23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору

Відокремлені обставини

Додано: 13 квітня
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 708 разів
12 запитань
Запитання 1

Відокремленою обставиною УСКЛАДНЕНО речення 

варіанти відповідей

Небо розгорнуло свій намет - синій, широкий, глибокий.

Там, замість житечка, в теплеє літечко терен зацвів.

Добре йти з думками наодинці у краю, де молодість пройшла.

З доріг життя, сховавши втому, я в отчий край вернусь назад.

Запитання 2

Обставину НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Вжахнулася сарна й щезла в гущині лишивши зелені сліди на синій від роси траві.

Паром плив перерізаючи пощерблену хвилями місячну доріжку.


У тилу в військовім лихолітті люди працювали не покладаючи рук.


То запахи осінніх хризантем змішавшись з димом розірвуть нам груди.

Запитання 3

Правильно поставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Тоді весна, ще тільки натякала про себе, висилаючи вперед своїх зухвалих розвідників, гомінливі ручаї.

Тоді весна ще тільки натякала, про себе висилаючи вперед, своїх зухвалих розвідників — гомінливі ручаї.

Тоді весна ще тільки натякала про себе, висилаючи вперед своїх зухвалих розвідників — гомінливі ручаї.

Тоді весна ще тільки натякала про себе, висилаючи вперед, своїх зухвалих розвідників, гомінливі ручаї.

Запитання 4

Відокремлена обставина наявна в реченні:

варіанти відповідей

Можна робити добрі справи не чекаючи похвали.

Автобус їхав швидко і не зупиняючись на зупинках.

Пройшовши з кілометр, ми побачили наших друзів.

Запитання 5

Правильно розставлені розділові знаки в рядку

варіанти відповідей

Недалеко від берега, над найбільшою скелею, літали чайки, плавно розрізаючи крильми повітря й вистежуючи свою здобич.

Недалеко від берега над найбільшою скелею, літали чайки плавно розрізаючи крильми повітря, й вистежуючи свою здобич.

Недалеко від берега, над найбільшою скелею літали чайки, плавно розрізаючи крильми повітря й вистежуючи свою здобич.

Недалеко від берега над найбільшою скелею літали чайки, плавно розрізаючи крильми повітря, й вистежуючи свою здобич.

Запитання 6

У реченні Недовго німував роздумуючи (Д.Міщенко) обставина не відокремлюється, тому що вона виражена:


варіанти відповідей

А одиничним дієприслівником, який означає спосіб дії;

Б дієприслівниковим зворотом фразеологічного типу;

В дієприслівниковим зворотом, перед яким стоїть підсилювальна частка i;

Г немає правильної відповіді

Запитання 7

Яким відокремленим членом речення є виділені в реченні слова?

І сон мене так ніжно обійма, що, окрім сну, не хочеться нічого.

варіанти відповідей

відокремлена прикладка                   

 відокремлена обставина

відокремлений додаток  

відокремлене означення

Запитання 8

Укажіть речення, у якому відокремлена обставина виражена іменником з прийменником.

варіанти відповідей

Співають усі, за винятком Ліни Яцуби, дочки відставника…

 

 Незважаючи на вітрець, робилося душно.

Звучав потемнілий дзвін, пудів на тридцять.  

У лісі, опріч мене, є ще хтось.

Запитання 9

Речення Читаючи цікаву книгу,я виписую цитати ускладнене відокремленим членом речення,а саме

варіанти відповідей

означенням




прикладкою

 додатком

 обставиною


Запитання 10

У реченні Балка, вкрита садками, вилася попід горою наявний відокремлений член речення, а саме:

варіанти відповідей

означення




прикладка

додаток

 обставина

Запитання 11

У реченні Хлопчаки бігли не чуючи ніг обставина не відокремлюється, тому що вона виражена:

варіанти відповідей

одиничним дієприслівником, який означає спосіб дії

дієприслівниковим зворотом фразеологічного типу

дієприслівниковим зворотом, перед яким стоїть підсилювaльна частка i

дієприслівниковим зворотом, який тісно пов'язаний із дієсловом-присудком

Запитання 12

Одиничний дієприслівник треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)



варіанти відповідей

Не читай лежачи!

Ідуть дівчата в поле жати та знай співають ідучи.

Погомонівши молодята пішли з садка.

Деякий час усі сиділи задумавшись.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест