Лексичну помилку допущено в рядку
Фразеологічний зворот ужито в реченні
Складним є речення
Частку вжито в рядку
Літеру С на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Літеру Е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Зеленим лісом вкриті схили Чернечої, могутньою буйною зеленню виповнено, здається, усі ярки та приярки, урочища вікові. (2) Дерева дужі, круті, гіллясті кущі не пролазні все якесь первісне все мовби самим своїм виглядом хоче показати людині, яка земля ця плодюча, які надпотужні сили таяться в ній. (3) Глянеш униз — ніби з літака бачиш суцільні верховіття дубів, глянеш угору — на схилах живе коріння м’ясисто випинається із землі. (4) А ще вище насупилась хмара, і чути, як дол у ній шумить. (5) Хмара помітно більшає, росте, сутінь від неї лягає на зелену діброву.
Орфографічну помилку допущено в слові -
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Зеленим лісом вкриті схили Чернечої, могутньою буйною зеленню виповнено, здається, усі ярки та приярки, урочища вікові. (2) Дерева дужі, круті, гіллясті кущі не пролазні все якесь первісне все мовби самим своїм виглядом хоче показати людині, яка земля ця плодюча, які надпотужні сили таяться в ній. (3) Глянеш униз — ніби з літака бачиш суцільні верховіття дубів, глянеш угору — на схилах живе коріння м’ясисто випинається із землі. (4) А ще вище насупилась хмара, і чути, як дол у ній шумить. (5) Хмара помітно більшає, росте, сутінь від неї лягає на зелену діброву.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні -
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Зеленим лісом вкриті схили Чернечої, могутньою буйною зеленню виповнено, здається, усі ярки та приярки, урочища вікові. (2) Дерева дужі, круті, гіллясті кущі не пролазні все якесь первісне все мовби самим своїм виглядом хоче показати людині, яка земля ця плодюча, які надпотужні сили таяться в ній. (3) Глянеш униз — ніби з літака бачиш суцільні верховіття дубів, глянеш угору — на схилах живе коріння м’ясисто випинається із землі. (4) А ще вище насупилась хмара, і чути, як дол у ній шумить. (5) Хмара помітно більшає, росте, сутінь від неї лягає на зелену діброву.
Вставне слово є в реченні -
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Зеленим лісом вкриті схили Чернечої, могутньою буйною зеленню виповнено, здається, усі ярки та приярки, урочища вікові. (2) Дерева дужі, круті, гіллясті кущі не пролазні все якесь первісне все мовби самим своїм виглядом хоче показати людині, яка земля ця плодюча, які надпотужні сили таяться в ній. (3) Глянеш униз — ніби з літака бачиш суцільні верховіття дубів, глянеш угору — на схилах живе коріння м’ясисто випинається із землі. (4) А ще вище насупилась хмара, і чути, як дол у ній шумить. (5) Хмара помітно більшає, росте, сутінь від неї лягає на зелену діброву.
Вищий ступінь порівняння прислівника вжито в реченні -
Помилку в утворенні відмінкової форми числівника допущено в рядку
Знак м’якшення треба писати в усіх словах рядка
Правильно написано всі слова в рядку
Закінчення -а у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку
Помилку допущено в рядку
Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
Через дефіс треба писати всі слова в рядку
Правильно утворено форму наказового способу дієслова в рядку
Кому перед І треба ставити в реченні (коми пропущено)
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Простим є речення
Поширеним є речення
Установіть відповідність між видом односкладного речення і прикладом
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А Портрети його друкуватимуть у столичних газетах.
Б Вовка пастухом не ставлять.
В Вогонь! Червоний, веселий, чистий.
Г Не забудьте пом’янути незлим, тихим словом.
Д До самого села не зустрілося жодної живої душі.
Установіть відповідність між видом підрядного речення і прикладом.
1 означальне 2 з’ясувальне 3 причини 4 місця
А Оскільки ми істоти енерготворчі, то висилаємо чи приймаємо свою й чужу енергію.
Б Богдан припав до землі, що плакала ранковою сльозою.
В Так літував Іван у полонині, аж поки вона не спустіла.
Г Говорять, що матері сльози гарячі і міцнеє каміння проймають.
Д Не плач і не ходи туди вечорами, де стежки тернами втикані і де гаряча земля.
Установіть відповідність між відокремленим членом речення і прикладом.
1 означення 2 прикладка 3 обставина 4 додаток
А Ось приходить і другий підпасич — Грицько, Чупринів син.
Б Низькі хмари пропливають над деревами то брудно-чорні, то темно-сизі, зрідка з-під них сполоханим птахом зірветься вітрець, зітхаючи.
В Скелі, омиті морськими хвилями, здавалися богатирями з казок.
Г Мужай, прекрасна наша мово, живи, народу віще слово, цвіти над нами веселково, як мир, як щастя, як любов!
Д Всі учні, крім тих, хто захворів, писали пробні тести з української мови.
Визначте правильне тлумачення фразеологізмів.
Фразеологізм Тлумачення
1 спіймати на вудочку А перехитрити, ошукати кого-небудь
2 влучати в саме око Б влучати всередину
3 показати клас В зробити, виконати що-небудь з майстерністю
4 передати куті меду Г зробити страву занадто солодкою
Д перевищувати норму в чомусь
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
— А кому вже (1) не гидко, (2) той, виходить, (3) непомітно сам уже погидшав, — сказав спокійно Леї навіть не (4) глянувши в бік Галая.
1 А займенник
2 Б дієприкметник (як форма дієслова)
3 В дієприслівник (як форма дієслова)
4 Г прислівник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома