Зовнішнє середовище господарювання підприємства

Додано: 3 квітня 2023
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 98 разів
15 запитань
Запитання 1

До середовища підприємства не належить:

варіанти відповідей

Макро-середовище

Мікро-середовище

Внутрішнє середовище

Загальне середовище

Запитання 2

Внутрішнє середовище – це:

варіанти відповідей

Загальне середовище, яке впливає на діяльність будь-яких підприємств та організацій в державі

Частина середовища підприємства, яка заходиться всередині нього і також має складну структуру

Безпосереднє оточення підприємства, його ще називають операційним середовищем, саме з його елементами безпосередньо взаємодіє підприємство

Середовище непрямого впливу, яке складається з елементів, не пов’язаних з підприємством безпосередньо, але які мають вплив на формування загальної атмосфери бізнесу

Запитання 3

До основних чинників внутрішнього середовища підприємства належать:

варіанти відповідей

Виробничий потенціал

Організація виробництва і праці

Імідж підприємства

Організаційні можливості

Маркетинговий потенціал

Екологічність підприємства

Фінансовий потенціал

Запитання 4

Сукупність матеріальноречових і вартісних елементів його виробничої бази, яка відображає наявні та приховані можливості підприємства щодо випуску продукції у максимальному обсязі, відповідної якості та номенклатури –це:

варіанти відповідей

Виробничий потенціал підприємства

Внутрішній потенціал підприємства

Внутрішнє середовище підприємства

Зовнішній потенціал підприємства

Запитання 5

Потенціал природних ресурсів…:

варіанти відповідей

Відображає можливості підприємства використовувати у своїй виробничо-господарській діяльності певні природні багатства

Складається з можливостей підприємства по організації прогресивних основних і допоміжних виробничих процесів, використанню виробничих потужностей, прогресивних технологій

Це можливості підприємства щодо впровадження нових ідей та розробок у сфері технічного оновлення виробництва, випуску нових видів продукції, організації виробництва та управління

Немає правильної відповіді

Запитання 6

До властивостей виробничого потенціалу підприємства належить:

варіанти відповідей

Цілеспрямованість

Альтернативність

Кількісна вимірюваність

Масштаб потенціалу 

Всі відповіді вірні

Запитання 7

До компонентів макросередовища не належить:

варіанти відповідей

Економічний

Соціальний

Технологічний

Ринок робочої сили

Запитання 8

Політико-правовий компонент макросередовища…:

варіанти відповідей

Дозволяє зрозуміти, як формуються і розподіляються ресурси

Включає всі дії влади, які впливають на бізнес і можуть реалізовуватись через офіційне законодавство, засоби конкурентної політики та регулювання

Дозволяє побачити ті можливості, які існують для виробництва нової, вдосконалення наявної продукції, для модернізації технології виробництва і збуту, розвитку науки і техніки

Включає природні властивості регіону (клімат, рельєф, наявність природних водойм, рік тощо), забезпеченість енергією, корисними копалинами та іншими природними ресурсами, якість ґрунтів, повітря, води та ін

Запитання 9

Мікросередовище – це:

варіанти відповідей

Середовище прямого впливу на підприємство, учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством

Середовище непрямого впливу, яке складається з елементів, не пов’язаних з підприємством безпосередньо, але які мають вплив на формування загальної атмосфери бізнесу

Загальне середовище, яке впливає на діяльність будь-яких підприємств та організацій в державі

Іноді називають «екологією фірми», воно не є середовищем безпосередніх контактів підприємства

Запитання 10

Підприємства, з якими підприємство бореться за покупця і ресурси –це:

варіанти відповідей

Конкуренти

Постачальники

Споживачі

Посередники

Запитання 11

Що не відноситься до моделі М. Портера?

варіанти відповідей

Конкуренція серед існуючих підприємств

Товари-замінники

Потенційно-нові конкуренти

Фінансово-кредитні установи

Запитання 12

Постачальники …:

варіанти відповідей

Можуть становити відчутну конкурентну силу, оскільки можуть підвищити ціну на продукцію, яку постачають

Їх конкурентна «сила тиску» на підприємство полягає у зміні обсягів закупівлі ними продукції підприємства, у ступені інформованості покупців, чутливості покупців до ціни, впливі на якість, культурі та психології покупців; належності до певного соціального прошарку та ін

Мають значні ресурси, виробничі потужності, бажання закріпитись на даному ринку

Здатні задовольнити одні й ті ж потреби покупців

Запитання 13

До методів аналізу середовища підприємства не належить:

варіанти відповідей

PEST – аналіз

Аналіз галузі

SWOT- аналіз

Аналіз конкуренції

Запитання 14

SWOT – аналіз…:

варіанти відповідей

Передбачає виявлення сильних та слабких сторін підприємства, можливостей та загроз, які очікують його у майбутньому, а також встановлення взаємозв’язку між ними

Здійснюється з метою попередньої оцінки зовнішнього середовища підприємства, яке лише створюється або в якому відбувається зміна складу власників

Напрямок аналітичної роботи, який швидко розвивається та використовується у системах стратегічного управління підприємствами

Немає правильної відповіді

Запитання 15

Моніторинг зовнішнього середовища – це:

варіанти відповідей

Постійне відстеження поточної та нової інформації про стан зовнішнього середовища

Напрямок аналітичної роботи, який швидко розвивається та використовується у системах стратегічного управління підприємствами

Особистий досвід дослідника, наради, конференції, спілкування з працівниками підприємств, установ та організацій, звітні дані, періодична преса, спеціальна наукова та інша література та ін

Базується на одночасному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест