За алфавітом записано всі слова рядка
Синоніми записано в рядку
Спільнокореневим до слова текти є
Лексичну помилку допущено в рядку
Не змінюються за відмінками обидва слова рядка
Граматичну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст.
(1)Лось був старий і бувалий самець, він уже звик до людей і до того, що його підгодовують. (2)Але те недуже тріщання пробудило в ньому досі небачений страх, який нагадав йому про життя в тайзі, про ті небезпеки, які там на нього чигали, і лось зрушив зі свого лежбища, а потім і побіг. (3)Кущі й дерева струшували на нього синюватий іній, а позаду ще довго метушився гамір од його бігу. (4)Угамувавшись, лось лизнув язиком припорошену снігом землю, а потім неквапно попрямував до поляни.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова
Прочитайте текст.
(1)Лось був старий і бувалий самець, він уже звик до людей і до того, що його підгодовують. (2)Але те недуже тріщання пробудило в ньому досі небачений страх, який нагадав йому про життя в тайзі, про ті небезпеки, які там на нього чигали, і лось зрушив зі свого лежбища, а потім і побіг. (3)Кущі й дерева струшували на нього синюватий іній, а позаду ще довго метушився гамір од його бігу. (4)Угамувавшись, лось лизнув язиком припорошену снігом землю, а потім неквапно попрямував до поляни.
У формі називного відмінка вжито іменник
Прочитайте текст.
(1)Лось був старий і бувалий самець, він уже звик до людей і до того, що його підгодовують. (2)Але те недуже тріщання пробудило в ньому досі небачений страх, який нагадав йому про життя в тайзі, про ті небезпеки, які там на нього чигали, і лось зрушив зі свого лежбища, а потім і побіг. (3)Кущі й дерева струшували на нього синюватий іній, а позаду ще довго метушився гамір од його бігу. (4)Угамувавшись, лось лизнув язиком припорошену снігом землю, а потім неквапно попрямував до поляни.
Виділене в четвертому реченні слово можна замінити прислівником
Прочитайте текст.
(1)Лось був старий і бувалий самець, він уже звик до людей і до того, що його підгодовують. (2)Але те недуже тріщання пробудило в ньому досі небачений страх, який нагадав йому про життя в тайзі, про ті небезпеки, які там на нього чигали, і лось зрушив зі свого лежбища, а потім і побіг. (3)Кущі й дерева струшували на нього синюватий іній, а позаду ще довго метушився гамір од його бігу. (4)Угамувавшись, лось лизнув язиком припорошену снігом землю, а потім неквапно попрямував до поляни.
Простим є речення
Літеру с треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте речення.
В з(1)ніті літа висохне м(2)гдаль,
Т(3)рпкого соку наб(4)руть гранати.
П’янкого сонця вічну п(5)ктораль
Сховає осінь за холодні ґрати.
Букву и треба писати замість цифри
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
На другий склад падає наголос у слові
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
Літеру в треба писати на місці пропуску в рядку
Правильно узгоджено числівник з іменником у рядку
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Синоптики обіцяли поривчастий вітер... вибрати
Між однорідними членами речення й узагальнювальним словом треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників у рядку
Прочитайте речення.
Чи (1) може (2) в цім калейдоскопі літ (3) де все нещадно звичне і щоденне (4) ти просто мені дивишся услід (5) і трохи любиш сни свої про мене?
НЕ треба ставити коми на місці цифри
Помилку допущено в написанні прислівника в рядку
Установіть відповідність між фразеологізмами-антонімами.
Фразеологізм
1 собаку з’їсти
2 мухи не зачепить
3 хоч лопатою горни
4 бити лихом об землю
Антонім
А пальця в рот не клади
Б молоде та зелене
В опустити руки
Г кіт наплакав
Д гнути спину
Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом.
Вид односкладного речення
1 безособове
2 означено-особове
3 неозначено-особове
4 узагальнено-особове
Приклад
А Семеро одного не ждуть.
Б Люблю світанки влітку й восени.
В Батьків і батьківщину не вибирають.
Г Для салату цибулю нарізають кільцями.
Д У цьому великому світі для щастя багато не треба.
Установіть відповідність між видом підрядного речення та його прикладом.
Вид речення
1 означальне
2 обставинне мети
3 обставинне допусту
4 обставинне причини
Приклад
А Ви так нічого й не сказали, хоч словом втішити могли.
Б Не дуже гнівайтесь на мене, що я фарбую світ в зелене.
В Слова в рядках – це давній спів громів, що відгриміли.
Г Моєму серцю снишся ти, як морю сняться урагани.
Д Сама втекла в сніги, у глухомань, щоб віднайти душевну рівновагу.
Доберіть приклад до кожного випадку вживання коми.
Випадок уживання коми
1 кома при вставному слові
2 кома в складнопідрядному реченні
3 кома при відокремленому означенні
4 кома в реченні з однорідними членами
Приклад
А Не смерть страшна, а недуга.
Б На вулиці було сиро, дріботів дощ.
В Словом, я до безумства люблю небо.
Г Все місто спить, суворе й мовчазне.
Д Слова по вітру – як полова, бо не знайшлось єдине слово.
З’ясуйте, якою формою дієслова є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
І хочеться знати, куди (1)падає сонце, (2)кортить дійти рівним степом до краю землі й (3)заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося (4)погаслих сонць...
А особове дієслово
Б безособове дієслово
В неозначена форма дієслова
Г дієприкметник (особлива форма дієслова)
Д дієприслівник (особлива форма дієслова)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома