Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку...
Правильно написано всі слова в рядку...
На перший склад падає наголос...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні...
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ...
На третій склад наголос падає в словах усіх рядків, ОКРІМ...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Складним є речення...
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Замість крапок у шостому реченні можна вставити всі слова, ОКРІМ...
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка...
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка...
Установіть відповідність між характеристикою звуко-буквеного складу та прикладами слів.
Характеристика кожного слова рядка Приклади
1 звуків і букв порівну А ящірка, юстиція, щонайщасливіше
2 звуків на один більше, ніж букв Б ялиця, об’єднати, пощастило
3 звуків на один менше, ніж букв В зникають, щастить, писарчук
4 звуків на два менше, ніж букв Г походжають, переймаються, змагання
Д беззаконня, гілляччя, бадьорість
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення...
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка
Кому перед виділеним словом треба поставити в реченні (розділові знаки пропущено)...
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні...
Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину в реченні
Лексичну помилку допущено в рядку...
Односкладним є речення...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні...
Лише словосполучення записані в рядку...
Установіть відповідність
Член речення Приклад (виділене слово)
1. Підмет А Твої слова завжди переконливі.
2. Присудок Б Говорити – срібло, мовчати – золото.
3. Обставина В Квіти дарують без приводу тільки романтики.
4. Означення Г Промені сонця в цю пору ще не сміливі.
Д Поїду слухати ліс сама.
Установіть відповідність
Вид односкладного речення Приклад
1. Означено-особове А У селі встають рано.
2. Неозначено-особове Б Семеро одного не ждуть.
3. Узагальнено-особове В Коней на переправі не міняють.
4. Безособове Г Старі фотографії на стіл розклади.
Д Про любов хочеться кричати на весь світ.
Установіть відповідність
Відокремлений член речення Приклад
1. Додаток А В житті ти мною згордувала, моє ти серце надірвала.
2. Обставина Б Сніг іде і, сяйво розливаючи бліде, зволожує афіші.
3. Означення В Солов’ї, нічні товариші мої, у сад злетілись до вікна.
4. Прикладка Г Стривожені світлом, звірятка збіглися в одну купу.
Д Крім цукру, до кави можна додавати й корицю.
Установіть відповідність
Пунктограма Приклад
1. Тире між однорідними членами речення. А Зайця ноги носять – вовка зуби годують.
2. Тире при відокремленій прикладці. Б Мар’яна не йшла – летіла до свого милого.
3. Тире між підметом і присудком. В Обов’язково відвідайте Чигирин – славне козацьке місто.
4. Тире в неповному реченні. Г А навколо – тихий шепіт верби й вітру.
Д Чужа душа – то, кажуть, темний ліс.
У вірші «Ви знаєте, як липа шелестить…» П. Тичини поєднано такі види лірики...
Прочитайте подані рядки («Ви знаєте, як липа шелестить…» П. Тичини).
Ви знаєте, як сплять старі гаї? —
Вони все бачать крізь тумани.
Ось місяць, зорі, солов’ї…
«Я твій» — десь чують дідугани.
А солов’ї!..
В уривку наявні такі художні засоби...
Прочитайте уривок з вірша «Любіть Україну!» В. Сосюри.
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов’їну.
Вірш написаний...
Романсом є твір...
Блавати, камеї, фрески — ці образи емоційно наснажують поезію...
Справжнє прізвище Олександра Олеся...
До неокласиків належить...
Справжнє прізвище Миколи Хвильового...
Одне з головних гасел літературної дискусії 1925—1928 рр.
На початку новели «Я (Романтика)» М. Хвильовий подає присвяту-асоціацію твору М. Коцюбинського...
До жанрових ознак усмішки належать...
Події в усмішці «Сом» Остапа Вишні відбуваються на річці...
«Будинком з багатьма прибудовами і надбудовами» назвав О. Білецький твір...
В українській літературі М. Коцюбинський відомий передусім як...
Ознакою драматичною твору в новелі «Intermezzo» є...
Ознаки постмодернізму відчутні в рядках...
"Патріархом" літературного угрупування "Бу-Ба-Бу" називають
На початку 1990-х років виникло літературне угруповання...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома