Укажіть рядок, у якому в усіх словах збігається кількість звуків і букв
Укажіть рядок, у якому в словах немає дзвінких приголосних звуків
Укажіть рядок, у якому слова вживаються в мові лише як професійні або терміни
Із поданих після уривка фразеологізмів виберіть той, що найкраще відповідає змісту Лис Микита... Сів і жде. Не минуло й півгодини, як довкола майдану нагромадилося звірів і птахів видимо-невидимо. Всі цікаві знати, що це за поява, І всі бояться її, ніхто не сміє приступити до неї. Стоять здалека, тремтять і тільки чекають хвилі, щоб ...
Укажіть рядок, у якому всі слова мають закінчення
Укажіть рядок, у якому всі слова різні (немає форм того самого слова)
Укажіть рядок, у якому всі іменники змінюються за числами
Укажіть рядок, у якому всі слова — числівники
Укажіть рядок, у якому всі слова — частки
Укажіть рядок, у якому всі службові слова — сурядні сполучники
Укажіть рядок, у якому в закінченнях усіх слів пишеться буква е
Укажіть рядок, у якому в усіх словах пропущена буква е
Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишуться разом
Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком
Укажіть рядок, у якому записані лише словосполучення
Укажіть речення, у якому правильно виділено підмет
Укажіть речення, у якому правильно виділено присудок
Прочитайте текст і виконайте подане після нього завдання, що має по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Оберіть правильну відповідь.
(І) Ніколи і жодному народу незалежність не давалась просто так. (2) Незалежність, як свобода, має свою ціну. (3) Але тільки раб, якого позбавили щоденної юшки, жалкуватиме за нею, забуваючи, що вона теж має ціну — ланцюг. (4) Зрозуміло, що далеко не всі країни вітають появу на карті світу незалежної України. (5) Не так просто вписатися в коло геополітичних інтересів, де всі місця давно зайняті і ніхто не бажає «посунутись». (6) Формування національної гідності і патріотизму немислиме без тривалого життя у власній державі (О. Тризна).
У реченнях 1—3 автор, стверджуючи, що свобода має свою ціну, доходить висновку, що
Прочитайте текст і виконайте подане після нього завдання, що має по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Оберіть правильну відповідь.
(І) Ніколи і жодному народу незалежність не давалась просто так. (2) Незалежність, як свобода, має свою ціну. (3) Але тільки раб, якого позбавили щоденної юшки, жалкуватиме за нею, забуваючи, що вона теж має ціну — ланцюг. (4) Зрозуміло, що далеко не всі країни вітають появу на карті світу незалежної України. (5) Не так просто вписатися в коло геополітичних інтересів, де всі місця давно зайняті і ніхто не бажає «посунутись». (6) Формування національної гідності і патріотизму немислиме без тривалого життя у власній державі (О. Тризна).
У реченнях 4—6 автор стверджує, що не всі країни вітають появу незалежної України, тому що
Прочитайте текст і виконайте подане після нього завдання, що має по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна. Оберіть правильну відповідь.
(І) Ніколи і жодному народу незалежність не давалась просто так. (2) Незалежність, як свобода, має свою ціну.(3) Але тільки раб, якого позбавили щоденної юшки, жалкуватиме за нею, забуваючи, що вона теж має ціну — ланцюг. (4) Зрозуміло, що далеко не всі країни вітають появу на карті світу незалежної України. (5) Не так просто вписатися в коло геополітичних інтересів, де всі місця давно зайняті і ніхто не бажає «посунутись». (6)Формування національної гідності і патріотизму немислиме без тривалого життя у власній державі (О. Тризна).
Укажіть, до якого стилю мовлення належить текст
Установіть відповідність між різними формами дієслова та їх назвами:
А прочитано 1 безособове
Б прочитавши 2 форма на -но, -то
В прочитане 3 неозначена
Г прочитати 4 дієприкметник
5 дієприслівник
Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:
А На ланах співають ще не часто 1 означено-особове
Б Інеєм окутано дерева 2 неозначено-особове
В Зеленійте, доли і лужечки 3 безособове
Г Людей тяжкі колони 4 називне
5 двоскладне
За особами змінюються дієслова
Апостроф пишеться
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома