ЗНО-2022

Додано: 18 липня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 259 разів
20 запитань
Запитання 1

Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю.            1.Окремо в тексті треба писати сполуку слів

варіанти відповідей

А на/дворі

Б не/привітно

В не/веселу

Г не/прибитий

Запитання 2

Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю.            2.Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А першому

Б другому

В третьому

Г четвертому

Запитання 3


Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю.            3.Останнє слово третього речення можна замінити іменником

варіанти відповідей

А будинок

Б берег

В хлів

Г двір

Запитання 4

Мрячив дрібненький холодний дощ, і далина, здавалося, позапиналася марлею. 2. На/дворі було не/привітно під однотонним захмареним небом. 3. Не/веселу картину підсилювали мокрі кури, що поопускавши хвости, тинялися по обійстю. 4. З димаря вайлувато курілося, і дим, досі не/прибитий дощем, ліниво скочувався по даху на землю.            4.Простим є речення

варіанти відповідей

А перше

Б друге

В третє

Г четверте

Запитання 5

5.Позначте рядок, у якому в кожному слові рядка є звук [д]



варіанти відповідей

А родина, погода, депутат, молодість

Б здоровий, джаз, одержати, думка

В футбол, сад, дискусія, надписати

Г далина, відійти, домисел, надріз

Запитання 6

6.Позначте рядок, у якому м’який знак треба писати в усіх словах

варіанти відповідей

А Пол…ща, л…вівський, низ…кий, мен…ше

Б тернопіл…ський, ніч..ка, дяд…ко, бат…ко

В вуз…кий, б’єт…ся, хмарон…ці, нян…чин

Г біл…ше, Гуцул…. щина, київс…кий, піс…ня

Запитання 7


7.Укажіть слово, у якому наголос падає на перший склад



варіанти відповідей

А верба

Б жалюзі

В подруга

Г експерт

Запитання 8

8.Позначте рядок, у якому апостроф треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А ум…ятина, знічев…я, харків…янин

Б мр…яка, міжз…їздівський, реп…ях

В кам…яний, м…ясниці, горохв…яний

Г сум…яття, недокрів…я, р…ябенький

Запитання 9

9.Неправильно побудовано речення



варіанти відповідей

А Я люблю і пишаюся своїм рідним краєм.

Б Дарувати усмішку ближньому завжди приємно.

В залитий сонцем степ зустрічає вітер.

Г Треба вміти визнавати свої помилки.

Запитання 10

10.Позначте рядок,у якому обидва слова треба писати через дефіс

варіанти відповідей

А розлого/крислатий, дуб/велетень

Б мерехтливо/голубе, край/небо

В барвисто/пахучий, лісо/степ

Г кисло/солодкий, чорно/слив

Запитання 11

11.Позначте рядок,у якому всі іменники мають чоловічий рід

варіанти відповідей

А ступінь, балет, аташе, вісь

Б запис, галузь, нежить, гіпс

В збір, торнадо, шинель, степ

Г ячмінь, тюль, колібрі, висип

Д поні, путь, фенхель, кір

Запитання 12

12.Позначте рядок, у якому від усіх прикметників можна утворити ступінь порівняння

варіанти відповідей

А дзвінкий, білий, суворий

Б гнідий, бідний, чесний

В затемнений, глибокий, молодий

Г товстий, білосніжний, гладкий

Д давній, великий, синявий

Запитання 13

13.Позначте рядок, у якому допущено помилку у відмінюванні числівника

варіанти відповідей

А п’ятдесяти двох

Б дев’яноста сьома

В на сімдесяти шести

Г двадцятьма чотирьом

Д сьомастами вісьма

Запитання 14


14.Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків       Після завершення конференції відбувся_________ концерт, частування козацьким_________ та піший екскурсійний марш _________козацької слави Львова.

варіанти відповідей

А святковий, кулішем, по місцях

Б святковий, кулешем, місцями

В святковий, кулішом, по місцям

Гсвятковий, кулешом, по місцях

Д св’ятковий, кулешем, місцями

Запитання 15

15. Віодкремленим означенням можна замінити підрядне речення в рядку



варіанти відповідей

А Дійсність справді скидалась на гарну світлу казку, де зима справляла свято першого снігу.

Б Сходила така темна хмара, що на її тлі розпливалося чорне галуззя ще не повитих листом акацій.

В У райському саду ніколи не в'януть квіти і не втихають співи, бо там усе вічне - і радість, і світло, і життя.

Г Дуже обережно ми спускаємося в стару-престару балку, що залита густим-прегустим туманом.

Д А на схилі дня, коли заходить сонце, так гарно слухати величну симфонію останніх днів літа.

Запитання 16

16.Установіть відповідність між виділеним словом і членом речення иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення).

Член речення

1 Присудок

2 Обставина

3 Означення

4 Додаток

Речення

А Козак не БЕЗ ДОЛІ, дівка не без щастя.

Б КОЗАК мовчить, а все знає.

В І холод НЕ СТРАШНИЙ, коли козак молодий.

Г Не братайся з козаками мед ПИТИ.

Д Козакові Омелькові КАРТОПЕЛЬКИ тепленької.



варіанти відповідей

1-В 2-Д 3-А 4-Г

1-В 2-Г 3-А 4-Д

1-А 2-Г 3-В 4-Д

1-В 2-Г 3-А 4-А

Запитання 17

17.Установіть відповідність иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення)

Тип односкладного речення

1 означено-особове

2 неозначено-особове

3 узагальнено-особове

4 називне

Односкладне речення

А Світлий день Різдва.

Б З полови хліба не спечеш.

В Весною в селі встають рано.

Г Любим дивитися на зорі, на їх неосяжну сім’ю.

Д Працювати далі над сюжетом чи покинути?

варіанти відповідей

1-Г 2-В 3-Б 4-Д

1-Б 2-В 3-Г 4-А

1-В 2-Г 3-Б4-А

1-Г 2-В 3-Б 4-А

Запитання 18

18.Установіть відповідність иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення)

Тип речення

1 складносурядне

2 складнопідрядне

3 безсполучникове

4 складне з різними видами зв’язку

Речення

А Історичні факти лишаються фактами, їх по-різному можна пояснювати, але не замовчувати.

Б Чорта крути за хвіст, а він радий: довший хвіст виросте.

В Як добре те, що смерті не боюся я і не питаю, чи тяжкий мій хрест.

Г Цілу ніч надворі виє хуга, плаче, деренчить в віконнім склі.

Д Знов зустріча земля годину літню і дерево пахучо зацвіта.


варіанти відповідей

1-А 2-В 3-Д 4-Б

1-Б 2-В 3-А 4-Д

1-Д 2-В 3-А 4-Б

1-Д 2-В 3-Г 4-Б

Запитання 19

19. Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення)

Фразеологізми

1 душі не чути

2 дерти кирпу

3 розпускати губу

4 ламати хребта

Антоніми

А ставати на диби

Б бити байдики

В мати зуба

Г валятися в ногах

Д прикусити язика

варіанти відповідей

1-В 2-А 3- Д 4-Б

1-В 2-Б 3- Д 4-Г

1-В 2-Г 3- Д 4-Б

1-В 2-Б 3- Д 4-А

Запитання 20

20. З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні слів иберіть рядок, у якому правильно вказано співвідношення) Виноград плакав (1) І плакав, але (2) НІХТО не зупинявся (3) КОЛО нього, усі поспішали в поле, на городи, усі (4) НЕ мали часу.

А прислівник

Б займенник

В прийменник

Г сполучник

Д частка

варіанти відповідей

1-Г 2-Б 3-В 4-Д

1-Г 2-Б 3-А 4-Д

1-Г 2-А 3-В 4-Д

1-Д 2-Б 3-В 4-А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест