Тестове завдання з дисципліни "Автоматичні гальма рухомого складу" до тем(и): класифікація гальм рухомого складу

Додано: 8 лютого 2021
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 186 разів
21 запитання
Запитання 1

Гальма рухомого складу залізничного транспорту класифікуються за: .....

Оберіть не правильну відповідь.

варіанти відповідей

способом створення гальмівної сили

властивостями системи управління

призначенням

швидкісним режимом руху

Запитання 2

Яким чином розрізняють гальма рухомого складу залізничного транспорту за способом створення гальмівної сили?

варіанти відповідей

фрикційні гальма (колодкові і дискові)

динамічні гальма (електродинамічні, гідродинамічні і реверсивні)

аеродинамічні гальма

якоря, ланцюгові і канатні затримувачі

Запитання 3

Яким чином розрізняють гальма рухомого складу залізничного транспорту за властивостями системи управління?

варіанти відповідей

автоматичні (прямодіючі та непрямодіючі)

дистанційні (пультові та тумблерові)

неавтоматичні (непрямодіючі)

жодного правильного варіанту

Запитання 4

Які основні типи гальм застосовуються на рухомому складі залізниць України та держав СНД? Вкажіть всі варіанти.

варіанти відповідей

стоянкові (ручні)

пневматичні

гідравлічні

електропневматичні

електрогідравлічні

електричні

магнітнорейкові

теплові

Запитання 5

Стоянковим гальмом обладнані ...


варіанти відповідей

тільки локомотиви

тільки пасажирські вагони

10% локомотивів, пасажирські вагони і вантажні вагони.

локомотиви, пасажирські вагони і приблизно 10% вантажних вагонів

тільки вантажні вагони

Запитання 6

Пневматичними гальмами оснащений весь рухомий склад залізниць з використанням ...


варіанти відповідей

стисненої води тиском до 0.9 МПа на локомотивах і 0.45 – 0.62 МПа на вагонах

стисненого мастила тиском до 0.9 МПа на локомотивах і 0.45 – 0.62 МПа на вагонах

стисненого повітря тиском до 0.9 МПа на локомотивах і 0.45 – 0.62 МПа на вагонах

стисненого піску тиском до 0.9 МПа на локомотивах і 0.45 – 0.62 МПа на вагонах

Запитання 7

Який тип рухомого складу обладнаний електропневматичними гальмами (ЕПГ)?

варіанти відповідей

локомотиви усіх серій

вантажні вагони (цистерни та ізотермічні)

пасажирські локомотиви і вагони, електро- і дизель-поїзди

лише швидкісні поїзди (Інтерсіті)

Запитання 8

Які типи гальм відносяться до розряду фрикційних гальм, у яких сила тертя створюється безпосередньо на поверхні колеса або на спеціальних дисках, жорстко пов'язаних з колісними парами? Оберіть всі відповідні варіанти відповідей.


варіанти відповідей

стоянкові

пневматичні

електропневматичні

електричні

магнітнорейкові

Запитання 9

Які типи гальм часто називають динамічними або реверсивними (внаслідок переведення тягових двигунів в режим електричних генераторів)? Ними обладнані окремі серії електровозів, тепловозів і електропоїздів.


варіанти відповідей

стоянкові (ручні)

пневматичні

електропневматичні

електричні

магнітнорейкові

Запитання 10

Якими гальмами обладнані високошвидкісні поїзди? Дані гальма застосовуються як додаткові (резервні або аварійні) до електропневматичних і електричних гальм.


варіанти відповідей

стоянкові (ручні)

пневматичні

електропневматичні

електричні

магнітнорейкові

Запитання 11

Що мають пневматичні гальма рухомого складу для дистанційного управління повітророзподільником з метою зарядки запасних резервуарів, наповнення гальмівних циліндрів стисненим повітрям при гальмуванні і повідомлення їх з атмосферою при відпустці?


варіанти відповідей

трифазну магістраль (електропровід) прокладену по високовольтним коробкам локомотива і вагонів

однопровідну магістраль (повітровід), прокладену уздовж кожного локомотива і вагона

однопровідну магістраль (водогін), прокладену уздовж кожного вагона при заправці на стоянках (проміжних станцій)

двопровідну магістраль (електропровід +/-) з живленням 220В від загальної електромережі

Запитання 12

Що називається процесом "зарядки" гальм рухомого складу?


варіанти відповідей

повітропровід (магістраль) і запасні резервуари під кожною одиницею рухомого складу заповнюються стисненим повітрям

здійснюється зниження тиску повітря в магістралі вагона або всього поїзда для приведення в дію повітророзподільника, і повітря із запасних резервуарів надходить у гальмівні циліндри; останні приводять в дію важільну гальмівну передачу, яка притискає колодки до коліс

після виконаного гальмування тиск в магістралі і гальмівному циліндрі не змінюється

тиск у магістралі підвищується, внаслідок чого повітророзподільники випускають повітря з гальмівних циліндрів у атмосферу, одночасно проводиться підзарядка запасних резервуарів шляхом повідомлення їх з гальмівною магістраллю

Запитання 13

Що називається процесом "гальмування" гальм рухомого складу?

варіанти відповідей

повітропровід (магістраль) і запасні резервуари під кожною одиницею рухомого складу заповнюються стисненим повітрям

здійснюється зниження тиску повітря в магістралі вагона або всього поїзда для приведення в дію повітророзподільника, і повітря із запасних резервуарів надходить у гальмівні циліндри; останні приводять в дію важільну гальмівну передачу, яка притискає колодки до коліс

після виконаного гальмування тиск в магістралі і гальмівному циліндрі не змінюється

тиск у магістралі підвищується, внаслідок чого повітророзподільники випускають повітря з гальмівних циліндрів у атмосферу, одночасно проводиться підзарядка запасних резервуарів шляхом повідомлення їх з гальмівною магістраллю

Запитання 14

Що називається процесом "перекриша" гальм рухомого складу?

варіанти відповідей

повітропровід (магістраль) і запасні резервуари під кожною одиницею рухомого складу заповнюються стисненим повітрям

здійснюється зниження тиску повітря в магістралі вагона або всього поїзда для приведення в дію повітророзподільника, і повітря із запасних резервуарів надходить у гальмівні циліндри; останні приводять в дію важільну гальмівну передачу, яка притискає колодки до коліс

після виконаного гальмування тиск в магістралі і гальмівному циліндрі не змінюється

тиск у магістралі підвищується, внаслідок чого повітророзподільники випускають повітря з гальмівних циліндрів у атмосферу, одночасно проводиться підзарядка запасних резервуарів шляхом повідомлення їх з гальмівною магістраллю

Запитання 15

Що називається процесом "відпуск" гальм рухомого складу?

варіанти відповідей

повітропровід (магістраль) і запасні резервуари під кожною одиницею рухомого складу заповнюються стисненим повітрям

здійснюється зниження тиску повітря в магістралі вагона або всього поїзда для приведення в дію повітророзподільника, і повітря із запасних резервуарів надходить у гальмівні циліндри; останні приводять в дію важільну гальмівну передачу, яка притискає колодки до коліс

після виконаного гальмування тиск в магістралі і гальмівному циліндрі не змінюється

тиск у магістралі підвищується, внаслідок чого повітророзподільники випускають повітря з гальмівних циліндрів у атмосферу, одночасно проводиться підзарядка запасних резервуарів шляхом повідомлення їх з гальмівною магістраллю

Запитання 16

Яка схема гальмівного обладнання застосовується на локомотивах?

варіанти відповідей

прямо діюча неавтоматична

непрямо діюча автоматична

прямо діюча автоматична

непрямо діюча неавтоматична

жодна з вказаних варіантів

Запитання 17

Яка схема гальмівного обладнання застосовується на вагонах?

варіанти відповідей

прямо діюча неавтоматична

непрямо діюча автоматична

прямо діюча автоматична

непрямо діюча неавтоматична

жодна з вказаних варіантів

Запитання 18

При прямо діючій неавтоматичній схемі гальм кран машиніста в положенні «Відпуск»: ...

варіанти відповідей

з’єднує гальмівний циліндр з атмосферою

з’єднує головний резервуар з гальмівним циліндром

перекриває доступ повітрю з головного від гальмівного циліндру і атмосфери

Запитання 19

При прямодіючій неавтоматичній схемі гальм кран машиніста в положенні «Гальмування»: ...

варіанти відповідей

з’єднує гальмівний циліндр з атмосферою

з’єднує головний резервуар з гальмівним циліндром

перекриває доступ повітрю з головного від гальмівного циліндру і атмосфери

Запитання 20

При непрямо діючій автоматичній схемі гальм кран машиніста в положенні «Гальмування»: ...


варіанти відповідей

з’єднує головний резервуар з гальмівним циліндром

з’єднує гальмівний циліндр з атмосферою

перекриває доступ повітрю з головного від гальмівного циліндру і атмосфери

з’єднує гальмівну магістраль з атмосферою

з’єднує головний резервуар з повітророзподільником

Запитання 21

При непрямо діючій автоматичній схемі гальм кран машиніста в положенні «Відпуск»: ...

варіанти відповідей

з’єднує головний резервуар з гальмівним циліндром

з’єднує гальмівний циліндр з атмосферою

перекриває доступ повітрю з головного від гальмівного циліндру і атмосфери

з’єднує гальмівну магістраль з атмосферою

з’єднує головний резервуар з повітророзподільником

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест