Тест допоможе вчителеві з'ясувати рівень засвоєяння учнями основних методів вивчення фізичних явищ природи; сформованих понять про фізичні величини та одиниці їх вимірювання; уміння визначати ціну поділки вимірювального приладу, похибок та точність вимірювань.
Сукупність основних способів отримання нових знань та методів розв′язання задач у межах різних наук називається...
Цілеспрямоване вивчення явищ і властивостей природи засобами фізики називається...
Визнач методи фізичних досліджень для кожного з випадків:
1.Щоб зменшити шкідливий вплив вихлопних газів на довкілля, вчені здійснили певні розрахунки та запропонували склад нового палива для двигуна автомобіля.
2. Щоб дізнатися, якою при цьому буде тяга двигуна, його випробували на спеціальному стенді.
Ідеалізований аналог, який враховує невелику кількість основних властивостей досліджуваного тіла, називають...
У якому випадку виконують наступну послідовність операцій:
1) вибір, перевірка та встановлення приладів;
2) зняття показів приладів;
3) обчислення шуканої величини за результатами вимірювань?
Обери із поданих варіантів правильну відповідність між одиницями
1 - літр, 2 - см2, 3 - хв, 4 - см3 та фізичними величинами
а- час, б - маса, в - об′єм, г - площа, д - сила.
Обери правильні відповідності.
Для того, щоб набрати таку кількість води: а- 500 мл, б- 0,5 дм3, в- 0,5 м3, г- 200 см3, д- 10 л потрібно: 1- бочку, 2- склянку, 3- відро, 4- півлітрову банку.
Під час виконання лабораторної роботи учень використовував мензурки, що мають ціну поділки відповідно: 1- 1 см3/под; 2- 2 мл/под; 3- 20 мл/под; 4- 5 мл/под; 5- 10 см3/под. Якою з них можна виміряти об′єм води найточніше?
Довжина олівця, виміряна лінійкою з ціною поділки 1 мм, становить 122 мм. Чому дорівнює абсолютна та відносна похибки результатів вимірювання?
Вимірювання показало, що довжина бруска належить інтервалу від 4,8 до 5,2 см. Обери правильно записаний результати вимірювань:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома