Відокремлені обставини

Додано: 8 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 915 разів
12 запитань
Запитання 1

У якому реченні відокремлена обставина виражена дієприслівниковим зворотом?

варіанти відповідей

Прокинувшись уранці, ми побігли до озера вмитися.

Падаючи, листочки витанцьовували вальс.

Полягали спати, повечерявши.

Посміхнувшись, письменник сів писати наступну книгу.

Запитання 2

У якому реченні відокремлена обставина виражена одиничним дієприслівником?

варіанти відповідей

Зігнавши із себе ранкову прохолоду, степ виграє зеленими барвами.

Відпочивши, мої друзі пішли працювати знов.

Попустивши повіддя, білий кінь летить у степи.

Легенько падаючи, листочки лягали на землю.

Запитання 3

У якому реченні обставину ПОТРІБНО виділяти комами? (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Дівчина все ще стоїть заломивши руки.

Хлопці бігли не чуючи ніг.

Над озером холонув вечір зануривши в мілкі береги далеке полум'я хмар.

Вони сиділи склавши руки.

Запитання 4

У якому реченні обставину ПОТРІБНО виділяти комами? (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Дівчина стояла нахилившись над щойно зв'язаним снопом.

Бійці боролися мужньо і не шкодуючи свого життя.

Можна бути добрим і не чекаючи похвали.

Ворог тікав не оглядаючись.

Запитання 5

Обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником, НЕ потрібно виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Відпочивши ми знову взялися за роботу.

Стоїть замислившись стара груша в саду

Розбудовуючись Луцьк стає все сучаснішим.

Опритомнівши чоловік почув недалеко людські голоси.

Запитання 6

У якому реченні обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником, НЕ потрібно виділяти комами (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Усміхнувшись сонце вмить висушило росу.

Спочиваючи бійці славну пісню співають.

Не читай лежачи!

Затихаючи десь за ланами гомонів грім.

Запитання 7

У якому реченні ПОТРІБНО виділяти комами обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником? (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Качка тримається на воді розпластавшись.

Ідуть дівчата в поле жати та знай співають ідучи.

Бійці пересуваються катакомбами згорбившись.

Посміхаючись учителька зайшла до класу.

Запитання 8

У якому реченні ПОТРІБНО виділяти комами обставину, виражену ОДИНИЧНИМ дієприслівником (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Погомонівши діти пішли на уроки.

Якби хліб та одежа то їв би козак лежа.

Деякий час усі сиділи задумавшись.

На концерті улюбленого співака слухали стоячи.

Запитання 9

Укажіть речення, у якому правильно поставлені розділові знаки при відокремленій обставині

варіанти відповідей

Над хатою піднялись у небо голуби знаменуючи, мир і благодать.

Причаївшись у малині за смородиною, я слухав бабині молитви.

Налякалася сарна й щезла, в гущині залишивши сліди на росі.

Пором плив перерізаючи, пощерблену хвилями місячну доріжку.

Запитання 10

У якому реченні ПРАВИЛЬНО поставлені розділові знаки при відокремленій обставині?

варіанти відповідей

Василько розчепірив руки, і падаючи грудьми на воду, швиденько звів їх докупи.

Над скелею літали чайки плавно, розрізаючи, крильми повітря.

Дід прожив під сонцем коло ста літ, ніколи не ховаючись у холодок.

Степ, струснувши із себе росу, та, зігнавши непримітні тіні, горить жовто-зеленим кольором.

Запитання 11

У якому реченні НЕПРАВИЛЬНО поставлені розділові знаки при відокремленій обставині?

варіанти відповідей

Степ струснувши із себе росу та зігнавши тіні, горить жовто-зеленим вогнем.

Над хатою піднялись у небо голуби, знаменуючи добро і благодать.

При самій дорозі, помітивши старезну грушу, пан наказав зупинитися.

Міст поєднав два протилежні береги, творячи ще одну нерухомість

Запитання 12

У якому реченні ПРАВИЛЬНО поставлені розділові знаки при відокремленій обставині?

варіанти відповідей

Весело фиркаючи машина, помчала у видолинок.

Хлопчики сиділи на скелі і, звісивши ноги, стежили за вудочками.

Білий кінь повіддя, попустивши, летить у степи.

Забувши, сміх ми слухали вчителя.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест