Тести для вивчення інформатики у 2 класі.(Презентація PowerPoint)

Про матеріал

Тести для учнів 2 класу створені у презентації PowerPoint, які охоплюють більшість тем, що вивчааються. Можна демонструвати на комп'ютері, а також можна роздрукувати.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тести 2 клас Тести з інформатики 2 клас

Номер слайду 2

Тест 1. Варіант 1. Перша зустріч. Як комп’ютер різні професії опанував. Склади слово з літер і пронумеруй їх. т н м ф р к а и і а о 1 Запиши це слово:____________________ Познач дії, які не можна виконувати учням у комп’ютерному класі. Чіпати дроти Торкатися екрана монітора Писати в зошиті 1 2 Тести 2 клас

Номер слайду 3

3 Покажи стрілками, яку дію допомагає виконувати комп’ютер людям різних професій. Перукар Лікар Касир у магазині Обстежувати хворого Обчислювати вартість покупки Добирати зачіску

Номер слайду 4

Тест 1. Варіант 2. Перша зустріч. Як комп’ютер різні професії опанував. Склади слово з літер і пронумеруй їх. ф о м ф р і н а і ц я 1 Запиши це слово:____________________ Познач дії, які не можна виконувати учням у комп’ютерному класі. Ремонтувати комп’ютер Працювати брудними руками Відповідати на запитання 1 2 Тести 2 клас

Номер слайду 5

3 Покажи стрілками, яку дію допомагає виконувати комп’ютер людям різних професій. Модельєр в ательє Бібліотекар Диспетчер на вокзалі Керувати рухом транспорту Будувати викрій для одягу Знаходити потрібні книжки

Номер слайду 6

Тест 2. Варіант 1. Сучасні комп’ютери. 1 Познач правильну кінцівку речення. Краще орієнтуватися в незнайомому місці допоможе… …електронна книжка. …навігатор. 2 Який комп’ютер серед наведених є найбільшим за розміром? Обведи його назву. Стаціонарний Нетбук Ноутбук Тести 2 клас

Номер слайду 7

3 Встанови відповідність між комп’ютерами та їх назвами. Впиши відповідні номери. Ноутбук Стаціонарний комп’ютер 3) Кишеньковий комп’ютер

Номер слайду 8

Тест 2. Варіант 2. Сучасні комп’ютери. 1 Познач правильну кінцівку речення. Стаціонарний комп’ютер зазвичай… …встановлюється на певному місці на тривалий час. …беруть із собою у подорож. 2 Який комп’ютер серед наведених є найменшим за розміром? Обведи його назву. Стаціонарний Нетбук Кишеньковий Тести 2 клас

Номер слайду 9

3 Встанови відповідність між комп’ютерами та їх назвами. Впиши відповідні номери. Кишеньковий комп’ютер Ноутбук 3) Стаціонарний комп’ютер

Номер слайду 10

Тест 3. Варіант 1. Познайомимося ближче з комп’ютером. 1 Розглянь складові комп’ютера. Впиши відповідні номери, запиши назву пристрою 4. Клавіатура 2) Системний блок 3) Миша 4)________________ 4 2 Обведи пристрій, що не є пристроєм виведення інформації. Тести 2 клас

Номер слайду 11

Прочитай текст. Впиши назви пристроїв, яких не вистачає за змістом, у потрібній формі. Вчителька ввімкнула комп’ютер. На екрані __________________ з’явилися зображення тварин. Учні за допомогою _________________ обрали зображення, щоб роздрукувати їх на ____________________. Слова для вписування: миша, системний блок, принтер, монітор. 3

Номер слайду 12

Тест 3. Варіант 2. Познайомимося ближче з комп’ютером. 1 Розглянь складові комп’ютера. Впиши відповідні номери, запиши назву пристрою 4. Монітор 2) Клавіатура 3) Системний блок 4)________________ 4 2 Обведи пристрій, що не є пристроєм введення інформації. Тести 2 клас

Номер слайду 13

Прочитай текст. Впиши назви пристроїв, яких не вистачає за змістом, у потрібній формі. Учні переглянули на екрані ____________ фільм. Потім вони написали свої враження, натискаючи клавіші на ____________________. Текст роздрукували на папері за допомогою __________________. Слова для вписування: миша, клавіатура, принтер, монітор. 3

Номер слайду 14

Тест 4. Варіант 1. Хто головний? Програми різні та корисні. 1 Познач професію людини, яка працює над створенням комп’ютерних програм. Програміст Замовник Інструктор 2 Обведи значок програми, що є текстовим редактором. Тести 2 клас

Номер слайду 15

3 Добери заголовки до вікон поданих програм і з’єднай їх лініями. Блокнот Кошик Калькулятор

Номер слайду 16

Тест 4. Варіант 2. Хто головний? Програми різні та корисні. 1 Познач слово, що означає інструкцію для комп’ютера. Розклад Програма Правила 2 Обведи значок програми, що є графічним редактором. Тести 2 клас

Номер слайду 17

3 Добери заголовки до вікон поданих програм і з’єднай їх лініями. Блокнот Калькулятор Paint

Номер слайду 18

Тест 5. Варіант 1. Вимикаємо комп’ютер. “Приборкання” комп’ютерних програм. 1 Познач правильну кінцівку речення. Щоб правильно вимкнути комп’ютер, спочатку потрібно натиснути кнопку… …Рower. …Пуск 2 Розглянь зображені кнопки. Закресли зайву. + + Тести 2 клас

Номер слайду 19

3 Прочитай речення. З’ясуй, яких слів не вистачає за змістом, і розгадай кросворд. Щоб почала працювати(1). Треба навести вказівник миші на (2) і двічі клацнути лівою кнопкою миші. Якщо запустити програму, то на (3) відкриється (4). 1 3 2 4

Номер слайду 20

Тест 5. Варіант 2. Вимикаємо комп’ютер. “Приборкання” комп’ютерних програм. 1 Познач правильну кінцівку речення. Щоб правильно завершити роботу комп’ютера, потрібно натиснути кнопку Пуск… …на Робочому столі. …на Системному блоці. 2 Розглянь зображені кнопки. Закресли зайву. + * Тести 2 клас

Номер слайду 21

3 Прочитай речення. З’ясуй, яких слів не вистачає за змістом, і розгадай кросворд. Для кожної (1) на екрані монітора відкривається своє(2). Будь-який(3) стіл містить маленькі картинки - (4), або піктограми. 3 2 4 1

Номер слайду 22

Тест 6. Варіант 1. Клавіатура. 1 Склади слово із зазначених літер. Визнач порядок натискання клавіш. Запиши це слово. 1 Тести 2 клас

Номер слайду 23

2 Обведи дію, яку можна виконувати за допомогою клавіші Shift. Робити пропуски між словами Вводити великі літери Відміняти команди 3 У словах РАКЕТА, ЛІТАК, ДОРОГА Підкресли літери, для введення яких використовуються наведені клавіші: А Ф S і Ы D В F А G П H Р J О K Л L Д : ; Ж

Номер слайду 24

Тест 6. Варіант 1. Клавіатура. 1 Склади слово із зазначених літер. Визнач порядок натискання клавіш. Запиши це слово. 1 Тести 2 клас

Номер слайду 25

2 Обведи дію, яку можна виконувати за допомогою клавіші Забій . Робити пропуски між словами Вводити великі літери Вилучати символ ліворуч від курсора 3 У словах КАЛИНА, МАШИНА, ВОДА Підкресли літери, для введення яких використовуються наведені клавіші: А Ф S і Ы D В F А G П H Р J О K Л L Д : ; Ж

Номер слайду 26

Тест 7. Варіант 1. Поняття про повідомлення та інформацію. Інформаційні процеси. 1 Покажи стрілками, які чуття допомагають людині дізнатися про те, що: мандарин запашний диня солодка листя зелене Зір Нюх Смак 2 Підкресли приклади, в яких червоний колір повідомляє про те, що : настала осінь, перехід заборонено, куртка тепла. Тести 2 клас

Номер слайду 27

Запиши, які інформаційні процеси відбуваються під час виконання наведених дій. Читання книжки: Внесення контакту в мобільний телефон: Надсилання листа електронною поштою: 3

Номер слайду 28

Тест 7. Варіант 2. Поняття про повідомлення та інформацію. Інформаційні процеси. 1 Покажи стрілками, які чуття допомагають людині дізнатися про те, що: подушка м’яка журавлина кисла пісня тиха Смак Дотик Слух 2 Підкресли приклади, в яких позначка М повідомляє про те, що це: магазин, позначення метра як одиниці довжини, вхід у метро. Тести 2 клас

Номер слайду 29

Запиши, які інформаційні процеси відбуваються під час виконання наведених дій. Читання sms - повідомлення: Внесення контакту в адресну книгу електронної пошти : Розв’язування задачі: 3

Номер слайду 30

Тест 8. Варіант 1. Історія винайдення обчислювальних пристроїв. 1 Познач, що було винайдено раніше: Абак Машина Паскаля Арифмометр Лейбніца 2 Обведи предмети, за допомогою яких можна виконувати обчислення. Тести 2 клас

Номер слайду 31

Хто зробив значний внесок у розвиток інформатики? Знайди прізвище цієї людини у клітинках, розташованих уряд. 3 М Н Г Ш Щ Ш О З А П А С К А Л Ь Д Б Ь Ю В Ь І Г А В А В Л Д Н Е О П Р Л Д К Ц А

Номер слайду 32

Тест 8. Варіант 2. Історія винайдення обчислювальних пристроїв. 1 Познач, що було винайдено раніше: МЕОМ Абак Машина Беббіджа 2 Обведи предмети, за допомогою яких можна виконувати обчислення. Тести 2 клас

Номер слайду 33

Хто зробив значний внесок у розвиток інформатики? Знайди прізвище цієї людини у клітинках, розташованих уряд. 3 М Н Г Ш Щ Ш О З А Б Р А З І Д Л Д Л Є Б Є Д Є В А В А Л Д Г И Е О П Р Л Д Е К Ц

Номер слайду 34

Ліхтар Фотокамера Зошит Тест 9. Варіант 1. Людина у світі інформації. 1 Покажи стрілками, за допомогою якого пристрою відбувається кожний інформаційний процес. 2 Познач предмети, що призначені для зберігання інформації. Передавання Опрацювання Зберігання Калькулятор Флеш - пам’ять Телефон Тести 2 клас

Номер слайду 35

Прочитай речення, Підкресли одним кольором слово, що означає джерело інформації, а іншим кольором – приймача інформації. Диктор повідомляє телеглядачам новини спорту. Дівчинка прокинулась від сигналу будильника. Бабуся привітала Сашка з днем народження телеграмою. 3

Номер слайду 36

Плеєр Телевізор Телефон Тест 9. Варіант 2. Людина у світі інформації. 1 Покажи стрілками, за допомогою якого пристрою відбувається кожний інформаційний процес. 2 Познач предмети, що призначені для зберігання інформації. Передавання Опрацювання Зберігання Процесор Оптичний диск Радіоприймач Тести 2 клас

Номер слайду 37

Прочитай речення, Підкресли одним кольором слово, що означає джерело інформації, а іншим кольором – приймача інформації. Диктор повідомляє пасажирам про прибуття потягу. Мама зателефонувала сину, щоб сповістити про приїзд бабусі. Хлопчик почув, що настінний годинник пробив 4 рази. 3

Номер слайду 38

Тест 10. Варіант 1. Поняття команди і алгоритму. 1 Покажи стрілками, якими є наведені речення за метою висловлювання. Візьміть із собою парасольку. Розповідне Спонукальне Питальне Коли ти повернеш- ся зі школи? У неділю ми підемо до бабусі. Тести 2 клас

Номер слайду 39

↑←↑→→→↓←↓ 2 З чого складається алгоритм? Пронумеруй склади так, щоб утворилося потрібне слово. ман ко да 3 Познач алгоритм малювання зображеної фігури від заданої точки. ↑→↑←←←↓→↓ ↑←↑→→↓←↓

Номер слайду 40

Тест 10. Варіант 2. Поняття команди і алгоритму. 1 Покажи стрілками, якими є наведені речення за метою висловлювання. Ми прикрасимо кімнату до свята. Розповідне Спонукальне Питальне Візьми на трену-вання ракетку. Допоможеш ліпити вареники? Тести 2 клас

Номер слайду 41

↑↑←↓←↑←↓↓ 2 Як називається послідовність команд? Пронумеруй склади так, щоб утворилося потрібне слово. го ритм ал 3 Познач алгоритм малювання зображеної фігури від заданої точки. ↑→↓→↑→↓ ↑↑→↓→↑→↓↓

Номер слайду 42

Тест 11. Варіант 1. Виконавці алгоритмів.Алгоритми в нашому житті. 1 Пронумеруй команди, щоб отримати алгоритм приготування гарячого бутерброда. Поклади на хліб шматок ковбаси. Намасти скибку хліба вершковим маслом. Прикрась бутерброд зеленню. Візьми скибку хліба. Притруси бутерброд тертим сиром. Розігрій бутерброд у мікрорхвильовій печі. Тести 2 клас

Номер слайду 43

2 Обведи команду, яка не може входити до системи команд виконавця Пішохід. 3 Намалюй фігуру, починаючи від заданої точки, за поданим алгоритмом. ↑↑↑→→↑→↓↓↓↓←←← Іди Сигналь Стій

Номер слайду 44

Тест 11. Варіант 2. Виконавці алгоритмів.Алгоритми в нашому житті. 1 Пронумеруй команди, щоб отримати алгоритм відчинення вхідних дверей. Поверни ключ двічі за годинниковою стрілкою. Намасти скибку хліба вершковим. Витягни ключ із замкової щілини. Відчини двері. Поклади ключ на місце. Знайди ключ від вхідних дверей. Встав ключ у замкову щілину. Тести 2 клас

Номер слайду 45

2 Обведи команду, яка не може входити до системи команд виконавця Мікрохвильова піч. 3 Намалюй фігуру, починаючи від заданої точки, за поданим алгоритмом. ↑↑→→→↓←←↓↓↓←↑↑ Перемішуй Грій Вимикайся

Номер слайду 46

Тест 12. Варіант 1. Об’єкти. Властивості об’єктів. 1 Впиши під малюнками відповідні номери:1 – об’єкт живої природи, 2 – об’єкт неживої природи, 3 – явище, 4 – подія. 2 Добери обєкт за значеннями його властивостей. Пухнастий, м’який, рудий:_____________ Тести 2 клас

Номер слайду 47

3 Заповни таблицю. Об’єкт Властивість Значення Вчитель інформатики Ім’я Моя країна Україна Жовтий Дата народження

Номер слайду 48

Тест 12. Варіант 2. Об’єкти. Властивості об’єктів. 1 Впиши під малюнками відповідні номери:1 – об’єкт живої природи, 2 – об’єкт неживої природи, 3 – явище, 4 – подія. 2 Добери обєкт за значеннями його властивостей. Круглий, неїстивний, червоний:_________ Тести 2 клас

Номер слайду 49

3 Заповни таблицю. Об’єкт Властивість Значення Класний керівник Ім’я Моє місто Назва Синій Номер

Номер слайду 50

Тест 13. Варіант 1. Графічний редактор Paint. 1 Впиши відповідний номер: 1 – панель інструментів, 2- рядок меню, 3 – аркуш для створення малюнка, 4 – палітра. Тести 2 клас

Номер слайду 51

2 Впиши пропущене слово. Інструмент Піпетка дозволяє визначити ______________ об’єкта. 3 З’єднай відрізками букви так, щоб отримати назву інструмента для зафарбування області одного кольору. Обведи фігуру, що утворилася.

Номер слайду 52

Тест 13. Варіант 2. Графічний редактор Paint. 1 Впиши відповідний номер: 1 – панель інструментів, 2- рядок меню, 3 – аркуш для створення малюнка, 4 – палітра. Тести 2 клас

Номер слайду 53

2 Впиши пропущене слово. Інструмент Заливка дозволяє зафарбувати область одного _____________ . 3 З’єднай відрізками букви так, щоб отримати назву інструмента для зафарбування області одного кольору. Обведи фігуру, що утворилася.

Номер слайду 54

Тест 14. Варіант 1. Інструменти графічного редактора Paint. 1 Згадай назви інструментів графічного редактора Paint і розв’яжи кросворд. 1.Залишає такий самий слід, як і рух комп’ютерної миші по поверхні стола. 2.Малює круги та овали. 3.Проводить лінію заданої товщини і форми. 1 2 3 Тести 2 клас

Номер слайду 55

2 Малюнок створено за допомогою інструментів Прямокутник, Еліпс І Лінія. Запиши у таблицю, скільки разів використано кожний інструмент. 3 Знайди і обведи відмінності на малюнках. Еліпс Прямокутник Лінія 1

Номер слайду 56

Тест 14. Варіант 2. Інструменти графічного редактора Paint. 1 Згадай назви інструментів графічного редактора Paint і розв’яжи кросворд. 1. Малює прямокутники і квадрати. 2. Проводить лінії різної товщини. 3. Виправляє помилки на малюнку. 2 3 1 Тести 2 клас

Номер слайду 57

2 Малюнок створено за допомогою інструментів Прямокутник, Еліпс І Лінія. Запиши у таблицю, скільки разів використано кожний інструмент. 3 Знайди і обведи відмінності на малюнках. Еліпс Прямокутник 1 Лінія

Номер слайду 58

Тест 15. Варіант 1. Інструмент Текст. Секрети малювання. 1 Покажи стрілками, за допомогою якої кнопки отримано поданий текст. Підкресли назви об’єктів, для створення яких використовують клавішу Shift. Вертикальна лінія, овал, білий прямокутник, хвиляста лінія, коло. Школа 2 Тести 2 клас

Номер слайду 59

3 Пронумеруй етапи малювання пінгвиняти.

Номер слайду 60

Тест 15. Варіант 1. Інструмент Текст. Секрети малювання. 1 Обведи кнопку вибору інструмента Текст графічного редактора Paint. Підкресли назви об’єктів, для створення яких використовують клавішу Shift. Горизонтальна лінія, пунктирна лінія, зірка, квадрат, вертикальна лінія. 2 Тести 2 клас

Номер слайду 61

3 Пронумеруй етапи малювання слоненяти.

Номер слайду 62

Тест 16. Варіант 1. Комп’ютер у ролі вчителя. 1 З’єднай частини слів різними кольорами так, щоб отримати назви пристроїв і не перетнути лінії. У слові КІШКА заміни літеру І на літеру И, а першу літеру К – на літеру М. Запиши отримане слово _______________. 2 ска прин нер тер моні тор Тести 2 клас

Номер слайду 63

3 Знайди закономірність і намалюй наступну фігуру.

Номер слайду 64

Тест 16. Варіант 2. Комп’ютер у ролі вчителя. 1 З’єднай частини слів різними кольорами так, щоб отримати назви пристроїв і не перетнути лінії. У слові ШКОЛА заміни літеру Ш на літеру А, а літеру О – на літеру У. Запиши отримане слово _______________. 2 ми клавіа ша тор моні тура Тести 2 клас

Номер слайду 65

3 Знайди закономірність і намалюй наступну фігуру.

Номер слайду 66

Створено Мигасюком В.І. Сокальська ЗШ І-ІІІст. №2 Джерело:

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Похила Светлана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
Додано
25 січня 2018
Переглядів
5884
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку