримували більшовиків

широка агітаційна компанія та економічна зацікавленість селян

Запитання 5

Сутність Спілки визволення України

варіанти відповідей

організація ,створена у 20-х рр для успішного проведення українізації

підпільний терористисний центр українських націоналістів

український емігрантський центр

організація,придумана рад.службами для проведення судового процесу з метою фізичного знищення укр, інтелігенції й штучного розпалювання боротьби проти "націоналістичних поглядів"

Запитання 6

Мета більшовицької політики індустріалізації:

варіанти відповідей

вдосконалення та розвиток промисловості,

завершення промислового перевороту,ліквідація ручної праці в промисловості

перетворення СРСР з аграрної на індустріально розвинену державу

поставлення промисловості на службу с/г

Запитання 7

Назва 1929р. після відповідної статті Й.Сталіна:

варіанти відповідей

"Рік великого досягнення "

"Рік великого перелому"

"Рік великого терору"

"Рік великого успіху"

Запитання 8

Укажіть правильне твердження

варіанти відповідей

демократичні положення конституції УРСР наповнені реальним змістом

з 259 письменників, яких друкували в 1930р,. після 1938 залишилось 36

критерії грамотності у 30-х рр.,були досить високими

товарний голод на ринку предметів повсякденного вжитку наприкінці 30-х рр.був ліквідований

Запитання 9

Наслідок трагедії 1932-1933 рр.

варіанти відповідей

винищення більшості селянства

зламала опір селян колгоспній системі

кооперація села

повна русифікація селянства

Запитання 10

Галузі економіки, у які направляли основні капіталовкладення в роки перших п"ятирічок:

варіанти відповідей

важка промисловість

легка і харчова промисловість

нафто-хімічна та хімічна промисловість

с/г та переробна промисловість

Запитання 11

Споруди ,знищені у 30-хрр.:

варіанти відповідей

Богоявленський собор,Михайлівський Золотоверхий собор,Софійський собор

Михайлівський Золотоверхий собор,Софійський собор,Храм Богородиці Пирогощі

Софійський собор,Храм Богородиці Пирогощі,Богоявленський собор

Храм Богородиці Пирогощі,Богоявленський собор,Михайлівський Золотоверхий собор

Запитання 12

Категорії населенн , які наприкінці 20-х рр. зазнали масових репресій

варіанти відповідей

інтелігенція,колгоспники,опозиція в середині більшовицької партії

колгоспники,робітники, "старі спеціалісти"

куркульство, "старі спеціалісти",українські священники

опозиція в середині більшовицької партії,робітники,студенти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест