Пряма ι перетинає паралельні прямі m та n (див. рисунок). Визначте градусну міру кута α, якщо β = 125°.
.
Якому з наведених проміжків належить корінь рівняння
x / (9−x) = 1/2
Із гаманця, у якому лежать 5 монет номіналом по 10 копійок, 12 монет – по 25 копійок, 3 монети – по 1 гривні, беруть навмання одну монету. Обчисліть імовірність того, що її номінал буде менше 50 копійок.
Укажіть вираз, тотожно рівний виразу (2x − 3)2 + 12x.
Початкова вартість сукні становила 144 грн. Внаслідок уцінення ціна зменшилась на 20%.
1.Обчисліть вартість сукні після уцінення
2.Скільки відсотків становить початкова ціна сукні від її вартості після уцінення?
Укажіть число, що є коренем рівняння:
На рисунку зображено графік функції y=f(x), визначеної на проміжку [-2;4]. Вкажіть нуль цієї функції.
У їдальні пропонують на вибір три перших страви та чотири других. Скільки всього існує способів вибору однієї першої та однієї другої страви для обіду?
Установіть відповідність між твердженням про дріб (1–4) та дробом, для якого це твердження є правильним (А–Д).
На рисунку зображено графіки функцій y = √x та y =x/2. Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури.
Установіть відповідність між виразом (1–3) та тотожно рівним йому виразом (А–Д), якщо a – довільне від’ємне число.
Розв’яжіть рівняння log2(x+2) = 3
На якому з наведених рисунків зображено ескіз графіка функції у = 2 - (х -1)2?
Сторона основи правильної трикутної призми дорівнює 12 см, а діагональ бічної грані 13 см. Знайдіть площу бічної поверхні призми.
Укажіть проміжок, якому належить корінь рівняння
Розв’яжіть систему нерівностей. У відповідь записати суму цілих розвязків даної системи нерівностей
У прямокутному трикутнику АВС катет АС = 12 см, гіпотенуза АВ = 20 см. Установіть відповідність між відрізком (1–3) та його довжиною (А – Д).
У правильній чотирикутній піраміді SABCD (див. рисунок) SO – висота,
∠SCO = 30°; AO = √6.
Увідповідніть початок речення (1–3) та його закінчення (А – Д) так, щоб
утворилося правильне твердження.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома