1.Установіть відповідність між назвами документів та їхнім змістом.1.«Маніфест...» імператора Олександра II від 19 лютого 1861 р. 2.Циркуляр міністра внутрішніх справ П. Валуєва 1863 р. 3.Емський указ імператора Олександра II 1876 р. 4.«Маніфест...» імператора Миколи II від 17 жовтня 1905 р.
А.«Божою милістю Ми, Олександр Другий... оголошуємо, що кріпосні люди отримають повні права вільних сільських обивателів...»
Б.«...не допустити ввезення в межі імперії без окремого на те дозволу... будь-яких книг і брошур, що видаються за кордоном малоросійською говіркою; ...припинити видання газети «Киевский телеграф».
В.«...Видання книг малоруською мовою як духовного змісту, так і навчальних, і взагалі для першопочаткового читання народу, припинити...»
Г.«За всяке вперте непідкорення панам, хоч і без явного повстання... кріпаки піддаються покаранню різками від двадцяти до п’ятидесяти ударів...»
Д.«До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів...»
2.Унаслідок оприлюднення 17 жовтня 1905 р. Маніфесту імператора Миколи ІІ про «дарування» населенню громадянських прав і свобод
3.Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа?«Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської... До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань ісоюзів ...»
4. Установіть відповідність між датами і подіями
1. Повстання на панцернику «Потьомкін»; 2. Початок земельної реформи П. Столипіна; 3. Завершення революції; 4. Вихід друком першого випуску газети «Хлібороб»
а) червень 1905 р. б)3 червня 1907 р. в)1906 р г)12 дистопада 1905 р.
д)17 жовтня 1905 р.
5. Унаслідок якої події в Російській імперії почала виходити перша україномовна газета «Хлібороб»?
6. Про який документ ідеться в уривку з історичного джерела: «За рік після його оприлюднення діяло 15 українських видавництв і виходило майже 20 українських періодичних видань – від наукових і політичних до гумористичних і дитячих. Справжнім проривом стала поява газети “Хлібороб” у Лубнах та першої щоденної української газети “Громадська думка” у Києві»?
9.Під час проведення Столипінської аграрної реформи уряд Російської імперії
.
10.Яке щоденне періодичне видання було започатковано Є. Чикаленком у роки революції 1905-1907 рр.?
11.Назвіть автора брошури, в якій в перше велася мова про здобуття Україною незалежності?
12. Установіть відповідність: А. 1906 Б. 1908 В. 1905 Г. 1902 Д. 1900
1. УНП 2. ТУП 3. УСДРП 4. РУП
13.Що було зовнішньою причиною революції 1905-1907 рр.?
14.Установіть відповідність: 1. РУП 2.УСДРП 3.ТУП 4.УДРП 5.УНП
А.М.Міхновський О.Макаренко Б.М.Грушевский С.Єфремов В. В.Винниченко С.Петлюра Г. Д.Антонович М. Русов
15. Установіть хронологічну послідовність історичних подій:
А) Поява першого цукрового синдикату В) Економічна криза
Б) Створення ЗУБО Г) Російська революція
16. Позначте варіанти, у яких названо особливості промислового розвитку Наддніпрянської України:
17. Упізнайте історичну постать за описом “Очолив повстання саперів, яке почалося в Києві в листопаді в 1905 р. Після придушення повстання важко поранений був заарештований і засуджений до смертної кари, яку замінили довічною каторгою. Загинув у травні 1918 р.”
18. Позначте один із наслідків аграрної реформи П.Столипіна:
19. Революція в Російській імперії охоплює період:
20. У 1907 р. на західноукраїнських землях відбулось
22.Поява українських парламентських громад у Державній думі Російської імперії пов’язана з
23.Що стало причиною соціально-економічних змін, охарактеризованих в уривку з історичного джерела:«Якщо в 40 губерніях Європейської частини Росії на 1 січня 1916 р. з общини вийшло близько 24 % господарств, то в Південній Україні цей показник становив 34,2 %, а в Правобережній Україні- 50,7 %»?
24. У Наддніпрянській Україні на початку XX ст. іноземні інвестиції спрямовувалися переважно в
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома