1. Усі приголосні дзвінкі у групі слів
2. Наголошений перший склад у всіх словах рядка
3. Рядок словосполучень, у кожному з яких є слово, вжите в переносному значенні
(1) Мотря розглядала універсали і письма Мазепи. (2) Довідалася багато дечого такого, про що їй і не снилося перше. (3) Не гадала, що це таке трудне і складне діло — гетьманувати. (4) Треба боронити край і перед зовнішніми, і перед внутрішніми ворогами. (5) Одних і других багато. (6) І цареві годи, і своїх не зраджуй,— по/між дощ ходи, не/замітно скріпляючи й поширюючи свою владу. (7) Одно листування з полковником Новицьким яке цікаве. (8) Раз величає його гетьман своїм товаришом і другом, то знову докоряє йому, що приказ не виконав як/слід. (9) А все такими вважливими, деколи навіть хитрими словами. (10) Не/легка річ гетьманська булава (За Б. Лепким).
4. Орфографічна помилка допущена в слові
(1) Мотря розглядала універсали і письма Мазепи. (2) Довідалася багато дечого такого, про що їй і не снилося перше. (3) Не гадала, що це таке трудне і складне діло — гетьманувати. (4) Треба боронити край і перед зовнішніми, і перед внутрішніми ворогами. (5) Одних і других багато. (6) І цареві годи, і своїх не зраджуй,— по/між дощ ходи, не/замітно скріпляючи й поширюючи свою владу. (7) Одно листування з полковником Новицьким яке цікаве. (8) Раз величає його гетьман своїм товаришом і другом, то знову докоряє йому, що приказ не виконав як/слід. (9) А все такими вважливими, деколи навіть хитрими словами. (10) Не/легка річ гетьманська булава (За Б. Лепким).
5. Разом треба писати слово
(1) Мотря розглядала універсали і письма Мазепи. (2) Довідалася багато дечого такого, про що їй і не снилося перше. (3) Не гадала, що це таке трудне і складне діло — гетьманувати. (4) Треба боронити край і перед зовнішніми, і перед внутрішніми ворогами. (5) Одних і других багато. (6) І цареві годи, і своїх не зраджуй,— по/між дощ ходи, не/замітно скріпляючи й поширюючи свою владу. (7) Одно листування з полковником Новицьким яке цікаве. (8) Раз величає його гетьман своїм товаришом і другом, то знову докоряє йому, що приказ не виконав як/слід. (9) А все такими вважливими, деколи навіть хитрими словами. (10) Не/легка річ гетьманська булава (За Б. Лепким).
6. У неозначеній формі вжите дієслово
(1) Мотря розглядала універсали і письма Мазепи. (2) Довідалася багато дечого такого, про що їй і не снилося перше. (3)Не гадала, що це таке трудне і складне діло — гетьманувати. (4) Треба боронити край і перед зовнішніми, і перед внутрішніми ворогами. (5) Одних і других багато. (6) І цареві годи, і своїх не зраджуй,— по/між дощ ходи, не/замітноскріпляючи й поширюючи свою владу. (7) Одно листування з полковником Новицьким яке цікаве. (8) Раз величає його гетьман своїм товаришом і другом, то знову докоряє йому, що приказ не виконав як/слід. (9) А все такими вважливими, деколи навіть хитрими словами. (10) Не/легка річ гетьманська булава (За Б. Лепким).
7. Односкладним означено-особовим є речення
(1) Мотря розглядала універсали і письма Мазепи. (2) Довідалася багато дечого такого, про що їй і не снилося перше. (3)Не гадала, що це таке трудне і складне діло — гетьманувати. (4) Треба боронити край і перед зовнішніми, і перед внутрішніми ворогами. (5) Одних і других багато. (6) І цареві годи, і своїх не зраджуй,— по/між дощ ходи, не/замітноскріпляючи й поширюючи свою владу. (7) Одно листування з полковником Новицьким яке цікаве. (8) Раз величає його гетьман своїм товаришом і другом, то знову докоряє йому, що приказ не виконав як/слід. (9) А все такими вважливими, деколи навіть хитрими словами. (10) Не/легка річ гетьманська булава (За Б. Лепким).
8. Характеристиці «просте двоскладне неповне» відповідає речення
(1) Мотря розглядала універсали і письма Мазепи. (2) Довідалася багато дечого такого, про що їй і не снилося перше. (3) Не гадала, що це таке трудне і складне діло — гетьманувати. (4) Треба боронити край і перед зовнішніми, і перед внутрішніми ворогами. (5) Одних і других багато. (6) І цареві годи, і своїх не зраджуй,— по/між дощ ходи, не/замітноскріпляючи й поширюючи свою владу. (7) Одно листування з полковником Новицьким яке цікаве. (8) Раз величає його гетьман своїм товаришом і другом, то знову докоряє йому, що приказ не виконав як/слід. (9) А все такими вважливими, деколи навіть хитрими словами. (10) Не/легка річ гетьманська булава (За Б. Лепким).
9. У реченні (3) дієслово гетьманувати виконує синтаксичну роль
(1) Мотря розглядала універсали і письма Мазепи. (2) Довідалася багато дечого такого, про що їй і не снилося перше. (3) Не гадала, що це таке трудне і складне діло — гетьманувати. (4) Треба боронити край і перед зовнішніми, і перед внутрішніми ворогами. (5) Одних і других багато. (6) І цареві годи, і своїх не зраджуй,— по/між дощ ходи, не/замітноскріпляючи й поширюючи свою владу. (7) Одно листування з полковником Новицьким яке цікаве. (8) Раз величає його гетьман своїм товаришом і другом, то знову докоряє йому, що приказ не виконав як/слід. (9) А все такими вважливими, деколи навіть хитрими словами. (10) Не/легка річ гетьманська булава (За Б. Лепким).
10. Дієслівна форма в переносному значенні використана в реченні
11. Антонім до слова пізній
12. Не потребує редагування речення
13. Усі слова з нульовим закінченням у рядку
14. Правильно визначений спосіб словотвору
15. Усі слова пишуться з префіксом при- в рядку
16. Усі іменники належать до одного роду в рядку
17. Усі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -а (-я) в рядку
18. Не потребує редагування речення
19. Не потребують редагування всі словосполучення в рядку
20. Додаток, виражений інфінітивом, є в реченні
21. Складне речення
22. Неозначено-особове речення
23. Правильно побудоване речення
24. Прислівник виступає обставиною в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома