Визначення оптимального обсягу виробництва

Додано: 15 жовтня
Предмет: Економіка, 11 клас
11 запитань
Запитання 1

Яка мета виробника (оберіть 2 пункти)

варіанти відповідей

Отримати максимальний прибуток

Мінімізувати збитки

Задовільнити потреби споживача

Розширити асортимент продукції

Запитання 2

Які два підходи використовують для пошуку оптимального обсягу виробництва? (оберіть 2)

варіанти відповідей

порівняння загального доходу із загальними витратами

порівняння граничного доходу із граничними витратами

порівняння загального доходу із граничними витратами

порівняння граничного доходу із загальними витратами

Запитання 3

Де на зображенні точки беззбитковості?

варіанти відповідей

С, D

всі точки на TC та TR

A, B

Таких точок немає

Запитання 4

Який опитмальний обсяг виробництва на цьому графіку?

Запитання 5

Який опитмальний обсяг виробництва на цьому графіку?

варіанти відповідей

Обсяг Q2, величина прибутку CD

Обсяг меньший за Q1

Обсяг більший за Q3

не можна визначити, оскільки прибутку немає

Запитання 6

На якому відрізку підприємтво отримає прибуток?

варіанти відповідей

Між Q1 та Q3

Якщо обсяг більший за Q3

Якщо обсяг меньший за Q1

Всюди

Запитання 7

Чи отримує на цьому графіку підприємство прибуток?

варіанти відповідей

Ні, оскільки на всьому проміжку валовий дохід (TR) <

загальні витрати (TC)

Так, прибуток постійний і стабільний

Лише на відрізку EF

Залежить від курсу іноземної валюти

Запитання 8

Яке рівняння виконується для "золотого" правила бізнесу?

варіанти відповідей

E = MC2

MR = MC

TC > TR

AVC = 0

Запитання 9

Точка беззбиктовості досягається при ціні

варіанти відповідей

P4

P2

P3

P1

Запитання 10

Площа прямокутника MNRS дорівнює

варіанти відповідей

Прибутку підприємства

Збиткам підприємства

Видаткам

Постійним витратам підприємства

Запитання 11

На якому відрізку знаходиться крива пропозиції?

варіанти відповідей

На кривій МС, на відрізку > Q2

На кривій ATC, на відрізку > Q3

На дотичній до AVC прямій

сторона прямокутника

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест