1. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Лексичну помилку допущено в рядку
НЕПРАВИЛЬНО узгоджено прикметник з іменником у рядку
На перший склад падає наголос у слові
Проаналізуйте текст і виконайте завдання 7–10 до нього.
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
На місці пропуску в третьому реченні має бути слово
Проаналізуйте текст і виконайте завдання 7–10 до нього.
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Проаналізуйте текст і виконайте завдання 7–10 до нього.
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
У ролі підмета в тексті вжито виділене слово
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
Відокремлених членів немає у реченні
Уподібнення приголосних звуків відбувається в обох словах усіх рядків, ОКРІМ кожному слові рядка
Із дефісом треба писати всі слова в рядку
НЕПРАВИЛЬНО поєднано числівник з іменником у рядку
Потребує редагування речення
Прочитайте діалог (цифри позначають номери реплік).
— (1) Вітання, Олеже, пів року не був у бібліотеці? Як справи?
— (2) Доброго ранку, Світлано Михайлівно! Дякую, усе ж тепер у комп’ютері!
— (3) Мабуть, не все, любий друже, раз прийшов-таки до храму книги?!
— (4) Авжеж, пані бібліотекарко, наразі «Юра» Марини Гримич не розгортається онлайн. Може, у вас є цей новий роман про шістдесятників?
— (5) Щойно розпакували нові надходження! Олег, а ти провидець! Є «Юра»! Тримай! Приємного чтива.
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
Складносурядне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Лише на мить вирвавшись із неволі, кінь відчув себе щасливим…» додати
Синонімом фразеологізму "у зеніті слави" є
Приєднайте до фрагмента «Не купайтесь у морі ілюзій,..» підрядну частину так, щоб утворилося складнопідрядне речення з підрядним обставинним часу
З'ясуйте, яке слово є в реченні прислівником
(цифра позначає наступне слово).
Шрам дуже засмутився (1)після цієї розповіді, а Василь Невольник сказав, (2)що переведеться, мабуть, (3)нінащо славне Запорожжя, коли (4)такі гетьмани (5)керують.
Хто написав „Повість минулих літ "
Твір " Слово про похід Ігорів" належить до:
Хто у вірші Г. Сковороди " Всякому місту- звичай і права" протиставляється за своїми поглядами на життя
До родинно-побутових пісень НЕ належать
Вкажіть художні засоби, вжиті в рядках:
"Ой візьму я кріселечко,
Сяду край віконця,
І ще очі не дрімали,
А вже сходить сонце"
Показ буднів життя й творчості українських кіномайстрів 20-х pp. ХХ століття; море й кіномистецтво. Це тема твору...
Кульмінацією новели "Я (Романтика)" є
Життя родини Мазурів із села Семигори лягло в основу твору
"Ходив мандрівник за тридев"ять земель " фразеологізм виступає:
Усі діалектні слова в рядку:
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Синтаксичну помилку допущено в рядках
До стильової течії неореалізму належав
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома