За алфавітом записано всі слова в рядку
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
Тільки в множині вживають обидва слова в рядку
Поширеним є речення
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Миттєвий холодок тополь зостався по/заду, тепер знову я їхав через блиск білої спеки. (2) Не/знайоме село залишалося праворуч, розкидане по горбках. (3) Від того села їхала машина, і за нею тягнувся довгий хвіст куряви. (4) Я повернув ліворуч — моє дерево мало бути ген за отими двома ожередами. (5) Пухка, ще не/зігріта сонцем стежечка погойдувала мене. (6) Щось добре й щасливе ворушилося в мені — мабуть, тому, що по/переду я бачив довгий ряд старих дерев.
Виділене слово (речення 4) можна замінити синонімом
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Миттєвий холодок тополь зостався по/заду, тепер знову я їхав через блиск білої спеки. (2) Не/знайоме село залишалося праворуч, розкидане по горбках. (3) Від того села їхала машина, і за нею тягнувся довгий хвіст куряви. (4) Я повернув ліворуч — моє дерево мало бути ген за отими двома ожередами. (5) Пухка, ще не/зігріта сонцем стежечка погойдувала мене. (6) Щось добре й щасливе ворушилося в мені — мабуть, тому, що по/переду я бачив довгий ряд старих дерев.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Миттєвий холодок тополь зостався по/заду, тепер знову я їхав через блиск білої спеки. (2) Не/знайоме село залишалося праворуч, розкидане по горбках. (3) Від того села їхала машина, і за нею тягнувся довгий хвіст куряви. (4) Я повернув ліворуч — моє дерево мало бути ген за отими двома ожередами. (5) Пухка, ще не/зігріта сонцем стежечка погойдувала мене. (6) Щось добре й щасливе ворушилося в мені — мабуть, тому, що по/переду я бачив довгий ряд старих дерев.
Вставним словом ускладнено речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Миттєвий холодок тополь зостався по/заду, тепер знову я їхав через блиск білої спеки. (2) Не/знайоме село залишалося праворуч, розкидане по горбках. (3) Від того села їхала машина, і за нею тягнувся довгий хвіст куряви. (4) Я повернув ліворуч — моє дерево мало бути ген за отими двома ожередами. (5) Пухка, ще не/зігріта сонцем стежечка погойдувала мене. (6) Щось добре й щасливе ворушилося в мені — мабуть, тому, що по/переду я бачив довгий ряд старих дерев.
Стиль тексту —
Літеру С треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте речення. В з(1)ніті літа висохне м(2)гдаль, т(3)рпкого соку наб(4)руть гранати. П’янкого сонця вічну п(5)ктораль Сховає осінь за холодні ґрати. Букву И треба писати замість цифри
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
На другий склад падає наголос у слові
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
Літеру В треба писати на місці пропуску в рядку
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Синоптики обіцяли поривчастий вітер... вибрати
Між однорідними членами речення й узагальнювальним словом треба поставити тире в реченні
Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників у рядку
Прочитайте речення. Чи (1) може (2) в цім калейдоскопі літ (3) де все нещадно звичне і щоденне (4) ти просто мені дивишся услід (5) і трохи любиш сни свої про мене? НЕ треба ставити коми на місці цифри
Помилку допущено в написанні прислівника в рядку
Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами.
Фразеологізм Антонім
1 собаку з’їсти А пальця в рот не клади
2 мухи не зачепить Б молоде та зелене
3 хоч лопатою горни В опустити руки
4 бити лихом об землю Г кіт наплакав
Д гнути спину
Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом.
Вид односкладного речення
1 безособове
2 означено-особове
3 неозначено-особове
4 узагальнено-особове
Приклад
А Семеро одного не ждуть.
Б Люблю світанки влітку й восени.
В Батьків і батьківщину не вибирають.
Г Для салату цибулю нарізають кільцями.
Д У цьому великому світі для щастя багато не треба.
Установіть відповідність між видом підрядного речення та його прикладом.
Вид речення
1 означальне 2 мети 3 допусту 4 порівняльне
А Ви так нічого й не сказали, хоч словом втішити могли.
Б Не дуже гнівайтесь на мене, що я фарбую світ в зелене.
В Слова в рядках — це давній спів громів, що відгриміли.
Г Моєму серцю снишся ти, як морю сняться урагани.
Д Сама втекла в сніги, у глухомань, щоб віднайти душевну рівновагу.
Доберіть приклад до кожного випадку вживання коми.
1 кома при вставному слові
2 кома в складнопідрядному реченні
3 кома при відокремленому означенні
4 кома в реченні з однорідними членами
А Не смерть страшна, а недуга.
Б На вулиці було сиро, дріботів дощ.
В Словом, я до безумства люблю небо.
Г Все місто спить, суворе й мовчазне.
Д Слова по вітру — як полова, бо не знайшлось єдине слово.
І хочеться знати, куди (1)падає сонце, (2)кортить дійти рівним степом до краю землі й (3)заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося (4)погаслих сонць...
1 А особове дієслово
2 Б безособове дієслово
3 В неозначена форма дієслова
4 Г дієприкметник
Д дієприслівник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома