: Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Яка подія стала приводом революції 1905--1907 рр в Росії?
У якому місті виникла перша рада робітничих депутатів?
Який соціальний прошарок був чисельно переважаючим на українських землях на початку 20 століття ?
У яких скликаннях російської Державної думи були створені українські думські громади?
Яка причина аграрного перенаселення Наддніпрянської України початку 20 століття ?
У якому році постало Товариство українських поступовців (ТУП) ?
З якими процесами пов'язані поняття "відруб","хутір","Сірий клин","Зелений клин"?
Хто був керівником української громади у першій Державній думі Росії ?
Що з названого було складовою частиною столипінської аграрної реформи ?
У якому році на кошти української громадськості було відкрито у Полтаві пам'ятник І.Котляревському ?
Який напрям політики царського уряду щодо України розкриває уривок з джерела :"Українська мова непридатна для створення рідної малоросам обласної культури.....підручники та книги на українській мові не тільки не -корисні,але й небезпечні....."
Які події мали місце на території України в роки революції 1905-1907 рр?
Яку мету переслідувала реформа Столипіна ?
Вкажіть позитивні наслідки революції 1905-1907 рр.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома