Тема: Узагальнення вивченого про словосполучення

Додано: 24 вересня
Предмет: Українська мова, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Укажіть рядок, у якому сполучення слів є словосполученням.

варіанти відповідей

Зошити і книги

Свіжі овочі

Він допоміг

біля лісу

Запитання 2

Що з поданих сполук слів не є словосполученням?

варіанти відповідей

більш цікава

Зоряне небо

Зробити завдання

наказав відступити

Запитання 3

Виберіть з поданих словосполучень просте за будовою словосполучення:

варіанти відповідей

Відомий вірш письменника

Чудовий осінній день

Ставити знак оклику

близько села

Запитання 4

Укажіть рядок, у якому всі словосполучення складні.

варіанти відповідей

шукаючи цвіт папороті, пробігши повз дерево, сміятися дзвінко

цінувати досвід старших, визначити свою мету, зібрати цікаву інформацію

жінка літнього віку, більш цікавий фільм, буде працювати вдома

Запитання 5

Укажіть рядок, у якому є тільки дієслівні словосполучення.

варіанти відповідей

залягти у трави, побігти вперед, простежити за польотом

знайти скарб, поїхати у відпустку, батькова порада

повісити у коморі, свято осені, посісти призове місце

я читаю, дарую тобі ,читати книгу

Запитання 6

Словосполучення є в рядку

варіанти відповідей

дивляться на небо

небо і зорі

посеред неба

не зрозуміти

Запитання 7

У якому рядку є тільки словосполучення?

варіанти відповідей

мати чекає, трави та квіти, наша мова

поперед загону, маки червоні, кращий від мене

червона рута, висить над головою, моя рідна земля

я і ти ,рідна земля ,іди прямо

Запитання 8

Укажіть рядок, у якому є тільки дієслівні словосполучення.

варіанти відповідей

зелені трави, побігти вперед, простежити за польотом

знайти скарб, поїхати у відпустку, батькова порада

повісити у коморі, говорю тихо, посісти призове місце

сидіти тихо,пише дівчина , читаю швидко

Запитання 9

Виберіть рядок із займенниковими словосполученнями.

варіанти відповідей

Культура поведінки, наші ідеали, далеко за межами, дати квіти, кожен з нас.

Ми з учителькою, дехто з односельців, кожен з нас, хтось невідомий, щось загадкове.

Одна лекція, сфера діяльності, вірний слову, більшість учнів, заряд енергії.

Зал засідань, вершина гори, група юнаків, наше село, майстер спорту, всі четверо.

Запитання 10

Визначте, у якому рядку всі словосполучення прикметникові (за морфологічним вираженням головного слова).


варіанти відповідей

Щойно виконаний, творче завдання, найкраще з надбань, вірний у любові, зобов'язаний життям.

Створений для нащадків, здатний відшукати, ознайомлений з матеріалами, досвідчений агроном, об'єктивний в оцінці.

Давно відомий, сміливий у пошуках, добрий душею, власний дім, впевнений у собі.

Немислимий без практики, готовий до пошуків, національний за формою, потрібний людям, невтомний у роботі.

Запитання 11

Виберіть рядок із іменниковими словосполученнями {за морфологічним вираженням головного слова).


варіанти відповідей

Намагання дізнатися, шовкова сукня, легенда про закоханих, знайомі обличчя, розповідь про неспокій, зустріч з прекрасним.

Червона калина, два кольори, цвіт папороті, кращі з працівників, дівчина гарної вроди, шостий від стіни.

Волошкові очі, смерековий стан, талант педагога, щирий серцем, хтось із нас, глибока криниця.

Дума про любов, двоє хлопчиків, чоловік сестри, настояний на травах, один із тисячі, тканина в смужку.

Запитання 12

Вкажіть, у якому рядку усі словосполучення дієслівні.

варіанти відповідей

Працюючи невпинно, навчитися узагальнювати, дорожити честю, нава­житися сказати, бажання зустрітися, радіти зустрічі.

Уникнувши небезпеки, йти не зупиняючись, вимагати знань, зауважу­вати небезпідставно, обраний депутатом, намагання утвердитися.

Зовсім змінитися, книжку прочитано, їхати автобусом, щось занотувати, розуміючи необхідність, творити колективно.

Повчитися точності, ставитися бережливо, всебічно розвинений, споді­ваючись зустрічі, низько вклонитися, лунати натхненно.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест