КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НОВОВОДОЛАЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ТЕСТИ ДЛЯ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ
З ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»
Автор: Ірина ЧЕРНИШ
вчитель предмета «Основи здоров’я»
2021
Завдання для контролю знань та засвоєння вивченого матеріалу з тем:
Тестові завдання складені у відповідності до підручника «Основи здоров’я» для 8-го класу (О.В.Тагліна)
Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І
Тема: «Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі»
____________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Які життєві навички потрібні для успішного навчання?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Чи є у вас навичка говорити «ні», якщо ви не хочете робити те, що вам пропонують? Як формується така навичка? Як вона допомагає в повсякденному житті? ___________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Основи здоров’я 8-й клас
Дата: __________ ПІБ учня __________________________________Варіант ІІ
Тема: «Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі»
____________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Які життєві навички потрібні у колективі?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Чи є у вас навичка правильно реагувати на критику? Як формується така навичка? Як вона допомагає в повсякденному житті? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________________
Тема: «Основні принципи порятунку та захисту людей у НС. Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях»
1.Назвіть принципи порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Назвіть шляхи оповіщення людей __________________________________________________________________
3.Евакуація – це ____________________________________________________
__________________________________________________________________
4.Які види евакуації ви знаєте:
А) обов’язкова евакуація;
Б) негайна евакуація;
В) загальна евакуація;
Г) часткова евакуація
5.Назвіть засоби індивідуального захисту _____________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
6.Які права мають громадяни України під час надзвичайної ситуації?
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Які обов’язки мають громадяни України під час надзвичайної ситуації?
____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Чому аварійно-рятувальні служби працюють постійно, а не тільки під час надзвичайної ситуації? ___________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Доведіть, що громадяни України зобов’язані знати і виконувати правила поведінки під час евакуації з небезпечної зони ____________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант І
Тема: «Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я»
1.Що людина успадковує – фізичні якості чи фізичні здібності? __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
2.Чим відрізняються фізичні якості і фізичні здібності?_________________________________________________________
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Що таке гнучкість? Які вправи сприяють зростанню гнучкості? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4.Встановіть відповідність
Здатність людини протистояти втомі, виконувати роботу ефективно |
|
СПРИТНІСТЬ |
Здатність людини виконувати рухові дії в мінімальний для даних умов час без зниження ефективності |
ВИТРИВАЛІСТЬ |
|
Здатність людини виконувати рухові завдання за короткий період навчання, а також змінювати свої рухові дії в мінливих зовнішніх умовах |
ГНУЧКІСТЬ |
|
Здатність людини долати зовнішній опір за рахунок активності м’язів |
ШВИДКІСТЬ |
|
Здатність людини виконувати рухи з максимальною амплітудою |
СИЛА |
5.Що ви робите для розвитку своїх фізичних якостей?
___________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант ІІ
Тема: «Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я»
1.Від чого залежить сила людини? __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
2.Чим сила відрізняється від спритності ?_____________________________
__________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Які вправи сприяють зростанню комплексному розвитку фізичних якостей?__________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4.Встановіть відповідність
Здатність людини протистояти втомі, виконувати роботу ефективно |
|
СПРИТНІСТЬ |
Здатність людини виконувати рухові дії в мінімальний для даних умов час без зниження ефективності |
ВИТРИВАЛІСТЬ |
|
Здатність людини виконувати рухові завдання за короткий період навчання, а також змінювати свої рухові дії в мінливих зовнішніх умовах |
ГНУЧКІСТЬ |
|
Здатність людини долати зовнішній опір за рахунок активності м’язів |
ШВИДКІСТЬ |
|
Здатність людини виконувати рухи з максимальною амплітудою |
СИЛА |
5.Як ви оцінюєте свої фізичні якості і фізичні здібності?
___________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І
Тема: «Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів»
1.Теоретичні знання і практичні методи, які містять певні правила вибору та вживання їжі це ____________________________________
2.Розподіліть теорії харчування:
Збалансоване харчування, вегетаріанство, м'ясоїдіння, сироїдіння, адекватне харчування
Наукові теорії харчування |
Альтернативні види харчування |
|
|
3.Які страви української кухні вам до вподоби?
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4.Назвіть загальні принципи систем оздоровчого харчування.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Як обрати систему харчування? ___________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Серед наведених прикладів підкресліть "корисні" вуглеводи:
Шоколад, білий хліб, бобові, тістечка, крупи, цільнозерновий хліб
а) 1:1:6 б) 2:2:4 в) 4:1:1 г) 1:1:4
Дата: ___________ ПІБ учня ________________________________Варіант ІІ
Тема: «Традиційні і сучасні системи харчування. Вибір харчових продуктів»
1.Системи харчування це ___________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Розподіліть теорії харчування:
Збалансоване харчування, вегетаріанство, м'ясоїдіння, сироїдіння, адекватне харчування
Наукові теорії харчування |
Альтернативні види харчування |
|
|
3.В системі харчування якої національності переважають страви з морепродуктами та сир?
а) італійської б) української в) грузинської г) російської
4.Назвіть загальні принципи систем оздоровчого харчування.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Нестача жирів у харчуванні призводить до (підкресли правильну відповідь):
а) переїдання під час основного прийому їжі; б) зниження цукру в крові; в) поганого засвоєння вітамінів А і Е; г) дисбаланс у розвитку статевих гормонів
6.Кондитерські вроби, шоколад, варення, солодкі фруктові напої - це::
а) повільні вуглеводи; б)жири; в)швидкі вуглеводи; г)білки
7.Яке співвідношення білків, жирів та вуглеводів є оптимальним при помірному фізичному навантаженні?
а) 1:1:6 б) 2:2:4 в) 4:1:1 г) 1:1:4
8.Доведіть, що харчування, яке є оздоровчим для однієї людини, може нашкодити іншій ________________________________________________
__________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І
Тема: «Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я»
1.Як краса пов’язана зі здоров’ям? __________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Чому красу в різні часи, у різних народів і різних соціальних груп розуміли зовсім по-різному? __________________________________________________________________
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Чому пірсинг може нашкодити нашому здоров’ю?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Яких людей ви вважаєте красивими? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Як співвідносяться краса фізична і краса духовна?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант ІІ
Тема: «Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я»
1.Чому поняття краси залежить від життєвого досвіду? _________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Чому критерії людської краси дуже різноманітні? __________________________________________________________________
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Як ви ставитеся до реклами косметики й одягу?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Яких людей ви вважаєте красивими? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Чому одні люди вважають, що татуювання – це красиво, а інші стверджують, що це завдає шкоди шкірі й не є красивим?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня __________________________________Варіант І
Тема: «Уміння вчитися»
1.Продовж речення: «Уміння вчитися – це ___________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Назвіть головні складові вміння вчитися. __________________________________________________________________
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Чому важливо не боятися складних завдань?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Про які бар’єри ефективного навчання ви знаєте? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Що дозволяє людині опановувати знання й уміння?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Чим механічний спосіб запам’ятовування відрізняється від осмисленого (логічного)? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Як формується ваш загальний культурний та інтелектуальний рівень?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата: ___________ ПІБ учня _________________________________Варіант ІІ
Тема: «Уміння вчитися»
1.Продовж речення: «Логіка – це _____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Назвіть головні складові вміння вчитися. __________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.Наведіть приклади самостійного прийняття вами рішень
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.Про які бар’єри ефективного навчання ви знаєте? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Як розвивати логічне та образне мислення?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Чим осмислений спосіб запам’ятовування відрізняється від механічного? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Наведіть приклади, коли ви зуміли знайти методи й способи досягнення цілей
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________