Правильно написано всі слова в рядку
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму дієприкметника в рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
На другий склад падає наголос у слові
Спільнокореневим до слова око є
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Окремо в тексті треба писати сполуку слів -
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Простим є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Замість пропуску в другому реченні можна поставити всі слова, ОКРІМ
Літеру В треба писати на місці пропуску в рядку
Звук [т] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
Без знака м’якшення на місці пропуску треба писати всі слова в рядку
Правильними відповідями на запитання «Котра година?» будуть усі, ОКРІМ
Двокрапку треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Помилку у творенні форми ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива
Літеру І треба писати на місці пропуску в усіх словах у рядку
НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента Мандруючи Олешківськими пісками, … додати
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Барви київських мозаїк –(1) це одне з тих див,(2) яке захоплювало і,(3) мабуть,(4) ніколи не перестане захоплювати всіх,(5) хто по-справжньому цінує прекрасне,(6) не розгублене у віках мистецтво,(7) але ж тут майстерність не лише в кольорах…
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова. Керівника гуртка Олексія … повідомили про те, що за півтора … занять група учнів … орієнтуватися … Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Обидва слова, наведені в дужках, за змістом можливі в реченні
Увідповідніть фразеологізм із його значенням.
Фразеологізм Значення
1 поливати брудом А бути у відчаї
2 варити воду Б лементувати
3 топтати ряст В жити
4 вити вовком Г ганьбити
Д знущатися
З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Звичай (2)плести навесні вінки (3)з давніх-давен (4)поширений у багатьох народів світу.
1 А підмет
2 Б присудок
3 В означення
4 Г додаток
Д обставина
Доберіть приклад до кожного типу складного речення.
Тип складного речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 складне з різними видами зв’язку
Приклад речення
А Людський мозок утворюють дві півкулі, кожна з цих половин має свої функції.
Б Ліва півкуля відповідає за логіку й мову (думає), а права пов’язана з інтуїцією та творчою уявою.
В Саме уява є джерелом нескінченного потоку ідей та óбразів, що потім розвиваються.
Г Уява оперує óбразами, і саме цей дар люди не використовують, а ті, які навчилися це робити, сприймають світ творчо.
Д Отже, використайте уяву, цей дар природи, для досягнення успіху, для зміни світу на краще, для позитивного погляду на життя.
Доберіть приклад до кожного типу односкладного речення.
Тип односкладного речення Приклад речення
1 означено-особове А Нам з підлістю довічно треба битись…
2 неозначено-особове Б Надія на добро ніколи не зникає…
3 безособове В Від нас чекають відкриттів і звершень!
4 називне Г Ох, спалах почуттів, давно забутий…
Д Шукай в очах поета любові й доброти!
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Нині важко й уявити, що відносно недавно – (2)якихось сорок (3)років тому – чи не головним засобом духовного порозуміння в молодіжному середовищі була не рок-музика, а (4)таки поезія.
1 А іменник
2 Б числівник
3 В займенник
4 Г прислівник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома