(11/2024) НМТ "Трикутники"

Додано: 20 квітня 2022
Предмет: Геометрія, 11 клас
Тест виконано: 160 разів
15 запитань
Запитання 1

Два трикутники подібні. Сторони одного з них дорівнюють 7 см, 12 см і 16 см, а сторони іншого – 40 см, 30 см та x см.

Знайти x.

варіанти відповідей

17 см

17,5 см

18 см

18,5 см

20 см

інша відповідь

Запитання 2

У трикутнику ABC відрізок DE з кінцями на сторонах AB і BC паралельний до сторони AC. Відомі площі трикутників SDBE = 4 см2, SАDEC = 5 см2 , DE = 7 см. Знайти довжину AC.

варіанти відповідей

9 см

9,5 см

10,5 см

12 см

20,5 см

інша відповідь

Запитання 3

Прямі m і n паралельні. Обчисліть величину кута x зображеного на рисунку.

варіанти відповідей

40°

45°

50°

80°

30°

інша відповідь

Запитання 4

У трикутнику АВС сторони АВ і АС відповідно дорівнюють 6 см і 10 см. Указати всі можливі значення довжини сторони ВС

варіанти відповідей

ВС < 16 см

6 см < ВС < 16 см

6 см < ВС < 10 см

4 см < ВС < 16 см

5 см < ВС < 15 см

інша відповідь

Запитання 5

У трикутнику АВС ∠А = 50°, ∠В = 70°. Визначити гострий кут, утворений бісектрисами даних кутів.

варіанти відповідей

25°

30°

35°

55°

60°

інша відповідь

Запитання 6

У трикутнику АВС АВ = √3 см, АС = 2 см і ∠А = 30°. Знайти довжину медіани ВМ.

варіанти відповідей

7 см

√7 см

1 см

√13 см

√11 см

інша відповідь

Запитання 7

У трикутнику МNК МN = k, NK = m i MK = n, NL− бісектриса трикутника. Знайти довжину відрізка ML.

варіанти відповідей

k / (k + m + n)

kmn

kn / m

kn / (k + m)

mn / (k + m)

інша відповідь

Запитання 8

Дві сторони трикутника дорівнюють 48 см і 28 см. Указати всі можливі значення периметра трикутника.

варіанти відповідей

20 см < Р < 76 см

76 см < Р < 152 см

20 см < Р < 152 см

96 см < Р < 152 см

76 см < Р < 96 см

інша відповідь

Запитання 9

Периметр трикутника дорівнює 50 см, а його бісектриса ділить протилежну сторону на відрізки завдовжки 15 см і 5 см. Знайти меншу сторону трикутника.

варіанти відповідей

5,5 см

7 см

7,5 см

9 см

13 см

інша відповідь

Запитання 10

Одна зі сторін трикутника дорівнює 7 см. Знайти висоту, проведену до цієї сторони, якщо площа трикутника дорівнює 35 см2.

варіанти відповідей

2,5 см

5 см

7,5 см

10 см

12,5 см

інша відповідь

Запитання 11

Укажіть ПРАВИЛЬНЕ твердження.

варіанти відповідей

Будь-які три точки на площині можуть бути вершинами деякого трикутника

Будь-який відрізок на площині або належить даній прямій, або не має з нею спільних точок

Будь-яка точка на площині або належать даному відрізку, або не належить йому

Будь-які дві прямі на площині обов'язково перетинаються

Будь-які два промені на площині обов'язково перетинаються

Запитання 12

Укажіть НЕПРАВИЛЬНЕ твердження.

варіанти відповідей

Будь-які дві прямі на площині перетинаються не більш ніж в одній точці

Будь-яка пряма, що перетинає одну сторону даного кута обов'язково перетне і другу його сторону

Через будь-яку точку на площині можна провести пряму, перпендикулярну до даної прямої

Будь-яка пряма, що не проходить через вершину трикутника перетинає не більш ніж дві його сторони

Через будь-яку точку, що не належить даній прямій, можна провести пряму, що не перетинає дану

Запитання 13

На рисунку 1 зображено паралельні прямі a і b та січні с і d. Знайдіть градусну міру кута α, якщо β = 135°, γ=150°.

варіанти відповідей

75°

90°

95°

100°

105°

інша відповідь

Запитання 14

Укажіть НЕПРАВИЛЬНЕ твердження.

варіанти відповідей

Навколо будь-якого трикутника можна описати коло

Усі три медіани будь-якого трикутника перетинаються в одній точці, що знаходиться всередині цього трикутника

Усі три висоти будь-якого трикутника перетинаються в одній точці, що знаходиться всередині цього трикутника

Усі три бісектриси будь-якого трикутника перетинаються в одній точці, що знаходиться всередині цього трикутника

У будь-який трикутник завжди можна вписати коло

Запитання 15

У рівносторонньому трикутнику висота дорівнює √3 см. Обчисліть довжину сторони трикутника.

варіанти відповідей

4 см

3 см

6 см

2√3 см

2 см

інша відповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест