Простий підмет ужито в реченні
З’ясуйте синтаксичну роль виділених у реченні слів (цифра в дужках позначає наступне слово)
На траві (1) роси немає, дим прослався (2) над селом, землю (3) ластівка черкає (4) розтривоженим крилом.
А підмет
Б присудок
В додаток
Г обставина
Д означення
Установiть вiдповiднiсть мiж безсполучниковими складними реченнями i смисловими вiдношеннями, що виражають частини їх.
Види речень
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
Речення
А Йому було по-справжньому добре.
Б Калиновий лист, калинова сопiлка, калинова колиска.
В Колись калину цiнували в Українi особливо.
Г За рiдний край i життя вiддай.
Д Пригадую свого діда Мусiя Юру – високого, кремезного, з довжелезною бородою
Складним є речення
Непоширеним є речення
Односкладним є речення (кілька варіантів відповіді)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні з однорідними членами
Пунктуаційну помилку допущено у реченні з однорідними членами
НЕ ускладнено однорідними членами речення (кілька варіантів відповіді)
Тире при узагальнювальному словi потрiбно вжити в реченнi
Установiть вiдповiднiсть мiж односкладними реченнями i їх видами
Види речень
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
Речення
а) Не по дружбi, а по службi пiзнавай людину.
б) Що там думають на тiй землi?
в) Було тепло й тихо.
г) Любив, їдучи на возi з лугу, дивитися на зоряне небо.
д) Сiдаю до столу коло вiкна i, не засвiчуючи свiтла, пишу пiсню.
Усi прикметники треба писати разом у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома