Тест з фізики 10 клас "Методи наукового пізнання. ФІзичні величини та їх вимірювання. Невизначеності вимірювань"

Тест допоможе вчителеві з'ясувати рівень засвоєяння учнями основних методів вивчення фізичних явищ природи; сформованих понять про фізичні величини та одиниці їх вимірювання; уміння визначати ціну поділки вимірювального приладу, похибок та точність вимірювань.

Додано: 10 червня 2020
Предмет: Фізика, 10 клас
Тест виконано: 3233 рази
10 запитань
Запитання 1

Сукупність основних способів отримання нових знань та методів розв′язання задач у межах різних наук називається...

варіанти відповідей

фізичний експеримент

науковий метод пізнання

фізична модель

етапи розвитку фізичного знання

Запитання 2

Цілеспрямоване вивчення явищ і властивостей природи засобами фізики називається...

варіанти відповідей

фізичне явище

фізичний експеримент

фізичне дослідження

фізична картина світу

Запитання 3

Визнач методи фізичних досліджень для кожного з випадків:

1.Щоб зменшити шкідливий вплив вихлопних газів на довкілля, вчені здійснили певні розрахунки та запропонували склад нового палива для двигуна автомобіля.

2. Щоб дізнатися, якою при цьому буде тяга двигуна, його випробували на спеціальному стенді.

варіанти відповідей

1- теоретичний

2-експериментальний

1-експериментальний

2-теоретичний

Запитання 4

Ідеалізований аналог, який враховує невелику кількість основних властивостей досліджуваного тіла, називають...

варіанти відповідей

еталон

фізична теорія

кумир

фізична модель

Запитання 5

У якому випадку виконують наступну послідовність операцій:

1) вибір, перевірка та встановлення приладів;

2) зняття показів приладів;

3) обчислення шуканої величини за результатами вимірювань?

варіанти відповідей

під час визначення ціни поділки приладу

під час вимірювання фізичної величини

під час проведення експерименту

під час перевірки справності вимірювальних приладів

Запитання 6

Обери із поданих варіантів правильну відповідність між одиницями

1 - літр, 2 - см2, 3 - хв, 4 - см3 та фізичними величинами

а- час, б - маса, в - об′єм, г - площа, д - сила.

варіанти відповідей

1-б, 2-в, 3-а, 4-г

1,2-в, 3-а, 4-г

1,4-в, 2-г, 3-а

1,3-в, 2-д, 4-а

Запитання 7

Обери правильні відповідності.

Для того, щоб набрати таку кількість води: а- 500 мл, б- 0,5 дм3, в- 0,5 м3, г- 200 см3, д- 10 л потрібно: 1- бочку, 2- склянку, 3- відро, 4- півлітрову банку.

варіанти відповідей

а-2, б-4, в-1, г-3, д-2

а-4, б-2, в-3, г-2, д-1

а-4, б-4, в-1, г-2, д-3

а-2, б-2, в-4, г-4, д-1

Запитання 8

Під час виконання лабораторної роботи учень використовував мензурки, що мають ціну поділки відповідно: 1- 1 см3/под; 2- 2 мл/под; 3- 20 мл/под; 4- 5 мл/под; 5- 10 см3/под. Якою з них можна виміряти об′єм води найточніше?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 9

Довжина олівця, виміряна лінійкою з ціною поділки 1 мм, становить 122 мм. Чому дорівнює абсолютна та відносна похибки результатів вимірювання?

варіанти відповідей

1 мм; 0,8 %

0,5 мм; 0,8 %

5 мм; 0,08 %

1 мм; 0,08 %

Запитання 10

Вимірювання показало, що довжина бруска належить інтервалу від 4,8 до 5,2 см. Обери правильно записаний результати вимірювань:

варіанти відповідей

L = (5,0 ± 0,2) см

L = (4,8 - 5,2) см

L = (4,8 : 5,2) см

L = (5,0 / 0,2) см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест