Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні
Помилку в написанні імен по батькові допущено в рядку
Правильно написано всі слова в рядку
На другий склад падає наголос у слові
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього
(1)Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього
(1)Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього
(1)Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Складним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього
(1)Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на крижинку. (3) А поруч з ним поблискували зорі вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над […], уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.
Замість крапок у шостому реченні можна вставити всі слова, ОКРІМ
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка
Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Прочитайте речення Правила (1) користува(н/нн)я метрополітеном обов’язкові для осіб, які перебувають на його території: у міжстанційних (2) ту(н/нн)елях, в (3) облаштова(н/нн)их підземних переходах, у вагонах поїздів. Пасажири (4) пови(н/нн)і бути взаємно (5) (в/вв)ічливими, дбайливо ставитися до споруд та (6) обладна(н/нн)я, дотримуватися норм поведінки в громадських місцях. Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами
Граматично правильне продовження речення Вибираючи стиль одягу … наведено в рядку
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні
Помилково утворено форму числівника в реченні
Лексична помилка є в реченні
Форму наказового способу дієслова вжито в реченні
Омоніми є в реченні
Прочитайте текст Майте на увазі (1), Дейл Карнегі (2), усесвітньо відомий психолог (3), пропонує простий спосіб стати найкращим співрозмовником (4): заохочуючи інших розповісти про себе (5), будь уважним слухачем від початку до кінця бесіди (6), бо людей значно більше цікавлять власні проблеми.
НЕПРАВИЛЬНИМ є пояснення вживання розділових знаків у рядку
НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
Синонімічним до речення Коли в людини є народ, тоді вона уже людина є
З’ясуйте, якими однорідними членами ускладнено речення
1 підмети 2 присудки 3 обставини 4 додатки
А Джордано Бруно, видатний філософ і поет епохи Відродження, походив з Італії.
Б У дитинстві його віддали в монастир, але хлопець утік і подорожував Європою.
В У його вченні цікаво поєднані наука і магія.
Г Один венеційський аристократ написав донос до інквізиції, бо не хотів платити філософу за поради та консультації.
Д Постраждав Джордано не через свою філософію, а через протистояння здирництву монастирів.
З’ясуйте тип складного речення
1 складносурядне речення
2 складнопідрядне речення
3 безсполучникове складне речення
4 складне речення з різними видами зв'язку
А Найвідоміша служба порятунку «911» з’явилася у Хейвіллі: 16.02.1968 місцевий бізнесмен-конгресмен зробив «тривожний» дзвінок лише привітавшись.
Б Першість цього винаходу належить лондонцям, адже їхня служба почала діяти ще 1937 р., отримавши лише за тиждень 1336 дзвінків.
В Для швидкого реагування в разі пожежі чи нападу, погіршення здоров’я чи стихійного лиха більшість країн нині має спеціальну службу порятунку з єдиним номером.
Г Це диспетчерська, що з’єднана з усіма електронними службами, її номер завжди має три цифри, які легко запам’ятати.
Д У світі завдяки Голівуду найбільше мають номер 911, а в Україні та інших країнах Європи викликати таку службу можна за телефоном «112».
З’ясуйте тип односкладних речень
1 означено-особове А Варто щось змінювати у своєму житті.
2 неозначено-особове Б Прокинулися і вийшли в прохолоду балкона.
3 безособове В Стоїте там і думаєте про важливість вибору.
4 називне Г Між іншим, осіннього ранку все якесь особливе.
Д Рідне місто, загорнуте в білий туман.
Увідповідніть фразеологізм із його значенням
1 як церковна миша А зайвий
2 як мильна бульбашка Б яскравий
3 як п’яте колесо В несміливий
4 як засватана дівка Г тимчасовий
Д бідний
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні Національний центр Олександра Довженка викупив в Японії і повернув в Україну (1) віднайденого в місцевому кіноархіві (2) повнометражного наукового фільму 1930 року «Людина і мавпа», (3) що (4) донедавна вважали втраченим.
1 А займенник
2 Б прикметник
3 В прислівник
4 Г дієприкметник
Д дієприслівник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома