1. Речення із вставним словом
2. Речення зі вставним реченням
4. Вставне слово дає емоційну оцінку повідомлюваному в реченні
9. Яке речення містить вставне слово ( розділові знаки вилучено)
10. У якому реченні правильно поставлено розділові знаки?
11. Яке речення не містить вставних слів?( розділові знаки вилучено)
Знайди хибні твердження
Вибери з варіантів відповідей ті форми звертання, які будуть граматично правильними для речення (розділові знаки пропущено)
О ____________біля твоїх родючих берегів ти нас з'єднав в часи прадавніх зрушень.
Коми треба поставити замість усіх цифр, ОКРІМ
Припливайте до колиски (1)лебеді (2) як мрії (3) опустіться (4) тихі (5) зорі (6) синові під вії
Правильно поставлені розділові знаки в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
НЕМАЄ пунктуаційної помилки в реченні
У якому варіанті представлено речення зі звертанням?
У якому варіанті правильно виділене вставне слово?
11. У реченні Душе моя вже хоч озвись в мені! (Г.Світлична) допущено помилку, тобто порушена така пунктограма:
5. V. У якому з наведених речень є звертання, яке треба виділити комами?
Визначте речення, в котрому звертання стоїть у середині.
Яке з наведених речень ускладнене вставним словом? (Розділові знаки пропущено).
У якому реченні неправильно утворено форму звертання?
В якому реченні є звертання й вставне слово?
Вставне слово стоїть всередині речення:
Укажіть речення із звертанням (розділові знаки пропущено)
Укажіть, яким членом речення є виділене слово в реченні
Десь, кажуть, є гора, де не співають птиці.
Установіть відповідність між реченням та наявністю в ньому даної синтаксичної конструкції (розділові знаки не розставлені): (4 бали)
А однорідні члени 1 Тому-то всі такі ніжні до мене і батько і мати
і дід.
Б звертання 2 Зігрій мене сонечко своїм теплом.
В вставне слово 3 Зима напевне буде суворою.
Г з узагальнювальним словом 4 Раптом вітерець прошумів над зимовим
лісом
5 Пролетіла ворона і змахнула сніг на доріжку.
Укажіть речення з поширеним звертанням (розділові знаки вилучено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома