Західноукраїнські землі у другій половині 19 століття

Додано: 3 травня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 71 раз
8 запитань
Запитання 1

Установіть хронологічну послідовність подій революції 1905–1907 рр.:

А        повстання на броненосці «Потьомкін»

Б         початок роботи І Державної думи

В        жовтневий політичний страйк

Г         повстання на крейсері «Очаків»

варіанти відповідей

А Б В Г

А В Г Б

В А Б Г

Б Г А В

Запитання 2

Установіть відповідність між прізвищем історичної особистості та подіями революції 1905–1907 рр., які з нею пов’язані:

1         Петро Шмідт

2         Ілля Шраг

3         Борис Жаданівський

4         Микола Аркас


А        організація діяльності «Просвіти» в Наддніпрянщині

Б         повстання на броненосці «Потьомкін»

В        повстання на крейсері «Очаків»

Г         повстання київських саперів

Д        створення української парламентської громади 

варіанти відповідей

1Д, 2А, 3Г, 4В

1Г, 2Д, 3Б, 4А

1В, 2Д, 3Г, 4А

1В, 2А, 3Г, 4Д

Запитання 3

Коли розпочалася столипінська аграрна реформа?

варіанти відповідей

1900 р.

1903 р.

1905 р.

1906 р.

Запитання 4

Столипінська аграрна реформа привела до :

варіанти відповідей

Напливу іноземних колоністів в Україну

Розшарування селянства

Скупівлі землі фабрикантами

Масової еміграції селян з України

Запитання 5

До яких країн відбувалася еміграція українських селян?

варіанти відповідей

США

 Росія

 Німеччина

 Канада

 Південна Америка

Запитання 6

Хто був ініціатором створення у Західній Україні кооперативів?

варіанти відповідей

М. Порш

М. Ганкевич

М. Павлик

К. Левицький

Запитання 7

Яке товариство активно підвищувало освітній рівень населення в Галичині?

варіанти відповідей

Руська Рада

Просвіта

Пласт

Український міщанський клуб

Запитання 8

Піднесенню національної свідомості українців в Австро-Угорській імперії сприяла діяльність...

варіанти відповідей

католицької церкви

православної церкви

автокефальної православної церкви

греко-католицької церкви

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест