Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю. 1.Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю. 2.Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю. 3.Останнє слово третього речення можна замінити іменником
Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю. 4.Простим є речення
5.Позначте рядок, у якому в кожному слові рядка є звук [д]
6.Позначте рядок, у якому м’який знак треба писати в усіх словах
7.Укажіть слово, у якому наголос падає на перший склад
8.Позначте рядок, у якому апостроф треба писати в усіх словах рядка
9.Неправильно побудовано речення
10.Позначте рядок,у якому обидва слова треба писати через дефіс
11.Позначте рядок,у якому всі іменники мають чоловічий рід
12.Позначте рядок, у якому від усіх прикметників можна утворити ступінь порівняння
13.Позначте рядок, у якому допущено помилку у відмінюванні числівника
14.Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків Після завершення конференції відбувся_________ концерт, частування козацьким_________ та піший екскурсійний марш _________козацької слави Львова.
15. Віодкремленим означенням можна замінити підрядне речення в рядку
16.Установіть відповідність між виділеним словом і членом речення (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).
Член речення
1 Присудок
2 Обставина
3 Означення
4 Додаток
Речення
А Козак не БЕЗ ДОЛІ, дівка не без щастя.
Б КОЗАК мовчить, а все знає.
В І холод НЕ СТРАШНИЙ, коли козак молодий.
Г Не братайся з козаками мед ПИТИ.
Д Козакові Омелькові КАРТОПЕЛЬКИ тепленької.
17.Установіть відповідність (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).
Тип односкладного речення
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 називне
Односкладне речення
А Світлий день Різдва.
Б З полови хліба не спечеш.
В Весною в селі встають рано.
Г Любим дивитися на зорі, на їх неосяжну сім’ю.
Д Працювати далі над сюжетом чи покинути?
18.Установіть відповідність (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).
Тип речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 складне з різними видами зв’язку
Речення
А Історичні факти лишаються фактами, їх по-різному можна пояснювати, але не замовчувати.
Б Чорта крути за хвіст, а він радий: довший хвіст виросте.
В Як добре те, що смерті не боюся я і не питаю, чи тяжкий мій хрест.
Г Цілу ніч надворі виє хуга, плаче, деренчить в віконнім склі.
Д Знов зустріча земля годину літню і дерево пахучо зацвіта.
19. Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).
Фразеологізми
1 душі не чути
2 дерти кирпу
3 розпускати губу
4 ламати хребта
Антоніми
А ставати на диби
Б бити байдики
В мати зуба
Г валятися в ногах
Д прикусити язика
20. З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні слів (виберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення). Виноград плакав (1) І плакав, але (2) НІХТО не зупинявся (3) КОЛО нього, усі поспішали в поле, на городи, усі (4) НЕ мали часу.
А прислівник
Б займенник
В прийменник
Г сполучник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома