Інформаційна економіка- це
економіка, в якій велика частина валового внутрішнього продукту забезпечується діяльністю з виробництва, опрацювання, зберігання і розповсюдження інформації та знань, причому в цій діяльності бере участь більше як половина зайнятих.
господарська діяльність, яку здійснюють за допомогою електронних мереж (цифрових телекомунікацій).
це господарська (економічна) діяльність, що базується на горизонтальних (прямих) тривалих зв’язках між усіма учасниками спільної діяльності в інформаційно комунікаційному середовищі мережі Інтернет.
Електронний бізнес (е-бізнес) – це
перетворення основних бізнес процесів компанії шляхом впровадження Інтернет технологій, націлене на підвищення ефективності діяльності.
вид електронної економічної діяльності, яка інтенсивно розвивається у сучасному світовому просторі.
ділова активність, яка використовує можливості глобальних інформаційних мереж для перетворення внутрішніх і зовнішніх зв’язків фірм.
всі віповіді вірні
Види електронного бізнесу
Елетронна комерція, Електронний (торговельний) майданчик
Біржа
Електронні аукціони
Електронний каталог товарів і послуг
Електронні банки
Електронний маркетинг
Електронна реклама
Елетронна комерція, Електронний (торговельний) майданчик
Біржа
Електронні аукціони
Електронні банки
Електронний маркетинг
Електронна реклама
Біржа
Електронні аукціони
Електронний каталог товарів і послуг
Електронні банки
Електронний маркетинг
Електронна реклама
Елетронна комерція, Електронний (торговельний) майданчик
Біржа
Електронні аукціони
Електронний каталог товарів і послуг
Електронні банки
Види електронних фінансових послуг
Платіжні системи
Інтернет-банкінг
Інтернет-трейдінг
Інтернет-страхування
Інтернет-реклама
Інтернет-маркетинг
Інтернет-аукціон
Фактично електронна закупівля – це
новітній спосіб закупівлі, оскільки являє собою проходження та управління в електронному середовищі всіх етапів закупівельного циклу, включаючи фінансові дослідження, визначення процедури придбання, розміщення замовлень, здійснення поставок і оплат за них, бюджетування і планування закупівель (формування бюджету закупівель та його реалізація).
новітній спосіб закупівлі, оскільки являє собою проходження та управління в електронному середовищі всіх етапів закупівельного циклу, включаючи маркетингові дослідження, визначення кола економічних агентів (потенційних постачальників), процедури придбання, розміщення замовлень, здійснення поставок і оплат за них, бюджетування і планування закупівель (формування бюджету закупівель та його реалізація).
новітній спосіб закупівлі, оскільки являє собою проходження та управління в електронному середовищі всіх етапів закупівельного циклу, включаючи облікові дослідження, визначення кола економічних агентів (потенційних постачальників), процедури придбання, розміщення замовлень, здійснення поставок і оплат за них, бюджетування і планування закупівель (формування бюджету закупівель та його реалізація).
Система управління закупівлями (e-procurement):
технологія здійснення матеріально-технічного постачання з використанням засобів електронної комерції, яка охоплює всі електронні форми купівлі і постачання товарів у виробничому циклі підприємства;
інтегрована система планування й управління процесами постачання, яка забезпечує координацію і контроль діяльності всіх учасників ланцюжка постачання.
це перенесення буклета компанії (профайла, річного звіту тощо) до Інтернет.
Етапи електронних закупівель:
Планування, електронне оприлюднення,електронний доступ, електронне подання пропозиції;
Електронне присудження контракту, електронні рамкові угоди та електронні контракти, електронне замовлення;
Електронне інвойсування, електронні розрахунки;
Всі відповіді вірні.
SCM-система це-:
технологія здійснення матеріально-технічного постачання з використанням засобів електронної комерції, яка охоплює всі електронні форми купівлі і постачання товарів у виробничому циклі підприємства;
інтегрована система планування й управління процесами постачання, яка забезпечує координацію і контроль діяльності всіх учасників ланцюжка постачання.
це перенесення буклета компанії (профайла, річного звіту тощо) до Інтернет.
СRM-система заснована на виконанні наступних умов:
наявність єдиного сховища повної інформації про клієнтів, у тому числі й історію їх взаємин з компанією;
систематизація й упорядковування даної інформації з метою синхронізації управління безлічі каналів взаємодії і вибудовування тактики взаємин з кожним клієнтом;
постійний аналіз зібраної інформації для забезпечення індивідуального підходу до кожного клієнта.
Всі відповіді вірні.
Сайт-візитка це:
технологія здійснення матеріально-технічного постачання з використанням засобів електронної комерції, яка охоплює всі електронні форми купівлі і постачання товарів у виробничому циклі підприємства;
інтегрована система планування й управління процесами постачання, яка забезпечує координацію і контроль діяльності всіх учасників ланцюжка постачання.
найзагальніше висвітлення діяльності компанії.
Торговельні концентратори – це
сайти, які з'єднують продавців і покупців, що діють у певній галузі
веб-сервер компанії, що є єдиною точкою входу в усі інформаційні системи даної компанії, здійснюється повне інформаційне забезпечення бізнес-процесів компанії і контрагентів.
системне багаторівневе об'єднання різноманітних ресурсів і сервісів; електронна «бібліотека», поділена на тематичні відділи з кількісними та якісними даними, аналізами, графіками тощо.
1. Корпоративний сайт це –
веб-сервер компанії, що є єдиною точкою входу в усі інформаційні системи даної компанії, здійснюється повне інформаційне забезпечення бізнес-процесів компанії і контрагентів.
системне багаторівневе об'єднання різноманітних ресурсів і сервісів; електронна «бібліотека», поділена на тематичні відділи з кількісними та якісними даними, аналізами, графіками тощо.
клієнт-фірма, відділення якої (дочірні підприємства) є клієнтами певної фірми (її дочірніх підприємств) в декількох країнах (регіонах, областях).
Бізнес-портал це
потужний Web-сайт з функціями комплексної системи, яка надає повний спектр послуг для ведення бізнесу в мережі багатьом клієнтам (як корпоративним, так і індивідуальним підприємцям).
підприємство роздрібної торгівлі, що продає товари і надає послуги покупцям, використовуючи електронні засоби комунікацій.
системне багаторівневе об'єднання різноманітних ресурсів і сервісів; електронна «бібліотека», поділена на тематичні відділи з кількісними та якісними даними, аналізами, графіками тощо.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома