Тест на визначення рівня професійної компетентності педагога

Додано: 28 жовтня
Предмет: Громадянська освіта, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

1. Віднайдіть серед поданих ознак ту, яка розкриває суть інновації:


варіанти відповідей

а) нововведення, у результаті якого суттєво змі­нюється об'єкт діяльності

б) пізнання та впровадження нового в практику діяльності

в) комплексний процес створення, поширення та використання нового засобу в галузі техніки, технології, педагогіки, наукових досліджень

г) новий продукт діяльності людей

Запитання 2

2. Вкажіть, яка з поданих характеристик розкриває ознаку інноваційної освітньої діяльності:


варіанти відповідей

а) одна з форм інвестиційної діяльності, яка забез­печує розробку, поширення та застосування іннова­цій у системі освіти

б) системна участь закладів чи установ освіти в експериментальній науково-дослідній роботі з удос­коналення навчально-виховного процесу та управ­ління ним

в) форма участі в науково-дослідній роботі закладу (установи) освіти

Запитання 3

3. Визначіть, хто насамперед є замовником на освіту дитини:


варіанти відповідей

а) держава

б) батьки

в) сама дитина

г) суспільні організації

ґ) підприємства

Запитання 4

4. Зазначте, який вид контролю Ви вважаєте най­кращим для визначення справжнього стану навчальних досягнень учнів:

варіанти відповідей

а) поточний

б) підсумковий

в) випереджальний

г) контроль результатів

Запитання 5

5. Ви були присутні на уроці вчителя з метою екс­пертної оцінки ведення ним уроку. Виявлені недо­ліки:

• вчитель не реалізував заплановану мету на уроці;

• нераціонально використав час.

Визначіть, у якій з нижче поданих сфер діяльності вчителя треба шукати проблему:

варіанти відповідей

а) методичні й теоретичні знання

б) інноваційна педагогічна діяльність

в) творчість учителя

г) психологічна сфера

Запитання 6

6. Після відвідування уроку вчителя, який мав на меті показати урок з використанням інноваційних тех­нологій і довести його ефективність, директор школи, маючи певні підстави, зробив висновок: «Урок тради­ційної форми, а не нестандартний». Визначіть, який із фактів, на Вашу думку, став вагомим аргументом для даного твердження:

варіанти відповідей

а) відсутня дидактична мета

б) урок має цілком визначену структуру

в) не використовуються різноманітні методи і прийоми

г) не застосовується оригінальна форма організації навчання

Запитання 7

7. Позначте, який з нижченаведених чинників може стати найвагомішим аргументом непрофесіоналізму для звільнення вчителя з посади:

варіанти відповідей

а) невиконання своїх професійних обов'язків

б) низький рівень виховної роботи серед учнів

в) відмова від атестації

г) низький рівень знань учнів з предмета, який він читає

Запитання 8

8. Учитель виявив незадоволення перед адміністра­цією школи з приводу пониження його кваліфікаційної категорії під час атестації. Який із аргументів став най­вагомішим для такого рішення адміністрації:


варіанти відповідей

а) низький рівень знань учнів з предмета

б) відсутність показників участі учнів у роботі МАНу та олімпіадах

в) відмова від проходження курсів післядипломної педагогічної освіти

г) низький рівень професійної компетентності

Запитання 9

9. Укажіть, яка з поданих характеристик розкриває суть професійної компетентності:


варіанти відповідей

а) результат професійної підготовки фахівця

б) мобільність знань — елементи ідентифікації, розпізнання, відтворення, розуміння, перетворення, компонування інформації

в) ґрунтовні базові знання з предмета

г) критичність мислення

Запитання 10

10. Визначте, що є загальносвітовими тенденціями в галузі реалізації освітньої політики:


варіанти відповідей

а) забезпечення всім громадянам рівного доступу до високоякісної освіти

б) дефіцит учнів через демографічну кризу

в) збільшення обсягів фінансування освітніх сис­тем

г) широке залучення іноземних фахівців до освіт­ньої сфери

Запитання 11

11. Укажіть, які форми і методи навчання відносять до інтерактивних:

варіанти відповідей

а) проблемні лекції на основі діалогу «лектор-слухач»

б) ділові ігри

в) конференції з обміну досвідом професійної ді­яльності

г) усі зазначені форми і методи

Запитання 12

12. Визначте, у чому суть процесу навчання:

варіанти відповідей

а) передача знань учням

б) засвоєння знань учнями

в) управління процесом пізнання учнів

г) контроль за засвоєнням знань, умінь і навичок

ґ) двобічний процес спільної діяльності вчителя й учня

Запитання 13

13. Вкажіть, які вимоги до заняття не є базисними:


варіанти відповідей

а) до вчителя та учня

б)  до дидактичної мети

в) до змісту навчального матеріалу

г) до методів навчання

Запитання 14

14. Названі методи важливі для вивчення рівня про­фесійної компетентності педагогічних кадрів. Зазна­чте, без якого з них неможливо одержати об'єктивну інформацію?

варіанти відповідей

а) самоаналіз

б) педагогічне спостереження

в) аналіз результатів педагогічної діяльності, тес­тування

г) проведення атестації

Запитання 15

15. Віднесіть до педагогічної категорії поданий пере­лік понять:

• усна форма перевірки знань або усне опиту­вання;

• письмова форма перевірки знань або письмова робота;

• співбесіда у формі інтерв'ю;

• тестування

варіанти відповідей

а) методи діагностики рівня знань

б) методи вимірювання рівня знань

в) форми контролю якості наданих освітніх по­слуг

г) форми оцінювання рівня наданих освітніх по­слуг

ґ) традиційний контроль знань

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест