Тести для перевірки знань учнів з читання у 2 класі

Про матеріал
Тести призначені для перевірки знань учнів з читання у 2 класі за підручником О.Я. Савченко «Читанка» 2 частина.Тести повністю охоплюють матеріал, що дає можливість перевірити знання учнів за вивченою темою.Вони складені для тематичного контролю за темами підручника. Кожен тест складається з 8 завдань.Завдання 1, 2,3, 4, оцінюються 1 балом

Завдання 5,6,7,8 оцінюються 2 балами.

Перегляд файлу

Тести для перевірки знань учнів з читання у 2 класі за підручником О.Я. Савченко «Читанка»  2 частина.

 

 

0_29549_Розділ  «Вірші українських поетів»

Тема: Різнокольорові вірші. Вірші – діалоги.

Тест 9.

1 варіант

  1. Діалог – це…

а) розмова двох людей;           б) мова однієї людини.

  1. Між ким йшла розмова у вірші М. Підгірянки  «Розмова про сонце»?

а)  дитиною і мамою;               б) дитиною і татом.

  1. Чи входить до кольорів веселки блакитний колір?

а) так;                                        б) ні.

  1. Про кого говорили  у вірші С.Воскрекасенко  , що вона білоручка?

а) про бабусю;                               б) про внучку.

  1. З’єднати слова з вірша і кольори, якими їх розфарбували?

        Кульбаба              ·                  ·             сині                              

       Волошки                ·                  ·            жовта

       Клени                     ·                  ·            червоне

       Сонце                     ·                  ·            зелені

       Ці слова зустрічаються у вірші

        а) « Веселочка» ;                       б) «Кольоровий віршик».

  1. В якому вірші зустрічаються іграшки:  трактор, пароплав, літак, поїзд?Запиши назву.

________________________________

Чому іграшка зроблена своїми руками найкраща?

_______________________________________________________

________________________________________________________

  1. Закінчи малюнок,  що намалювали звірята у вірші Т.Коломієць «Подарунок»

domik_bbw 

 

 

 

 

 

  1.  В якій послідовності відбуваються події у вірші В.Лучука «Жолудь». Постав під малюнками цифри.

    image25 чси     дло

 

 

0_29549_ 

 

 

 

  Розділ : Вірші українських поетів

Тема: Різнокольорові вірші. Вірші – діалоги.

Тест 9.

2 варіант

  1. Розмова двох людей – це

а) монолог;                            б) діалог.

  1. Хто сперечався у вірші П.Ребра «Суперечка» ?

а) ведмідь і сова;                б) ведмідь і сорока.

  1. Чи входить до кольорів веселки фіолетовий  колір?

а) так;                                        б) ні.

  1. Про  кого у вірші Т.Коломієць говорилось, що він був нелінивим?

а) про хлопчика;                       б) про вітер.

  1. З’єднати слова з вірша і кольори, якими їх розфарбували?

        Жито                   ·                  ·            зелена                             

       Трава                    ·                  ·            жовте

       Небо                     ·                  ·            синя

       Вода                     ·                  ·            блакитне

Ці слова зустріваються у вірші

        а) « Веселочка» ,                        б) «Кольоровий віршик».

  1. В якому вірші зустрічаються назви:  гора, зіронька ,діти?Запини назву

________________________________

Чому дитину в цьому вірші можна назвати допитливою?

_______________________________________________________

________________________________________________________

  1. Де ходить дощик у вірші Є.Гуцала «Без дороги ходить дощик» Закінчити малюнок.

  1. Хто малював  картину і вірші Т.Коломієць «Подарунок». Установи послідовність героїв.

 

 

 

ячсисмтРозділ  «Вірші українських поетів»

Тема: Небилиці - небувалиці. Вірші - безконечники.

             Вірші – загадки.

Тест10

1 варіант

  1. Що таке небилиці?

а) розповідь про те, що є насправді;

б) розповідь про те, чого не буває.

  1. У якому вірші є рядки «А  цаписько в курнику

                                                    заспівав: «Кукуріку!»?

а) «Переплутанка»                       

 б) «Картина»

  1. Що здивувало хлопця у вірші «Що воно за диво?»

а) те, що  відбувалось насправді,

б) те, чого в світі не бувало.

  1. Вірш «Дідів обід» - це…

а) вірш – безконечник,                

 б) небилиця – небувалиця.

  1. Замінити слова так , щоб небилиці  стали бувальщиною

Що на клені морква____________________

на вербі – кислиці   ____________________

 на даху – корова   _____________________

 на печі – синиці   _____________________

 

Хто автор цієї небилиці?

а) М.Сингаївський                      б) П.Воронько

  1. Із   розсипанки  склади  рядки вірша «Загадка».

Крикля -                            за              забавляється

                            зникля                                            горою

     мною.                               зі

Крикля – зникля –це…

А) дитина,                                     б) луна.

  1. Запиши рими до слів

Зайчата  - ___________________

Ягнятко - ___________________

Співають - __________________

  1. Напиши відгадку до загадки «Хто доня» і розфарбуй відгадку.

 

 

 

 

 

 

 

             

ячсисмтРозділ  «Вірші українських поетів»

Тема: Небилиці - небувалиці. Вірші - безконечники.

             Вірші – загадки.

Тест 10.

2 варіант

  1. Чому поети вигадують небилиці?

а) щоб розповісти правду людям,

б) щоб посмішити і здивувати людей.

  1. У якому вірші є рядки «На гілках сидять зайчата

                                                    По ставку пливуть курчата.»?

а) «Переплутанка»                        

б) «Картина»

  1. Чому хлопців у вірші Т.Коломієць називали диваками?

а) тому, що вони робили все правильно,

б) тому,що вони робили все навпаки.

  1. Вірш  «Картина» - це…

а) вірш – безконечник,                 

б) небилиця – небувалиця.

  1. Відновити послідовність рядків цього вірша. Постав цифри.

Забавляла любих діток

По крутій горі.

Котилася тарілочка

у  моїм дворі.

Хто автор цієї небилиці?

а) Л.Глібов                                     

 б) П.Воронько

  1. Із   розсипанки  склади  рядки вірша «Загадка».

Летіли                                                      зелені,

                 птахи                   на                               спочивати

   клені.                                            сіли

Зелені  пташки – це

а) горобці,                                        б) листя.

  1. Запиши рими до слів

Дід –          ______________________

Хатинка - _______________________

Гойдають - ______________________

  1. Напиши відгадку до загадки «Бігли діти повз ялинку» і розфарбуй відгадку

 

 

 

 

 

 

 

 

             

Розділ  «Оповідання»

Тест 11.

1 варіант

  1. Чи є розповідь про життя людей , тварин оповіданням?

а) так ,                                            

б) ні.

  1. Куди  збиралася  Яринка  в оповіданні В. Сухомлинського «Як же все це було без мене»?

а) в дитячий садок ,                     

б) до школи.

  1. З якого твору слова «І чого поганим бути легко, а хорошим – важко?»?

а) «Руденький»,                           

б) «Горбатенька дівчинка».

  1. Хто автор оповідання «Горбатенька дівчинка» ?

а) В.Сухомлинський                    

 б) О.Буцень                                                         

  1. В якій послідовності відбувалися події? Познач цифрами. 

           Зайшла тітонька.

           Увійшла зовсім маленька дівчинка.

           Сергійко сидів у автобусі.

          Зайшла старенька бабуся.

Напиши назву цього твору._______________________________________

 

  1. З’єднати частини прислів’їв з оповідання А. Григорчука..

Хочеш бути щасливим              *                   *   а ввечері комарі кусають.

Вранці росяно, в обід душно   *                   *  завше ніколи.

Ледачому                                    *                   *  не будь лінивим.

Яка головна думка цього твору? __________________________________

_______________________________________________________________

 

  1. Записати слова, якими можна охарактеризувати чорнявого хлопчика з оповідання В.Нестайка «Руденький»

_______________

                                                                          _____________________

        _____________

                                                                                  ________________

 

 

 

  1. Чому бабуся з  оповідання  А.Коцюбинського  «Артист» не погладила Максимку по голові ?

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 

 

Розділ  « Оповідання»

Тест 11.

2 варіант

  1. Чи римуються в оповіданні речення?

А) так ,                                        

б) ні.

  1. Куди повела бабуся Петрика в оповіданні В Сухомлинського «По волосинці»?

а) в поле,                                  

б) до лісу.

  1. З якого твору слова «Ліниві охайними не бувають»?

а) «На вулиці»                       

б) «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим»

  1. Хто автор оповідання «По волосинці» ?

а)  А.Григорук                     

 б) В.Сухомлинський                                                              

  1. В якій послідовності відбувалися події? Познач цифрами. 

Ось покукурікаю трішки.

           Заліз Максимко на клена.

           Трохи поскрекочу, як сорока.

          Ось лише помекекекаю.

Напиши назву цього твору._______________________________________

 

  1. З’єднати частини прислів’їв з оповідання А. Григорчука..

Лінивому і нитку                       *                   *   лежачи робить.

Лінивий сидячи спить,              *                   *  завше ніколи.

Ледачому                                    *                   *  перервати важко.

Чому вчить цей  твір? __________________________________________

_______________________________________________________________

 

  1. Записати слова, якими можна охарактеризувати руденького хлопчика з оповідання В.Нестайка «Руденький»

 

______________                                                            ________________

 

         ______________

                                                                              _____________

 

 

 

  1. Чому вчитель був спокійний за свій клас в оповіданні В.Сухомлинського «Горбатенька дівчинка»?

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 

 

Розділ  « Казки українських письменників»

Тест 12

1 варіант

  1. Які казки називаються літературними?

а) придумані народом,                

 б) складені автором.

  1. Автором казки «Лисичка і Журавель», є…

а) Ю.Ярмиш                               

б) І.Франко

  1. До якої казки це прислів’я «Друзі пізнаються в біді»?

а) «Соловей і Жук»,    

 б) «Про дівчинку Наталочку і срібну рибку».

  1. Хто читав казку зайчику?

а) лисичка, ведмідь, хлопчик,        

б) лисичка, вовк , хлопчик.

  1. Підкресли головних героїв однієї казки і запиши назву.

 Соловей,       Жабка,           Жуй,           Хлопчик,           Дівчинка.   

Назва казки ____________________________________________ 

 

  1. З’єднати слова близькі за значенням.

Прохає                        *                *          кинув

Шпурнув                    *                *          відказує

Відповідає                 *                *           благає

 

Яку пораду ти б дав Зайчику із казки Ю.Ярмиша «Зайчаткова  казочка» ?

______________________________________________________________
_______________________________________________________________

 

  1. Постав слова з дужок на своє місце

Відчиняють їй_________________________ ,

з  ними вірний пес ______________________ .

І заходять всі до  _______________________

пити свіже     ___________________________ .

( молоко,   Рябко,  хати,   козлята)

 

  1. Хто із зображених тварин може поставити таке саме запитання, як і Черепаха з казки О.Буценя «Чи є зима?» ? Обведи. Чому ти так думаєш?

 

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Розділ  « Казки українських письменників»

Тест 12

2  варіант

  1. Казка, яку склав автор, є…

а) літературною,                           

 б) народною.

  1. Автором казки «Вовк і козлята», є…

а) Ю.Ярмиш                               

б) І.Франко

  1. До якої казки це прислів’я «Яке частування, таке і дякування»?

а) «Вовк і козлята»,                     

 б) «Лисичка і Журавель».

  1. Хто допоміг  рибці?

а) жабка , синичка, Наталочка,       

б) жабка, горобчик, Наталочка.

  1. Підкресли головних героїв однієї казки і запиши назву.

 Сорока,       Ворона,           Черепаха,           Лисичка,           Жабка.   

Назва казки ____________________________________________ 

 

  1. З’єднати слова близькі за значенням.

Зазирнуло                   *                *          розгнівався

Розсердився                *                *         образив

Скривдив                    *                *         заглянуло

 

Яку пораду ти б дав Зайчику із казки Ю.Ярмиша «Зайчаткова  казка» ?

______________________________________________________________
_______________________________________________________________

 

  1. Постав слова з дужок на своє місце
  • Відчиняйте, ________________________,

я несу вам __________________________!

  • Чуєм, чуєм, це не ____________________ -

В неї ___________________ не така!

( пісня,     козенята,        молока,   мати)

 

  1. Хто із зображених тварин може поставити таке саме запитання, як і Черепаха з казки О.Буценя «Чи є зима?»? Обведи. Чому ти так думаєш?

  

______________________________________________________________________________ 

______________________________________________________________________________   

Розділ  « Казки народів Європи»

Тест 13

1 варіант

  1. Чи з’їв Вовк Коня в казці «Легкий хліб»?

а) ні                                              

б) так               

  1. З якої казки слова «Що посієш, те й пожнеш"                                       

а) «Виноград  і  змія»,                  

б) «Вовк і Кіт».

  1. Кого не вчила  сорока будувати гніздо? Обведи.

  Сорока,      лелека,      шпак,     дрізд,   горлиця,    соловей,     горобець.

  1. Хто є героями казки «Бременські музиканти»?

а)осел,  собака, кінь, півень,          

б) осел, собака, кіт, півень.

 

  1. В якій казці головний герой заприсягся, «що більше ніколи нікого не вчитиме»?

а) «Сороче гніздо»,                         

б) «Собаки, коти, миші».

Чому? _________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

  1. З’єднай  близькі за значенням вирази. Один вираз поясни самостійно.

Занепадаю на силі             *          *        заграємо голосно.

Утнемо такої музики        *          *        зробити щось без зусиль.

Легкий хліб                        *          *        нездужаю.

Бігти щодуху                                            ___________________________

 

  1. Прочитай прислів’я, переставивши слова, запиши.

Із     мосаго     чапотку  мадуй   роп     слідкина.

_______________________________________________________

 

Хто міг би сказати ці слова?

а)  сорока                                     б) змія

 

  1. Добери слова, якими можна охарактеризувати Вовка  із казки «Вовк і Кіт».

                                                         __ _______________________

                                                          __________________________

                                                        ___________________________

                                                       ___________________________

 

 

 

Розділ   «Казки народів Європи»

Тест 13

2 варіант

  1. Чи пошила баба з казки «Лисичка» собі комір?

а) ні                                              

б) так               

  1. З якої казки слова «Коли щось робиш, думай і про                                        наслідки»?

а) «Виноград  і  змія»,                  

б) «Вовк і Кіт».

  1. Кого не вчила  сорока будувати гніздо? Обведи.

  Синичка,      чапля,      шпак,     дрізд,   горлиця,    сова ,     горобець.

  1. Хто є героями казки «Легкий хліб»?

а) вовк, косар, віл,                         

б) вовк, косар, кінь.

 

  1. В якій казці «виникла війна, яка триває й досі»?

а) «Собаки, коти і миші»,             

б) «Виноград і змія».

 

  1. З’єднай  близькі за  значенням вирази. Один вираз поясни самостійно.

Лихим вітром віє                 *                 *      дуже  голосно.

Аж луна розлягається         *                 *      зробити щось погане.

Добре всім насолити           *                 *      прийшла біда

Дременути                                                  _________________________

 

  1. Прочитай прислів’я, переставивши слова, запиши.

боДре    гото     втичи, тхо   чехо     све   тизна.

_______________________________________________________

 

Хто міг би сказати ці слова?

а)  сорока                                     б) змія

 

  1. Добери слова, якими можна охарактеризувати Кота  із казки «Вовк і Кіт».

                                           __________________________

                                           ___________________________

                                          ___________________________

                                          ___________________________

 

 

 

 

 

Розділ   «Я хочу сказати своє слово»

Тест 14

1 варіант

  1. Що робили хлопці в оповіданні В.Артамонової

«Їжачок – реп’яшок»?

а) грали в м’яча,                                 

б) грали в квача.

  1. Хто розгубив казки у вірші Т.Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник» ?

а) метелик,                                            

б) коник.

  1. Хто автор оповідання «Я хочу сказати своє слово»?

а) В.Сухомлинський                            

б) П.Глазовий

  1. З якого твору рядки « Хмару до рук бере кожну,      

                                                 Пил на дорозі здіймає»?  

  а) «Як побачити вітер?»,                         б) «Сіла хмара на коня».      

  1. Вірш,це …

а) твір, рядки в якому римуються,          б) твір, в якому немає рими.

Із перечислених творів познач в квадратику вірші.

         «Ліс і лис»,

          «Дві білки і лисичка»

         « Як побачити вітер?»

         « Квітка»

         « Оленчин горобчик».

  1. Пригадай и напиши, яким було  небо із оповідання  В. Сухомлинського  «Я хочу сказати своє слово»?

  ___________________                                                                                       ______________

            ___________________                                                                  _________________

     _________________                                                                                       ___________________

 

  1. Склади характеристику героя з оповідання В.Сухомлинського  «Жива казка»

Ім’я героя______________________________________

Зовнішність ____________________________________

Що робив герой? ________________________________

Що мені подобається в ньому? _____________________

D:\Мои документы\Таня\123.jpg________________________________________________

  1. Допиши слова – рими.

D:\Мои документы\Таня\book_26.gifМав Сашко гарненьку книжку,

кинув раз її під _____________.

Де лежала біла книжка,

пробігала сіра ______________.

Стала мишка книжку гризти,

стала мишка книжку__________ .

                               (М.Козаченко)

 

 

 

Розділ  « Я хочу сказати своє слово»

Тест 14

2 варіант

  1. Куди закотився м’яч в оповіданні  В.Артамонової

«Їжачок – реп’яшок».

а) в малинник,                                     

б) у кущі смородини.

  1. Що розгубив казки у вірші Т.Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник» ?

а) пісні,                                               

б) казки.

  1. Хто автор оповідання «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»?

а) В.Сухомлинський                             б) П.Глазовий

  1. З якого твору рядки « Випустила віжки і

                                                 Пішла за обрій пішки»

а) «Як побачити вітер»,                         б) «Сіла хмара на коня».      

  1. Оповідання , це …

а) невеликий твір, в якому розповідається про життя людей, тварин,

б) твір, в якому розповідається про те, чого не буває на світі.

Із перечислених творів познач в квадратику оповідання.

         «Я хочу сказати своє слово»,

          «Їжачок – реп’яшок »

         «Ліс і лис»

         « Квітка»

         « Жива казка».

  1. D:\Мои документы\Таня\фыв.jpgПригадай и напиши, яким був хлопчик із оповідання В. Струтинського  «Жива казка»?

 

__________________                                                                _________________

          ________________                                                                       ______________

________________                                                                        ______________                   

 

  1. Склади характеристику героя з оповідання П.Глазового  «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

Ім’я героя______________________________________

Зовнішність ____________________________________

Що робив герой? ________________________________

Що мені подобається в ньому? _____________________

________________________________________________

  1. 0_19ea9_8ec8b88_XLДопиши слова – рими.

Ми лисички, жовті личка,

ростом зовсім______________________ ,

Не червиві, дуже чисті,

не ховаємось  в _____________________ .

Хто на слід наш натрапляє ,

повен кошик _______________________.

                                              (О. Підсуха)

 

 

76b747801fd7Розділ  « У дружному колі»

Тест 15

1 варіант

  1. «Перстенець» – це…

а) дитяча народна гра,                    

б) народна співаночка

  1. В що гралися діти у вірші  Н. Мовчан-Карпусь «Біля дуба»?

а) в  «піжмурки» і «панаса»,        

б) в «латки» і «піжмурки» .

  1. Якими були хлопці у вірші О. Олеся «Два хлопчики»?

а) ліниві,                                       

 б) завзяті.

  1. Хто автор вірша «Два хлопчики»?

а) О.Олесь                                       б) М.Рильський

  1. Встав слова в народну співаночку.

Вийди, вийди ,______________________ ,

на дідове ___________________________ ,

на бабине __________________________ ,

на наше ____________________________.

Яка пора року оспівується в співаночці?

а) літо,                                        б) весна.

  1. Поєднати рядок твору з жанром.

Приступаємо до гри:

М’яч один, а нас аж три.     *               *         народна гра

 

Буде лихо журавлю,

Коли   його я  зловлю.           *               *          мирилка

 

Не розлити нас водою.        *              *          лічилка

  1. В якому порядку відбувалися події в оповіданні В.Сухомлинського «Про що думала Марійка»?

Марійка заховалася під високою вербою.

Миколка знайшов Марійку.

Маленькі діти гралися в піжмурки.

Дівчинка засмутилася, що її не знайшли.

Миколка шукає дітей.

 

  1. Якби ти був на місці Клави з оповідання «Новий м’яч» , щоб ти зробив?

                                       __________________________________________

                                      ___________________________________________

                                      ___________________________________________

 

 

 

 

 

 

76b747801fd7Розділ  « У дружному колі»

Тест 15

2 варіант

  1. «Вийди, вийди, сонечко» - це…

а) дитяча народна гра,        

 б) народна співаночка

  1. Від чого сховались діти у вірші Н. Мовчан-Карпусь «Біля дуба»?

а) від дощу,                        

 б) від спеки.

  1. Що робили хлопці на ставку у вірші О.Олеся «Два хлопчики»?

а) ловили рибу                    

б) купалися

  1. Хто автор вірша «Річка»?

а) О.Олесь                                       б) М.Рильський

  1. Встав слова в народну співаночку.

Вийди, вийди ,______________________ ,

на ___________________________ полечко ,

на __________________________ зіллячко ,

на ___________________  подвір’ячко .

Яка пора року оспівується в співаночці?

а) весна ,                                        б) літо.

  1. Поєднати рядок твору з жанром.

Слухай, як  лічити слід: 

Я – кульбабка, ти – куль дід.      *          *      народна   гра

 

Подоляночко, вставай,

Свого перстенця шукай.             *         *       мирилка

 

Не розлити нас водою.                *         *       лічилка

  1. В якому порядку відбувалися події в оповіданні О. Буценя «Новий м’яч»?

Клава сама грається новим м’ячем .

«Сама тепер грайся!».

М’яч покотився під паркан у кущі.                              

Вийшла Клава у двір.

Дівчаткам хочеться в м’яча погратись .

 

  1. Що засмутило Марійку , коли вона стояла під високою вербою з оповідання В.Сухомлинського «Про що думала Марійка»?

                                      ______________________________________________

                                      ___________ ___________________________________

                                      ______________________________________________

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
4143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку