Укажіть правильне твердження щодо впливу каталізаторів на швидкість хімічної реакції
У дві склянки налили розчин соляної кислоти однакової концентрації. У першу склянку
занурили залізну платівку масою 1 г, а в другу внесли 1 г залізних ошурок. Реакція
закінчується:
Сіль сильної кислоти і сильної основи:
Метилоранж прийме рожеве забарвлення в розчині
Фенолфталеїн стане малиновим в розчині
Укажіть правильне твердження щодо хімічної рівноваги:
Укажіть правильні твердження щодо реакції, яка відбувається за схемою
СО + О2 → СО2
1 оборотна реакція
2 необоротна реакція
3 реакція заміщення
4 реакція сполучення
5 окисно-відновна реакція
Позначте речовини, при взаємодії яких утворюється осад
Яка дія сприятиме зміщенню хімічної рівноваги реакції
СО2 (г.) + Н2 (г.) ⇄СО (г.) + Н2О (г.); ΔН > 0
в бік утворення карбон (ІV) оксиду?
Обчислити вихід продукту реакції негашеного вапна масою 400 г, добутого термічним розкладом кальцій карбонату масою 800 г
Укажіть чинники, які впливають на стан хімічної рівноваги в реакціях за участю газів
Необоротні реакції -
Укажіть рівняння оборотної реакції
Виберіть твердження щодо величини щвидкості прямої реакції у стані рівноваги
Позначте правильну відповідь.
1. Гальванічний елемент перетворює хімічну енергію на електричну.
2. У гальванічному елементі відбувається окисно-відновна реакція.
Сіль сильної основи і слабкої кислоти:
Хімічні реакції, які відбуваються в одному напрямку і завершуються практично повним перетворенням реагентів у продукти
За напрямком перебіг реакції бувають:
Хімічні реакції, які одночасно відбуваються у двох протилежних напрямках -
Реакція 2 Mg +O2 = 2 MgO відноситься до :
Який знак оборотності?
Доповніть формулювання принципу Ле Шательє: зовнішній вплив на систему, що перебуває в стані рівноваги, сприяє перебігу тієї реакції, яка цей вплив
Укажіть, як потрібно змінити концентрацію водню в його реакції з азотом, щоб змістити хімічну рівновагу в бік утворення продукту реакції
Реакція гідролізу – це процес
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома