Укажіть типи орбіталей Гідрогену і Оксигену, які перекриваються під час утворення молекули води Н2О.
Позначте сумарне число електронів, які беруть участь в утворенні хімічних зв'язків в молекулі азоту N2.
Позначте речовину з найбільш полярним зв'язком.
Укажіть йони, у яких будова електронних оболонок така, як в атома Аргону:
Позначте елементи, мінімальний заряд йонів яких 3+.
Укажіть розподіл електронів на енергетичних рівнях в атомі елемента, максимальний заряд йона якого +2.
Позначте тип кристалічних ґраток для речовини, яка є газом з характерним запахом.
Укажіть види хімічних зв'язків у речовинах Na2S, S6, H2S.
Укажіть сполуку, у якій електронна густина зміщена в бік атома Карбону.
Позначте речовину молекулярної будови.
Установіть відповідність між хімічним елементом та зарядом його йона.
Елемент:
А. Флуор, Б. Магній, В. Нітроген, Г. Бор
Заряд йона:
1. 2+; 2. 1+; 3. 1-; 4. 3+; 5. 5+
Установіть відповідність між частинками та їхніми електронними формулами.
Частинки:
А. F-, Б. Ca2+, В. Al0, Г. P0
Електронна формула:
1. 1s22s22p63s23p3
2. 1s22s22p63s1
3. 1s22s22p63s23p6
4. 1s22s22p63s23p1
5. 1s22s22p6
Установіть відповідність між типом кристалічних ґраток і речовинами, які їм відповідають.
Кристалічні ґратки:
А. атомні; Б. молекулярні; В. йонні
Речовини:
1. мідь; 2. кисень; 3. силіцій(ІV) оксид; 4. калій оксид
Розташуйте за збільшенням електронегативності елементи, електронні форму атомів яких наведено.
А. 1s22s22p63s2
Б. 1s22s22p63s23p5
В. 1s22s22p63s1
Г. 1s22s22p63s23p4
Установіть послідовність зростання максимальних зарядів йонів:
А. Se; Б. Cl; B. N; Г. Sn
Установіть послідовність сполук за збільшенням полярності зв'язків:
А. K3N; Б. NH3; В. NO2; Г. N2.
Оберіть рядок, у якому правильно складено формули сполук елементів Карбону, Натрію, Алюмінію, Магнію з Хлором, у яких елементи виявляють максимальну, а Хлор - мінімальну валентність.
Складіть формулу вищого оксиду Силіцію, визначте масову частку Силіцію в речовині (відповідь округліть до цілого числа) і тип кристалічної ґратки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома