Реформи 1860–1870-х рр. у Російській імперії сприяли
Активний розвиток сільського господарства в Наддніпрянській Україні в 70–90-х рр. ХІХ ст. стримувався
Який із факторів відіграв вирішальну роль у стрімкому економічному розвитку Донбасу в другій половині ХІХ ст.?
У ХІХ — на початку ХХ ст. розвиток машинної індустрії пройшов такі стадії розвитку:
промисловий переворот — індустріалізація — монополізація.
Реформи 60 — 70-х років ХІХ ст. на Наддніпрянській Україні сприяли
Особливість економічного розвитку Наддніпрянської України в 60—90-х рр. ХІХ ст. визначалася
Що гальмувало в Наддніпрянській Україні розвиток капіталістичних відносин на селі після селянської реформи 1861 р.?
Перша залізниця в Наддніпрянській Україні з'єднала міста
Укажіть зміни в соціально-економічній сфері Наддніпрянської України, що відбулися під впливом реформ 1860-х - 1870-х рр. у Російській імперії.
Які зміни в соціально-економічній сфері Наддніпрянської України відбулися під впливом реформ 1860–1870-х років у Російській імперії?
Укажіть риси, характерні для економічного розвитку Наддніпрянської України в другій половині XIX ст.
Перші залізниці в Наддніпрянській Україні з’єднували
Реформи 1860-х – 1870-х рр. у Російській імперії сприяли
Розгляньте картосхему та виконайте завдання
Бурхливий промисловий розвиток регіону, позначеного на картосхемі штрихуванням, відбувався
Розгляньте картосхему та виконайте завдання
Які галузі промисловості були розвиненими в регіоні?
Розгляньте картосхему та виконайте завдання
Основний обсяг інвестицій у регіон становили
Скасування кріпосного права на українських землях у складі Російської імперії сприяло
Що було одним із наслідків селянської реформи 1861 р. для економічного розвитку Наддніпрянської України?
Які явища соціально-економічного життя характерні для України другої половини ХІХ ст.?
Що сприяло швидкому економічному зростанню Наддніпрянської України в другій половині ХІХ ст.?
Що було однією з особливостей економічного розвитку Наддніпрянської України в другій половині ХІХ ст.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома